eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Modernizacja ścieżek w parku im. M. Kopernika oraz zagospodarowanie skweru przy Spichlerzu.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ścieżek w parku im. M. Kopernika oraz zagospodarowanie skweru przy Spichlerzu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ścieżek w parku im. M. Kopernika oraz zagospodarowanie skweru przy Spichlerzu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3ca92a7-4581-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048526/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja ścieżek w parku Kopernika w ramach projektu pn. „Rewaloryzacja parku Kopernika i Wiosny Ludów”

1.1.24 Modernizacja skweru przy Spichlerzu w ramach projektu pn. „Rewaloryzacja parku Kopernika i Wiosny Ludów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Rewaloryzacja parków Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 4. Środowisko i kultura, Działanie 4.5 Kapitał przyrodniczy regionu, Poddziałanie 4.5.1 Kapitał przyrodniczy regionu .

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373837

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.45.2023.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 800278,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ścieżek w parku im. Mikołaja Kopernika, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewaloryzacja parków Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp."

Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu parku im. Mikołaja Kopernika poprzez modernizację ścieżek o nawierzchni mineralnej w ramach zadania „Rewaloryzacja parków Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.” który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 4. Środowisko i kultura, Działanie 4.5 Kapitał przyrodniczy regionu, Poddziałanie 4.5.1 Kapitał przyrodniczy regionu - projekty realizowane poza formułą ZIT.

Zakres prac:

- remont istniejących alejek parkowych z wykonaniem w technologii nawierzchni mineralnej,
- rozbiórka i ustawienie w innym miejscu obiektów małej architektury takich jak ławki, kosze na
śmieci,
- urządzeniu zieleni parkowej - umocnienie poboczy ścieżek poprzez wysiew mieszanki traw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 340824,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagospodarowanie skweru położonego przy zabytkowym Spichlerzu pomiędzy ul. Przemysłową a terenem Muzeum Lubuskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewaloryzacja parków Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.".

Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy robót budowlanych oraz branży zieleni polegających na zagospodarowaniu skweru położonego przy zabytkowym Spichlerzu pomiędzy ul. Przemysłową a terenem Muzeum Lubuskiego w ramach zadania „Rewaloryzacja parków Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.” który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 4. Środowisko i kultura, Działanie 4.5 Kapitał przyrodniczy regionu, Poddziałanie 4.5.1 Kapitał przyrodniczy regionu - projekty realizowane poza formułą ZIT.

Inwestycja obejmuje prace budowlane związane z zagospodarowaniem skweru tj. wykonanie nawierzchni, utwardzonych, wykonanie schodów terenowych, montaż obiektów małej architektury, domków dla owadów, poidełka dla ptaków, budek lęgowych, wykonanie nasadzeń i nawierzchni trawiastej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 459453,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kułak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961766013

7.3.3) Ulica: Lawendowa 1

7.3.4) Miejscowość: Skwierzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 66-440

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Leszek Kułak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-24

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 653764,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 653764,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 653764,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Usługowa Stanisław Cap

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Projektowania i Usług Specjalistycznych Jerzy Połomski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961001109

7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha 52

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 653764,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1145 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający określi termin realizacji całości zamówienia częściowego nr 2 w przybliżeniu na 1145 dni uwzględniając
następujące terminy:
- wykonanie robót budowlanych oraz branży zieleni - w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 24.11.2023 r.
- pielęgnację nasadzonych roślin - w terminie 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
W zakresie zamówienia częściowego nr 1 i 2:
Zamawiający określił termin wykonania umowy na roboty budowlane poprzez podanie konkretnej daty, gdyż jest to
uzasadnione obiektywną przyczyną. Wskazany termin realizacji zadania wynika z konieczności dochowania zapisów umowy
o dofinansowanie projektu z funduszy strukturalnych UE, w którym jako ostateczny termin wskazano 30 listopada 2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.