Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00409253/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktualizacja baz danych w zakresie monitorowania zmian w strukturze agrarnej oraz sposobie użytkowania gruntów oraz ich bonitacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 775416415
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d55aed3e-5922-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktualizacja baz danych w zakresie monitorowania zmian w strukturze agrarnej oraz sposobie użytkowania gruntów oraz ich bonitacji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d55aed3e-5922-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056725/65/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.40 AKTUALIZACJA BAZ DANYCH W ZAKRESIE MONITOROWANIA ZMIAN W STRUKTURZE AGRARNEJ ORAZ SPOSOBIE UŻYTKOWANIA GRUNTÓW ORAZ ICH BONITACJI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.27.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 51950,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Etap 1 - Utworzenie baz danych dla obszaru całego województwa opolskiego:
a) Struktury władania oraz struktury użytkowania na rok 2023,
b) Monitoringu struktury władania oraz monitoringu struktury użytkowania na rok 2023,
c) Referencyjnych baz stanowiących odniesienie dla baz struktury użytkowania i struktury władania: klas bonitacyjnych i użytków gruntowych (konturów klasyfikacyjnych) na rok 2023,
d) Referencyjnej bazy stanowiącej odniesienie dla baz struktury użytkowania i struktury władania: działek na rok 2023.
2. Etap 2 - Zasilenie bazy danych ORACLE, konfiguracja baz na geoserverze i ich publikacja:
a) Zasilenie Centralnej Bazy Danych ORACLE o bazy danych wymienione w punktach 1 a), 1 b), 1c) utworzone w ramach Etapu 1,
b) Skonfigurowanie baz opisanych w punkcie 2 a) na geoserverze,
c) Publikacja skonfigurowanych baz opisanych w punkcie 2.b na geoportalu www.mapy.opolskie.pl poprzez system ERGO z zachowaniem istniejącego zakresu publikacji i stylizacji.
Zasięg opracowania: Zasięg opracowania obejmuje obszar całego województwa opolskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
- Załącznik nr 2 do SWZ – PPU. W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasady realizacji zamówienia.
W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp:
Efektem realizacji etapu 2 jest publikacja w formie graficznej treści, które wymagają dwuwymiarowego układu – mapy i diagramy oraz interfejsy, w których konieczne jest zachowanie pasków narzędzi w widoku podczas manipulacji treścią. Dopuszczalne jest zapewnienie przewijania dwuwymiarowego dla takich części treści. Kolor nie jest wykorzystywany jako jedyny wizualny sposób przekazywania informacji, informacja zawarta jest również w tzw. dymkach oraz prezentacji danych w postaci niezależnych warstw, które zawierają również opis warstw legendy oraz w aktywnym oknie atrybutów dostępnym po kliknięciu w wybrany fragment mapy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72316000-3 - Usługi analizy danych
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
72330000-2 - Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49077,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GISonLine Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363456575
7.3.3) Ulica: Królewska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-081
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49077,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
- Dostawa środków chemicznych, higienicznych, środków higieny oraz środków gospodarczych dla Działu Gospodarczo - Technicznego Politechniki Opolskiej
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- PN/02/2024/A Zakup smyczków na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu, część nr 1, pn.: Zakup 5 smyczków: altówkowy i skrzypcowe
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja osnowy wysokościowej w zakresie realizacji projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej oraz dufunkcyjnej na obszarze powiatu drawskiego - ETAP II"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Sulmierzyce gm. Sulmierzyce
- System benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala na okres 36 miesięcy
- Usługa zdalnego dostępu do elektronicznej wersji Katalogu publikacji elektronicznych Wykonawcy w postaci e-booków i audiobooków bez limitu stron poprzez zdalny dostęp
- Modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
więcej: Usługi przetwarzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.