eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebownisko › Usługa odśnieżania i zwalczania śliskości własnym sprzętem dróg gminnych i wewnętrznych, poboczy, obiektów mostowych, zatok autobusowych, placów komunalnych na terenie Gminy Trzebownisko



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odśnieżania i zwalczania śliskości własnym sprzętem dróg gminnych
i wewnętrznych, poboczy, obiektów mostowych, zatok autobusowych, placów komunalnych na terenie Gminy Trzebownisko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebownisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebownisko 976

1.5.2.) Miejscowość: Trzebownisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 77 3 700

1.5.8.) Numer faksu: +48 17 77 13 719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@trzebownisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzebownisko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebownisko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odśnieżania i zwalczania śliskości własnym sprzętem dróg gminnych
i wewnętrznych, poboczy, obiektów mostowych, zatok autobusowych, placów komunalnych na terenie Gminy Trzebownisko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09146102-5c21-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017054/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa odśnieżania i zwalczania śliskości własnym sprzętem dróg gminnych i wewnętrznych, poboczy, obiektów mostowych, zatok autobusowych, placów komunalnych na terenie Gminy Trzebownisko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424704/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.271.1.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odśnieżania i zwalczania śliskości własnym sprzętem dróg gminnych i wewnętrznych, poboczy, obiektów mostowych, zatok autobusowych, placów komunalnych na terenie Gminy Trzebownisko w sezonie zimowym 2022/2023 w miejscowościach Jasionka, Stobierna, Wólka Podleśna, Tajęcina.
2.Zakres zamówienia obejmuje:
2.1 Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych, poboczy, obiektów mostowych, zatok autobusowych, placów komunalnych.
2.2 Zwalczanie śliskości na drogach gminnych i wewnętrznych, poboczach, obiektów mostowych, zatok autobusowych, placów komunalnych
2.3 Zgromadzenie we własnym zakresie i na własny koszt piasku - Zamawiający dostarczy sól drogową do mieszanki, skład mieszanki 70% materiał (piasek) + 30% sól,
2.4 Przygotowanie mieszanki piasku z solą drogową,
2.5 Usługa zamiatania dróg i chodników- mechaniczne oczyszczanie zamiatarką o szerokości min 1,8m, pojemnikiem na odpady oraz zraszaniem
2.6 Gotowości wykonania usługi zgłoszonej telefonicznie do 60 minut,
2.7 Zapewnienie placu składowego na sól w odległości do 5 km od danej części
2.8 Wywóz śniegu we wskazane miejsce przez Zamawiającego w danej miejscowości

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 143303,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odśnieżania i zwalczania śliskości własnym sprzętem dróg gminnych i wewnętrznych, poboczy, obiektów mostowych, zatok autobusowych, placów komunalnych na terenie Gminy Trzebownisko w sezonie zimowym 2022/2023 w miejscowościach Łukawiec, Łąka, Terliczka, Trzebownisko, Nowa Wieś i Zaczernie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
2.1. Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych, poboczy, obiektów mostowych, zatok autobusowych, placów komunalnych.
2.2. Zwalczanie śliskości na drogach gminnych i wewnętrznych, poboczach, obiektów mostowych, zatok autobusowych, placów komunalnych
2.3. Zgromadzenie we własnym zakresie i na własny koszt piasku - Zamawiający dostarczy sól drogową do mieszanki, skład mieszanki 70% materiał (piasek) + 30% sól,
2.4. Przygotowanie mieszanki piasku z solą drogową,
2.5. Usługa zamiatania dróg i chodników- mechaniczne oczyszczanie zamiatarką o szerokości min 1,8m, pojemnikiem na odpady oraz zraszaniem
2.6. Gotowości wykonania usługi zgłoszonej telefonicznie do 60 minut,
2.7. Zapewnienie placu składowego na sól w odległości do 5 km od danej części
2.8. Wywóz śniegu we wskazane miejsce przez Zamawiającego w danej miejscowości

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 143303,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96622,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96622,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96622,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Avanti Cemerys Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-037-47-88

7.3.3) Ulica: Wólka Niedźwiedzka 259

7.3.4) Miejscowość: Wólka Niedźwiedzka

7.3.5) Kod pocztowy: 36-050

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101552,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101552,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107911,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101552,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Rzeszowie z/s w Trzebownisku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130267378

7.3.3) Ulica: Trzebownisko 989

7.3.4) Miejscowość: Trzebownisko

7.3.5) Kod pocztowy: 36-001

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101552,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.