eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Dostawa płyt drogowych (JOMB) w ilości 1920 szt.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa płyt drogowych (JOMB) w ilości 1920 szt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Darłowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Darłowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943446301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ugdarlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.darlowo.ibip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c1be192-55fb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa płyt drogowych (JOMB) w ilości 1920 szt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c1be192-55fb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024065/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa płyt drogowych (JOMB) w ilości 1920 szt.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400339

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.235.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na dwie części:
1) Część 1 - Dostawa płyt drogowych JOMB w ilości 1120 szt.;
2) Część 2 - Dostawa płyt drogowych JOMB w ilości 900 szt.
2. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest dostawa nowych płyt drogowych wielootworowych typu JOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 1120 szt. wykonanych zgodnie z normą PN-EN 1339:2005 lub równoważnej. Płyty winny być krzyżowo zbrojone stalą wg PN-ISO 6935-2, PN-ISO 6935-2/Ak lub równoważnej w strefie dolnej i górnej o grubości prętów minimum 6 mm (Zamawiający dopuści zastosowanie zbrojenia z dwóch siatek, gdzie jedna z siatek będzie się składała z prętów o gr. 8 oraz 6 mm, druga z siatek z prętów zbrojeniowych o grubości 6 oraz 4,5 mm). Grubość otuliny głównych prętów zbrojeniowych - 30 mm ± 5 mm. Odporność na ścieranie poniżej 18 000/5 000 (mm3/mm2). Odporność na działanie mrozu, stopień mrozoodporności nie mniejszy niż F 150. Wytrzymałość na ściskanie, klasa betonu nie mniejsza niż C25/30; nasiąkliwość poniżej 5%. Powierzchnie płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodne z wymaganiami. Krawędzie płyt powinny być równe i proste. Odchyłki od wymiarów nominalnych: długość ± 5 mm, szerokość ± 5 mm, grubość ± 3 mm. Do każdej dostarczonej partii płyt Wykonawca przedłoży certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z polską normą. Dostawa płyt będzie się odbywać w godzinach 07:00 do 15:00, sukcesywnie wg potrzeb w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Darłowo zgodnie z wykazem ilości płyt jakie trzeba dostarczyć do miejscowości położonych na terenie Gminy Darłowo stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający przewiduje tolerancję w dostawach dla poszczególnych miejscowości między pozycjami +/- 10 %. Wykonawca w cenę przedmiotu zamówienia musi wliczyć koszty transportu i rozładunku. Wykonawca jest odpowiedzialny za ilość i jakość przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca udziela gwarancji oraz rękojmi na dostarczone materiały na okres min. 24 miesięcy (wskazany w ofercie, kryterium oceny ofert).
3. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 85680,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na dwie części:
1) Część 1 - Dostawa płyt drogowych JOMB w ilości 1120 szt.;
2) Część 2 - Dostawa płyt drogowych JOMB w ilości 900 szt.
2. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest dostawa nowych płyt drogowych wielootworowych typu JOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 800 szt. wykonanych zgodnie z normą PN-EN 1339:2005 lub równoważną. Płyty winny być krzyżowo zbrojone stalą wg PN-ISO 6935-2, PN-ISO 6935-2/Ak lub równoważnymi w strefie dolnej i górnej o grubości prętów minimum 6 mm (Zamawiający dopuści zastosowanie zbrojenia z dwóch siatek, gdzie jedna z siatek będzie się składała z prętów o gr. 8 oraz 6 mm, druga z siatek z prętów zbrojeniowych o grubości 6 oraz 4,5 mm). Grubość otuliny głównych prętów zbrojeniowych - 30 mm ± 5 mm. Odporność na ścieranie poniżej 18 000/5 000 (mm3/mm2). Odporność na działanie mrozu, stopień mrozoodporności nie mniejszy niż F 150. Wytrzymałość na ściskanie, klasa betonu nie mniejsza niż C25/30; nasiąkliwość poniżej 5%. Powierzchnie płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodne z wymaganiami. Krawędzie płyt powinny być równe i proste. Odchyłki od wymiarów nominalnych: długość ± 5 mm, szerokość ± 5 mm, grubość ± 3 mm. Do każdej dostarczonej partii płyt Wykonawca przedłoży certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z polską normą. Dostawa płyt będzie się odbywać w godzinach 07:00 do 15:00, sukcesywnie wg potrzeb w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Darłowo zgodnie z wykazem ilości płyt jakie trzeba dostarczyć do miejscowości położonych na terenie Gminy Darłowo stanowiącym załącznik nr 6a do SWZ. Zamawiający przewiduje tolerancję w dostawach dla poszczególnych miejscowości między pozycjami +/- 10 %. Wykonawca w cenę przedmiotu zamówienia musi wliczyć koszty transportu i rozładunku. Wykonawca jest odpowiedzialny za ilość i jakość przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca udziela gwarancji oraz rękojmi na dostarczone materiały na okres min. 24 miesięcy (wskazany w ofercie, kryterium oceny ofert).
3. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 61200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82284,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93401,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82284,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo ECOZET Mirosław Zblewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5911009333, REGON 191351889

7.3.3) Ulica: Kaliska Kościerskie, ul. Strażacka 6

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82284,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58774,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66715,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58774,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo ECOZET Mirosław Zblewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5911009333, REGON 191351889

7.3.3) Ulica: Kaliska Kościerskie, ul. Strażacka 6

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58774,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.