eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › Wsparcie CKiBM w Ornecie poprzez zakup środków trwałych w celu dostosowania do nowoczesnej działalności kulturalnej



Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wsparcie CKiBM w Ornecie poprzez zakup środków trwałych w celu dostosowania do nowoczesnej działalności kulturalnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury i Biblioteka Miejska im. Franciszka Chruściela w Ornecie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389576081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja

1.5.2.) Miejscowość: Orneta

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 55 242 10 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mdk.orneta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckibmorneta.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zaspokajanie potrzeb kulturalnych i informacyjnych ogółu społeczeństwa oraz uczestniczenie w upowszechnianiu wiedzy i kultury

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie CKiBM w Ornecie poprzez zakup środków trwałych w celu dostosowania do nowoczesnej działalności kulturalnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c66b836-725c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00370805/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wsparcie CKiBM w Ornecie poprzez zakup środków trwałych w celu dostosowania do nowoczesnej działalności kulturalnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020,

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ckibmorneta.ezamowienia.com/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz.
2452). Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Dokumentacja postępowania
jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniana na stronie internetowej (zwanej dalej: portalem) pod adresem: https://ckibmorneta.ezamowienia.com/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy on-line działającej pod adresem https://ckibmorneta.ezamowienia.com/ z zastrzeżeniem rozdziału 16 ust. 3 SWZ.
2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną
doreprezentowaniaWykonawcy:1) ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego
przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi
certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o
usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 z późn. zm.)
lub2)podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub 3) podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust.
1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2020 r. poz. 332).3. Korzystanie z
Platformy jest bezpłatne.4. Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych
ZETOPZP znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc" oraz w Załączniku nr 11 do
SWZ.5.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie
rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych
ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
https://ckibmorneta.ezamowienia.com oraz uznaje go za wiążący.6. Zgłoszenie do postępowania
wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://ckibmorneta.ezamowienia.com/#/authentication/login 7. Wykonawca aby przystąpić do postępowania musi założyć
konto na Platformie https://ckibmorneta.ezamowienia.com/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia
hasło ;8. Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać
dane firmy, którą osoba zakładająca konto reprezentuje.9. Po założeniu konta Wykonawca ma
możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy i powiadomień mailowych10. Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z
dnia11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) określa
następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:1). stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2). Komputer klasy PC lub MAC,
o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje;3).zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z
wyjątkiem Internet Explorer;4). Włączona obsługa JavaScript;5). Zainstalowany program Acrobat
Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;6). podłączony lub wbudowany do komputera czytnik
karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę)
11.Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej określone są w rozdziałach 16 i 18
SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
􀀀 Administratorem Państwa danych jest Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej im. Franciszka Chruściela w Ornecie (adres: ul. 1 Maja 45, 11-130 Orneta, tel./fax: 55 242 10 39, e-mail: biuro@mdk.orneta.pl).
􀀀 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego nr CKiBM.271.3.2023 z dn. 25.10.2023 r. prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art.
275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.)
􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.),
dalej „ustawa Pzp”;
􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
􀀀 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
(*) Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
(**) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKiBM.271.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1 - Zestaw oświetleniowy.

1. Zakres rzeczowy obejmuje zakup, dostawę, montaż i uruchomienie zestawu oświetleniowego w skład którego wchodzą:
- reflektory LED - 10 szt.
- ruchoma głowa z intensywnymi diodami LED - 6 szt.
- sterownik DMX 2 (konsola) do świateł - 1 szt.
- belka oświetleniowa - 4 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – Opis Przedmiotu Zamówienia.

2. Zadanie realizowane będzie w nieruchomości Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej im. Franciszka Chruściela w Ornecie, ul. 1 Maja 45, 11-130 Orneta.

