eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › DOSTAWA PRZENOŚNEGO SPRZĘTU POMIAROWEGO



Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PRZENOŚNEGO SPRZĘTU POMIAROWEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W SZCZECINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: WSSE Szczecin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spedytorska 6/7

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-632

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91/4624060 wew. 111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja.wsse.szczecin@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-szczecin

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wsse_szczecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PRZENOŚNEGO SPRZĘTU POMIAROWEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cfbbe7f-5383-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046342/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup i dostawa sprzętu pomiarowego przenośnego dla WSSE w Szczecinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. Projekt pn. „Wzmocnienie państwowej inspekcji sanitarnej poprzez wsparcie infrastrukturalne oraz zakup niezbędnego doposażenia”, w ramach osi priorytetowej XI REACT EU w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398267

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 272.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego sprzętu pomiarowego w podziale na następujące części:
Część 1 Aparatura do mierzenia promieniowania
1) Analizator selektywny pola elektromagnetycznego (1 szt.)
2) Miernik do pomiarów pól elektromagnetycznych z sondami oraz analizatory pola elektromagnetycznego (1 szt.) w tym:
a) Miernik do pomiarów pól elektromagnetycznych (szerokopasmowy) wraz z sondami pomiarowymi
b) Analizator pola elektromagnetycznego
c) Analizator pola elektromagnetycznego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SWZ, który zawiera minimalne parametry dotyczące
przedmiotu zamówienia, co oznacza, iż Zamawiający dopuszcza urządzenia o parametrach lepszych (nie gorszych) niż minimalne.
3. Przedmiot zamówienia, w zakresie każdej części, musi być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy potrzebne do jego uruchomienia i pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania

4.5.5.) Wartość części: 317000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego sprzętu pomiarowego w podziale na następujące części:
Część 2 Przyrządy do pomiaru
1) Fantom do pomiaru geometrii wiązki rentgenowskiej aparatów rentgenowskich (1 szt.)
2) Fantom do pomiaru ogniska lampy rentgenowskiej wraz ze statywem (1 szt.)
3) Zestaw filtrów aluminiowych do pomiaru warstwy półchłonnej (1 szt.)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SWZ, który zawiera minimalne parametry dotyczące
przedmiotu zamówienia, co oznacza, iż Zamawiający dopuszcza urządzenia o parametrach lepszych (nie gorszych) niż minimalne.
3. Przedmiot zamówienia, w zakresie każdej części, musi być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy potrzebne do jego uruchomienia i pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.5.) Wartość części: 18468,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego sprzętu pomiarowego w podziale na następujące części:
Część 3 Aparatura do mierzenia promieniowania
1) Multimetr do testów specjalistycznych aparatów rentgenowskich stomatologicznych (1szt.)
2) Multimetr do testów specjalistycznych aparatów rentgenowskich (1 szt.)
3) Miernik do pomiaru mocy dawki promieniowania jonizującego (1 szt.)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SWZ, który zawiera minimalne parametry dotyczące przedmiotu zamówienia, co oznacza, iż Zamawiający dopuszcza urządzenia o parametrach lepszych (nie gorszych) niż minimalne.
3. Przedmiot zamówienia, w zakresie każdej części, musi być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy potrzebne do jego uruchomienia i pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania

4.5.5.) Wartość części: 70057,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego sprzętu pomiarowego w podziale na następujące części:
Część 4 - Dalmierz laserowy (1 szt.)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SWZ, który zawiera minimalne parametry dotyczące przedmiotu zamówienia, co oznacza, iż Zamawiający dopuszcza urządzenia o parametrach lepszych (nie gorszych) niż minimalne.
3. Przedmiot zamówienia, w zakresie każdej części, musi być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy potrzebne do jego uruchomienia i pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38330000-7 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości

4.5.5.) Wartość części: 2712,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego sprzętu pomiarowego w podziale na następujące części:
Część 5 - Termohigrometr (1 szt.)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SWZ, który zawiera minimalne parametry dotyczące przedmiotu zamówienia, co oznacza, iż Zamawiający dopuszcza urządzenia o parametrach lepszych (nie gorszych) niż minimalne.
3. Przedmiot zamówienia, w zakresie każdej części, musi być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy potrzebne do jego uruchomienia i pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38412000-6 - Termometry

4.5.5.) Wartość części: 1266,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert tj. do dnia 26.09.2023 do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert tj. do dnia 26.09.2023 do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert tj. do dnia 26.09.2023 do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert tj. do dnia 26.09.2023 do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert tj. do dnia 26.09.2023 do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.