Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390249/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
- 2023/BZP 00390380/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych Rejonu w Augustowie przy ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500029
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 2
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-703
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mstepaniuk@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gddkia.eb2b.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń biurowych Rejonu w Augustowie przy ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68d2ebfa-5090-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104939/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Remont pomieszczeń biurowych Rejonu w Augustowie przy ul. Wojska Polskiego 54
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/BI.D-3.2421.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138785,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych celem poprawy warunków sanitarno-technicznych poprzez: odświeżenie, odmalowanie wnętrz pomieszczeń biurowych, remont drewnianych okien, wymianę powierzchni podłogi w korytarzu oraz kompleksowy remont części sanitarnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187791,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187791,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187791,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORDMAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366630163
7.3.3) Ulica: Letniskowa 29
7.3.4) Miejscowość: Wieliczki
7.3.5) Kod pocztowy: 19-404
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187791,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY POSTERUNKU POLICJI W ŚNIADOWIE
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BIAŁYMSTOKU przy ul. H. SIENKIEWICZA 65 - III etap
- Opracowanie dokumentacji projektowej klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach na potrzeby CUI w budynku przy ul. Świętojańskiej 22 w Białymstoku wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
- Opracowanie dokumentacji projektowej klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach na potrzeby CUI w budynku przy ul. Warszawskiej 13 w Białymstoku na działce nr 358 w obrębie 17 .
- Cyfryzacja analogowych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Dostawa produktów do receptury
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mąkolnie - etap I
- "Remont budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. gen. W. Sikorskiego w Tomaszowie Lubelskim"
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- ZP/CZD/074/24 Modernizacja Izby Przyjęć w Instytucie "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w trybie zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.