3. Rozwiązania równoważne: a) do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ (dalej dokumentacja), dopisuje się wyrazy "lub równoważne", b) wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentacji. Wskazanie w dokumentacji przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie rozwiązania równoważne muszą spełniać wymagania i standardy w odniesieniu do określonych w dokumentacji minimalnych parametrów, w szczególności co do:  wytrzymałości,  trwałości,  parametrów technicznych materiałów i urządzeń,  wymagań bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż,  stosownych dokumentów dopuszczających do stosowania, c) w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne (w zakresie znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych), zobowiązany jest sporządzić i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych i udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. d) w przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane
w dokumentacji, w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji, e) Zamawiający przewiduje wezwanie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 Pzp.

4. Z uwagi na charakter zamówienia obejmujący dostawę, Zamawiający nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, które wymagają zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie identyfikuje w czynnościach objętych Zamówieniem czynności, które nosiłyby znamiona stosunku pracy.

4.2.5.) Wartość części: 29812,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31527000-6 - Reflektory punktowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert zawarty jest w Rozdziale 26 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja sprzętu (GS)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2 - Nagłośnienie mobilne

1. Zakres rzeczowy obejmuje zakup, dostawę i uruchomienie nagłośnienia mobilnego w skład którego wchodzą:
- kolumna bezprzewodowa - 2 szt.
- laptop - 2 szt.
- mikser cyfrowy - 1 szt.
- walizka kątowa - 1szt.
- tablet - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – Opis Przedmiotu
Zamówienia.
2. Zadanie realizowane będzie w nieruchomości Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej im. Franciszka Chruściela w Ornecie,
ul. 1 Maja 45, 11-130 Orneta.
3. Rozwiązania równoważne: a) do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub
szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych wskazanych w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ (dalej dokumentacja), dopisuje się
wyrazy "lub równoważne", b) wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych,
aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez
Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nieobniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub
dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi
w dokumentacji. Wskazanie w dokumentacji przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu
doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy
przedmiotu zamówienia. Wszelkie rozwiązania równoważne muszą spełniać wymagania i standardy w odniesieniu do
określonych w dokumentacji minimalnych parametrów, w szczególności co do: 􀀀 wytrzymałości, 􀀀 trwałości, 􀀀 parametrów
technicznych materiałów i urządzeń, 􀀀 wymagań bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, 􀀀 stosownych dokumentów
dopuszczających do stosowania, c) w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne (w zakresie
znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich
ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych), zobowiązany jest sporządzić i
załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych i udowodnić, że proponowane
rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. d) w przypadku, gdy
Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań,
rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia
zaproponowane
w dokumentacji, w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub
urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji, e) Zamawiający przewiduje wezwanie do złożenia lub
uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 Pzp
4. Z uwagi na charakter zamówienia obejmujący dostawę, Zamawiający nie wskazuje czynności w zakresie realizacji
zamówienia, które wymagają zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
Zamawiający nie identyfikuje w czynnościach objętych Zamówieniem czynności, które nosiłyby znamiona stosunku pracy.

4.2.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32342412-3 - Głośniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert zawarty jest w Rozdziale 26 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja sprzętu (GS)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 3 - Monitory wystawiennicze

