eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Zakup i dostawa mebli do wyposażenia pomieszczeń Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mebli do wyposażenia pomieszczeń Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001082454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cieplicka 126a

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 547 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@999.jgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jgora.logintrade.net/zapytania_email,140881,a64053eb7588574eda2ccd6089629aac.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa mebli do wyposażenia pomieszczeń Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87a87b64-592d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00151548/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup mebli biurowych oraz wyposażenia pomieszczeń Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409442

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-13/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 183361,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem nowych, nieużytkowanych wcześniej mebli, w tym dostawa łóżek (Zadanie 1.5) na potrzeby Pogotowia Ratunkowego
w Jeleniej Górze w celu wyposażenia pomieszczeń:
1) Zespołu Ratownictwa Medycznego w Leśnej, ul. Elizy Orzeszkowej 19b (Zadanie 1.1);
2) magazynu leków w Jeleniej Górze, ul. Ogińskiego 6 (Zadanie 1.2);
3) magazynu leków w Jeleniej Górze, ul. Cieplicka 126A (Zadanie 1.2);
4) Zespołu Ratownictwa Medycznego w Gryfowie Śląskim, ul. Gliniana 19 (Zadanie 1.3);
5) magazynu leków w Kowarach, ul. Zamkowa 2 (Zadanie 1.4);
6) magazynu leków we Lwówku Śląskim, ul. Gryfowska 1 (Zadanie 1.4).
2. Adresy dostawy i montażu mebli wg podziału na zadania:
1) Zadanie 1.1: Leśna ul. Elizy Orzeszkowej 19b;
2) Zadanie 1.2: Jelenia Góra ul. Ogińskiego 6; oraz ul. Cieplicka 126A;
3) Zadanie 1.3: Gryfów Śląski ul. Gliniana 19;
4) Zadanie 1.4: Kowary ul. Zamkowa 2 (1 kpl.); Lwówek Śląski ul. Gryfowska 1 (1 kpl.).
3. Adresy dostawy łóżek (Zadanie 1.5):
- Gryfów Śląski ul. Gliniana 19 (2 szt.);
- Leśna ul. Elizy Orzeszkowej 19b (2 szt.);
- Jelenia Góra ul. Cieplicka 126A (8 szt.).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania dotyczące parametrów, wymiarów oraz rozmieszczenia, został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1
do SWZ, Formularzu asortymentowo-cenowym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz w Projekcie umowy -Załącznik Nr 6 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości
na wady fizyczne wykonanego przedmiotu zamówienia, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141100-3 - Regały

39141300-5 - Szafy

39172000-8 - Lady

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134552,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134552,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOL-MEB Ewelina Przybyś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832071806

7.3.3) Ulica: T. Kościuszki 39

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134552,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.