eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nyskiego w sezonie zimowym 2023/2024 i 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nyskiego w sezonie zimowym 2023/2024 i 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Utrzymania Dróg w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364832260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-303

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774019714

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zud.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zud.nysa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zudnysa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność usługowa wspomagająca transport lądowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nyskiego w sezonie zimowym 2023/2024 i 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28dbbf21-5b82-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059180/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nyskiego w sezonie zimowym 2023/2024 i 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411325

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZUD.272.2.2023.ŁM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 451000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 – miasto i gmina Korfantów, gmina Łambinowice - 113,94km.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem na drogach powiatowych Powiatu Nyskiego w sezonach zimowych 2023/2024 oraz 2024/2025 z podziałem na zadania - zwalczanie śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną, odśnieżanie dróg oraz załadunek i pryzmowanie materiałów.
Wykonawca musi wykazać, że zapewni do realizacji zadania w pełni sprawne jednostki transportowo - sprzętowe wymienione poniżej:
- nośniki, na którym zamontowano sprzęt do usuwania śliskości i odśnieżania o ładowności min. 12t. lub z napędem na 2 osie – 2 szt.
- piaskarko - solarki - 2 szt.
- pług średni – 2 szt.
- koparko ładowarka poj. łyżki załadowczej min. 1m3 – 1 szt.
Składowisko materiałów do zimowego utrzymania dróg wraz z załadunkiem powinno znajdować się na terenie na terenie jednej z gmin objętych zadaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 86300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 – miasto i gmina Nysa, gmina Skoroszyce, gmina Pakosławice - 177,34km.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem na drogach powiatowych Powiatu Nyskiego w sezonach zimowych 2023/2024 oraz 2024/2025 z podziałem na zadania - zwalczanie śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną, odśnieżanie dróg oraz załadunek i pryzmowanie materiałów.
Wykonawca musi wykazać, że zapewni do realizacji zadania w pełni sprawne jednostki transportowo - sprzętowe wymienione poniżej:
- nośniki, na którym zamontowano sprzęt do usuwania śliskości i odśnieżania o ładowności min. 12t. lub z napędem na 2 osie – 3 szt.
- piaskarko - solarki - 3 szt.
- pług średni – 3 szt.
- koparko ładowarka poj. łyżki załadowczej min. 1m3 – 1 szt.
Składowisko materiałów do zimowego utrzymania dróg wraz z załadunkiem powinno znajdować się na terenie gminy Nysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 126400 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3 – Miasto i gmina Otmuchów, miasto i gmina Paczków, gmina Kamiennik - 203,24 km.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem na drogach powiatowych Powiatu Nyskiego w sezonach zimowych 2023/2024 oraz 2024/2025 z podziałem na zadania - zwalczanie śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną, odśnieżanie dróg oraz załadunek i pryzmowanie materiałów.
Wykonawca musi wykazać, że zapewni do realizacji zadania w pełni sprawne jednostki transportowo - sprzętowe wymienione poniżej:
- nośniki, na którym zamontowano sprzęt do usuwania śliskości i odśnieżania o ładowności min. 12t. lub z napędem na 2 osie – 3 szt.
- piaskarko - solarki - 3 szt.
- pług średni – 3 szt.
- koparko ładowarka poj. łyżki załadowczej min. 1m3 – 1 szt.
Składowisko materiałów do zimowego utrzymania dróg wraz z załadunkiem powinno znajdować się na terenie na terenie jednej z gmin objętych zadaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 125800 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 4 - Miasto i gmina Głuchołazy - 68,29 km.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem na drogach powiatowych Powiatu Nyskiego w sezonach zimowych 2023/2024 oraz 2024/2025 z podziałem na zadania - zwalczanie śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną, odśnieżanie dróg oraz załadunek i pryzmowanie materiałów.
Wykonawca musi wykazać, że zapewni do realizacji zadania w pełni sprawne jednostki transportowo - sprzętowe wymienione poniżej:
- nośniki, na którym zamontowano sprzęt do usuwania śliskości i odśnieżania o ładowności min. 12t. lub z napędem na 2 osie – 2 szt.
- piaskarko - solarki - 2 szt.
- pług średni – 2 szt.
- koparko ładowarka poj. łyżki załadowczej min. 1m3 – 1 szt.
Składowisko materiałów do zimowego utrzymania dróg wraz z załadunkiem powinno znajdować się na terenie na terenie gminy objętej zadaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 112500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69984,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69984,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU TOM-BUD Tomasz Misz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531010727

7.3.3) Ulica: Obozowa 20a

7.3.4) Miejscowość: Łambinowice

7.3.5) Kod pocztowy: 48-316

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69984,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138348,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138348,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE TRANSPORT TOWAROWY ROMAN SZCZOTKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 753-002-04-68

7.3.4) Miejscowość: Kamienica 5

7.3.5) Kod pocztowy: 48-370

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138348,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132213,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132213,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GŁUCHOŁASKIE KOMUNALNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 753-19-74-945

7.3.3) Ulica: Plac Basztowy 3

7.3.4) Miejscowość: Głuchołazy

7.3.5) Kod pocztowy: 48-340

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132213,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.