1. Zakres rzeczowy obejmuje zakup, dostawę, montaż i uruchomienie monitorów wystawienniczych w skład którego
wchodzą:
- monitor wystawienniczy - 3 szt.
- uchwyt (kompatybilny z monitorem wystawienniczym) - 3 szt.
- licencja - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – Opis Przedmiotu
Zamówienia.
2. Zadanie realizowane będzie w nieruchomości Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej im. Franciszka Chruściela w Ornecie,
ul. 1 Maja 45, 11-130 Orneta.
3. Rozwiązania równoważne: a) do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub
szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych wskazanych w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ (dalej dokumentacja), dopisuje się
wyrazy "lub równoważne", b) wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych,
aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez
Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie
obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub
dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi
w dokumentacji. Wskazanie w dokumentacji przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu
doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy
przedmiotu zamówienia. Wszelkie rozwiązania równoważne muszą spełniać wymagania i standardy w odniesieniu do
określonych w dokumentacji minimalnych parametrów, w szczególności co do: 􀀀 wytrzymałości, 􀀀 trwałości, 􀀀 parametrów
technicznych materiałów i urządzeń, 􀀀 wymagań bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, 􀀀 stosownych dokumentów
dopuszczających do stosowania, c) w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne (w zakresie
znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich
ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych), zobowiązany jest sporządzić i
załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych i udowodnić, że proponowane
rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. d) w przypadku, gdy
Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań,
rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia
zaproponowane
w dokumentacji, w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub
urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji, e) Zamawiający przewiduje wezwanie do złożenia lub
uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 Pzp
4. Z uwagi na charakter zamówienia obejmujący dostawę, Zamawiający nie wskazuje czynności w zakresie realizacji
zamówienia, które wymagają zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
Zamawiający nie identyfikuje w czynnościach objętych Zamówieniem czynności, które nosiłyby znamiona stosunku pracy.

4.2.5.) Wartość części: 15311,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32323000-3 - Monitory wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert zawarty jest w Rozdziale 26 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja sprzętu (GS)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 4 - Wyposażenie filmowe

1. Zakres rzeczowy obejmuje zakup, dostawę i uruchomienie wyposażenia filmowego w skład którego wchodzą:
- kontroler wizyjny - 1 szt.
- lampa LED - 2 szt.
- Softbox- 2 szt.
- bezprzewodowy system transmisji wideo - 1 szt.
- statyw - 2szt.
- karta pamięci - 4 szt.
- mikrofon - 1 szt.
- kamera - 2 szt.
- oświetlenie - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – Opis Przedmiotu
Zamówienia.
2. Zadanie realizowane będzie w nieruchomości Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej im. Franciszka Chruściela w Ornecie,
ul. 1 Maja 45, 11-130 Orneta.
3. Rozwiązania równoważne: a) do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub
szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych wskazanych w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ (dalej dokumentacja), dopisuje się
wyrazy "lub równoważne", b) wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych,
aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez
Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie
obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub
dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi
w dokumentacji. Wskazanie w dokumentacji przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu
doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy
przedmiotu zamówienia. Wszelkie rozwiązania równoważne muszą spełniać wymagania i standardy w odniesieniu do
określonych w dokumentacji minimalnych parametrów, w szczególności co do: 􀀀 wytrzymałości, 􀀀 trwałości, 􀀀 parametrów
technicznych materiałów i urządzeń, 􀀀 wymagań bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, 􀀀 stosownych dokumentów
dopuszczających do stosowania, c) w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne (w zakresie
znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich
ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych), zobowiązany jest sporządzić i
załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych i udowodnić, że proponowane
rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. d) w przypadku, gdy
Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań,
rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia
zaproponowane
w dokumentacji, w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub
urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji, e) Zamawiający przewiduje wezwanie do złożenia lub
uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 Pzp
4. Z uwagi na charakter zamówienia obejmujący dostawę, Zamawiający nie wskazuje czynności w zakresie realizacji
zamówienia, które wymagają zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
Zamawiający nie identyfikuje w czynnościach objętych Zamówieniem czynności, które nosiłyby znamiona stosunku pracy.

4.2.5.) Wartość części: 31281,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32321100-0 - Sprzęt filmowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert zawarty jest w Rozdziale 26 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja sprzętu (GS)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:

4.1 Doświadczenie zawodowe:
dla zadania częściowego nr 1:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo ukończył realizację co najmniej jednej dostawy (z montażem) sprzętu oświetleniowego (scenicznego) o wartości dostawy nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto.

dla zadania częściowego nr 2:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo ukończył realizację co najmniej jednej dostawy sprzętu nagłośnienia mobilnego o wartości dostawy nie mniejszej niż 17 000,00 zł brutto.

dla zadania częściowego nr 3:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo ukończył realizację co najmniej jednej dostawy (z montażem) monitorów wystawienniczych o wartości dostawy nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto.

dla zadania częściowego nr 4:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo ukończył realizację co najmniej jednej dostawy zestawu do transmisji na żywo o wartości dostawy nie mniejszej niż 16 000,00 zł brutto.

