eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa piasku



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa piasku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 31 63

1.5.8.) Numer faksu: 81 886 41 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa piasku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88eac20d-56b1-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/45/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 RDW w Puławach Dostawa piaskuRDW w Puławach Dostawa piasku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416004/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R6.ST.372.80.2022.ap

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 58250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zamówienie obejmuje dostawę piasku przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich, do:
1) Bazy w Kurowie (Olesin 12, 24-170 Kurów) w ilości: 1000 Mg
2) OD w Opolu Lubelskim (Al. 600-Lecia, 24-300 Opole Lubelskie) w ilości: 750 Mg
3) OD w Annopolu (ul. Puławska 45, 23-235 Annopol) w ilości: 750 Mg
3. Realizacja dostaw będzie odbywała się w częściach:
1) dostawa pierwszej partii piasku (50 %) w terminie do 20 dni od dnia podpisania umowy, w ilościach:
a) 500 Mg na bazę w Kurowie (Olesin 12, 24-170 Kurów)
b) 375 Mg na bazę OD w Opolu Lubelskim (Al. 600-Lecia, 24-300 Opole Lubelskie)
c) 375 Mg na bazę OD w Annopolu (ul. Puławska 45, 23-235 Annopol)
2) Pozostałe dostawy będą realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień w terminie do 20 dni od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę.
4. Wykonawca zapewnia wszystkie środki transportowe oraz osoby niezbędne do realizacji
zamówienia.
5. Cena ofertowa piasku obejmuje koszt piasku oraz jego załadunku, transportu, ważenia i rozładunku.
6. Wymagane właściwości piasku:
Dostarczony piasek (przeznaczony do zimowego utrzymania dróg) powinien:
a) być dobrej jakości i nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak trawa, szczątki korzeni, konarów, itp.
b) posiadać aktualne orzeczenie o jego przydatności do zimowego utrzymania dróg wystawione przez niezależne laboratorium drogowe lub pokrewne nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy
c) posiadać parametry zgodne z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960 z późn. zmian.) i posiadać uziarnienie od 0,1 do 1,0 mm,
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania kontroli organoleptycznej wybranych partii dostaw celem sprawdzenia, czy dostarczony piasek spełnia zakładane wymagania. W przypadku zakwestionowania partii dostawy, Zamawiający przy udziale przedstawiciela Wykonawcy, będzie pobierał 2 próbki dostarczonego piasku o masie 6 kg każda, po jednej dla każdej ze stron oraz sporządzi protokół z dostawy. Połowa piasku z próbki pozostającej u Zamawiającego zostanie przekazana do zbadania w laboratorium badawczym (drogowym lub pokrewnym) celem sprawdzenia jego zgodności z normami i przepisami, a druga połowa pozostawiona będzie u Kierownika Obwodu do czasu otrzymania wyników badań.
8. W przypadku wyników badań potwierdzających niespełnienia w/w warunków, za
zakwestionowaną ilość i transport dostarczonego materiału nie zapłaci, a sam materiał pozostawi do dyspozycji Wykonawcy, który w terminie 7 dni na własny koszt usunie go z placu składowego Zamawiającego i dostarczy materiał właściwej jakości.
9. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy aktualne orzeczenie o przydatności piasku do zimowego utrzymania dróg o którym mowa pkt 6 pkkt 2).
10. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej partii dostawy.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Dla wybranego wariantu realizacji zamówienia jego podział na części nie jest uzasadniony. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE 2014/24/UE. Podział na części może spowodować ryzyko niewyłonienia Wykonawcy na dostawę piasku na poszczególne bazy, a także niepotrzebne generowanie dodatkowych kosztów oraz zróżnicowanie cen.
12. Podane ilości piasku, są ilościami maksymalnymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo
zmniejszenia zakresu zamówienia stosownie do potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych.
13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne , jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem (zał. G do SWZ).
14. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
15. Wykonawca winien zapewnić udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia, w udziale określonym w art. 68. Ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2021 poz. 110 z póź. zm).

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71647,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117465,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71647,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kopalnia piachu i usługi transportowe Piotr Pochodyła, Edward Pochodyła S.C.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171239740

7.3.4) Miejscowość: Kocianów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-320

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71647,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.