eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane polegające na modernizacji systemu monitoringu wideo VSS w budynku Łódzkiego Urzędu Celno - Skarbowego w Łodzi, ul. Lodowej 97



Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na modernizacji systemu monitoringu wideo VSS w budynku Łódzkiego Urzędu Celno – Skarbowego w Łodzi, ul. Lodowej 97

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 25 47 000

1.5.8.) Numer faksu: 42 25 47 101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na modernizacji systemu monitoringu wideo VSS w budynku Łódzkiego Urzędu Celno – Skarbowego w Łodzi, ul. Lodowej 97

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e81850f-53b6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101270/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja systemu monitoringu zainstalowanego w Łódzkim Urzędzie Celno-Skarbowym w Łodzi przy ul. Lodowej 97

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.49.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji systemu monitoringu wideo VSS w budynku Łódzkiego Urzędu Celno – Skarbowego w Łodzi, zlokalizowanego przy ul. Lodowej 97. Budynek jest ośmiokondygnacyjny, z rozszerzoną częścią parterową oraz piwnicami.
Zakres prac do wykonania to w szczególności:
-Kompleksowe wykonanie instalacji słaboprądowych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania budynku,
- Wykonanie tras kablowych w postaci listew PCV, ułożenia ciągów rur i korytek kablowych,
- Ułożenie okablowania instalacji słaboprądowych w budynku,
- Montaż, uruchomienie, zaprogramowanie i sprawdzenie urządzeń instalacji w budynku.
2. Zamówienie obejmuje modernizacje sytemu VSS celem poprawy bezpieczeństwa obiektu oraz uzyskania możliwości weryfikacji zaistniałych incydentów, tj.:
a)Przedmiot obejmuje scalenie istniejących systemów w jednym serwerze z możliwością zarządzania uprawnieniami użytkowników do podglądu bieżącego oraz dostępu do nagrań na poziomie każdej kamery oddzielnie,
b)Scalenie ma objąć stary system modernizowany, system monitoringu SOD, system monitoringu serwerowni, system monitoringu parkingu,
c)Projektowany system VSS wymaga montażu nowej szafy w pomieszczeniu serwerowni,
d)Przyjęto około 30 minutowe podtrzymanie systemu VSS przez zasilacze UPS,
e)Zaprojektowane okablowanie na potrzeby systemu VSS stanie się dedykowaną wydzieloną siecią Ethernet SEC_LAN,
f)Zaprojektowano 41 nowych kamer, co z 16 kamerami SOD daje 57 strumieni wizji zapisywanych w rejestratorach.
3. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Projekt Wykonawczy – Modernizacja systemu monitoringu wideo VSS – Załącznik nr 1A do SWZ;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 1B do SWZ;
3) Dokumentacja techniczna – Załącznik nr 2 do SWZ;
4) Przedmiar – Załącznik nr 3 do SWZ;
5) Wzór umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób (pracownicy fizyczni) wykonujących wszelkie czynności obejmujące bezpośrednią realizację przedmiotowych robót. Przedmiotowy wymóg nie dotyczy czynności związanych z kierowaniem robotami, nadzorem nad realizowanymi robotami oraz transportem materiałów i osób na teren realizowanych robót
5. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło w terminie 50 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że roboty budowlane powinny zostać wykonane do dnia 15 grudnia 2023 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

31213300-5 - Szafy kablowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291969,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291969,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291969,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810531992

7.3.3) Ulica: Podgórna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 70-205

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291969,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.