4.2 Kadra techniczna: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4.3 Potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.


3. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
4. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 110 ust. 2 ustawy Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 110.
5. Zamawiający przewiduje wykluczenia wykonawców na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4 i 7 ustawy Pzp.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z im stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu opisane są w rozdziale 11 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – wzór
stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Oświadczenie to składa wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.
Na podstawie art.
273 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie żąda przedstawienia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z
postępowania w związku z art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust.1 pkt 1, 4 i 7 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona weryfikacji w ww. zakresie na podstawie oświadczenia wstępnego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający
żąda, aby Wykonawca wraz z ofertą przedstawił szczegółową specyfikację oferowanego wyposażenia na podstawie
załącznika Nr 1a do SWZ zawierającą producenta, model, producent/model/nazwa sprzętu lub stronę internetową z opisem
technicznym , z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaproponowany
asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w
odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w w/w załączniku.
W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp,
dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym
przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków
dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają
wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z powyższym przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca
zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów
potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie
zamówienia.
Dodatkowo w przypadku laptopów :
-na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania SWZ, Wykonawca powinien udokumentować wydajność oferowanych w komputerach procesorów (co najmniej 20,840 punktów) poprzez wydruk, ze strony serwisu http://www.cpubenchmark.net.
Udokumentowany wynik pomiaru wydajności (wydruk strony) musi być opatrzony datą nie wcześniejszą niż 1 października 2023 r.

- na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania SWZ, Wykonawca powinien udokumentować , że dedykowana karta graficzna osiąga w teście wydajności: PassMark Videocard Test wynik min. 10144 punktów w G3D Mark (wynik dostępny: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php).
Udokumentowany wynik pomiaru wydajności (wydruk strony) musi być opatrzony datą nie wcześniejszą niż 1 października 2023 r.

Przedmiotowe środki dowodowe, należy złożyć wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Szczegółowa specyfikacja oferowanego wyposażenia na podstawie
załącznika Nr 1a do SWZ zawierająca producenta, model, producent/model/nazwa lub stronę internetową z opisem
technicznym.
2.W przypadku laptopów :
-na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania SWZ, Wykonawca powinien udokumentować wydajność oferowanych w komputerach procesorów poprzez wydruk, ze strony serwisu http://www.cpubenchmark.net.
Udokumentowany wynik pomiaru wydajności (wydruk strony) musi być opatrzony datą nie wcześniejszą niż 1 października 2023 r.

- na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania SWZ, Wykonawca powinien udokumentować , że dedykowana karta graficzna osiąga w teście wydajności: PassMark Videocard Test wynik min. 10144 punktów w G3D Mark (wynik dostępny: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php).
Udokumentowany wynik pomiaru wydajności (wydruk strony) musi być opatrzony datą nie wcześniejszą niż 1 października 2023 r.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia
tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w
szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienia
wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) oświadczenie o
ustanowieniu pełnomocnika
do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; oświadczenie należy dołączyć do oferty w oryginale
lub notarialnie poświadczonej kopii,
b)każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w
dziale 13 ust. 1 SWZ w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
oraz brak podstaw wykluczenia,
c)dokumenty, o których mowa w dziale 14 ust.1 pkt i 2 SWZ, winni złożyć wspólnie.
d) dokumenty o których mowa w dziale 14 ust.1 pkt 3 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie we własnym imieniu.
3. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 4. Wypełniając formularz ofertowy - załącznik
nr 1 do SWZ w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono we wzorze/projekcie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ckibmorneta.ezamowienia.com/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-03 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nowa obligatoryjna przesłanka wykluczenia z postępowania :
z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.