eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa, montaż i uruchomienie trzech stacji pomiarowych do mierzenia opadów atmosferycznych wraz z przeprowadzeniem szkolenia, zapewnieniem dostępu online do danych pomiarowych (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie trzech stacji pomiarowych do mierzenia opadów atmosferycznych wraz z przeprowadzeniem szkolenia, zapewnieniem dostępu online do danych pomiarowych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonimska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dgk@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie trzech stacji pomiarowych do mierzenia opadów atmosferycznych wraz z przeprowadzeniem szkolenia, zapewnieniem dostępu online do danych pomiarowych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e7d5175-3010-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029708/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Opracowanie modelu hydraulicznego (zakup oprogramowania) wraz z dostawą urządzeń pomiarowych etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351332/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DGK-IV.271.50.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 165935,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie trzech stacji pomiarowych do mierzenia opadów atmosferycznych wraz z przeprowadzeniem szkolenia, zapewnieniem dostępu online do danych pomiarowych oraz weryfikacją poprawności prowadzonych pomiarów i transmisji danych.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Etap I:
a) dostawę trzech stacji pomiarowych wyposażonych w ogrzewane deszczomierze wagowe do mierzenia opadów atmosferycznych ciekłych i stałych, rejestratory telemetryczne z możliwością dostępu online do danych pomiarowych w chmurze (przez przeglądarkę internetową),
b) montaż deszczomierzy, w tym wykonanie niezbędnej dokumentacji, umożliwiającej podłączenie urządzeń do instalacji elektroenergetycznej, ewentualne uzyskanie stosownych uzgodnień i pozwoleń,
c) dostawę i montaż szafek telemetrycznych oraz wykonanie instalacji elektroenergetycznych zalicznikowych,
d) dostawę i montaż ogrodzeń (na każdej stacji pomiarowej),
e) połączenie deszczomierzy poprzez rejestratory z usługą bazy danych w chmurze (z użyciem kart SIM),
f) weryfikację poprawności prowadzonych pomiarów oraz transmisji danych,
g) założenie książki serwisowej dla każdej stacji pomiarowej i wykonanie przeglądu zerowego,
h) przeprowadzenie szkolenia z obsługi i konserwacji stacji pomiarowych,
2) Etap II:
a) zapewnienie dostępu online do danych pomiarowych w chmurze z trzech urządzeń przez przeglądarkę internetową (transmisja danych),
b) weryfikację poprawności prowadzonych pomiarów oraz transmisji danych - raz na miesiąc.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wraz z lokalizacją stacji pomiarowych) został określony w zał. nr 1 do SWZ.
4. Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: nie dotyczy.
2) W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3) Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–106 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4) W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–106 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy: nie dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38125000-7 - Rejestratory opadów deszczu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32441200-8 - Sprzęt telemetryczny i sterujący

51215000-2 - Usługi instalowania urządzeń meteorologicznych

72320000-4 - Usługi bazy danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUARD SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-226-20-44

7.3.3) Ulica: ul. Złota 61/100

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-819

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia wskazany w sekcji 8.3.), tj. :
1) Etap I - 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
2) Etap II - 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego Etapu I.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.