eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Obsługa komunalna wydarzeń, akcji ekologicznych i miejsc wyznaczonych



Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa komunalna wydarzeń, akcji ekologicznych i miejsc wyznaczonych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa komunalna wydarzeń, akcji ekologicznych i miejsc wyznaczonych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79a3e97d-6bf8-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013311/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Obsługa komunalna wydarzeń, akcji ekologicznych i miejsc wyznaczonych (w zakresie podstawiania koszy na śmieci oraz toalet kontenerowych)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy, która została zamieszona bezpośrednio na ww. Platformie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zgodnie z art. 64 ustawy Pzp określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", w takim przypadku wymagany będzie oddzielny plik z podpisem.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj:
- Plik załączony przez wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako
zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu –
zegarem Głównego Instytutu Miar.
Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
Więcej informacji w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Wszelkie pozostałe informacje związane z ochroną danych osobowych znajdują się w załączniku nr 5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.80.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 677543,61 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I:
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do realizacji następujących usług:
• podstawiania pojemników na odpady wielkości 120 l. wraz z wywozem odpadów,
• podstawiania pojemników na odpady wielkości 240 l. wraz z wywozem odpadów,
• podstawiania pojemników na odpady wielkości 360 l. wraz z wywozem odpadów,
• podstawiania pojemników na odpady wielkości 1100 l. wraz z wywozem odpadów,
• podstawiania kontenerów na odpady KP-7 – 7 m 3 wraz z wywozem odpadów,
• dostarczania worków na odpady 120 l. wraz z wywozem odpadów,
• wywozu odpadów luzem,
• podstawiania pojemników do selektywnej zbiorki odpadów oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów wraz z wywozem odpadów,
• sprzątania terenu po zakończeniu imprezy, festynu, wydarzenia,
• podstawiania pojemników na elektrośmieci wraz z wywozem,
• wywozu opon
Poszczególne ww. usługi będą świadczone każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia (także e-mailem lub faksem) Urzędu Miasta Katowice Wydziału Kształtowania Środowiska.
Dopuszcza się formę zlecenia usługi telefonicznie - potwierdzonego później w formie zlecenia pisemnego.
Rodzaj pojemników na odpady i rodzaj prac będzie określany każdorazowo w zleceniu.
W przypadku usług sprzątania - zakres prac oraz użyty sprzęt będzie rozliczany na podstawie faktycznie wykonanych prac, wg kosztorysu powykonawczego.
W celu ułatwienia wywozu worków lub zestawów worków na odpady – worki mogą być składowane w pojemnikach lub kontenerach na odpady. Do kosztów nie wlicza się podstawienia i wywozu pojemnika lub kontenera. Cena obejmuje wyłącznie koszt worków.
Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonania usługi w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od otrzymania zlecenia lub zawiadomienia (także telefonicznego).

4.2.5.) Wartość części: 515723,5 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania przewiduje prawo opcji.
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że niezbędne jest zmniejszenie ilości usług, w stosunku do ilości przewidzianych w formularzu 1a, zamawiający skorzysta z prawa opcji, polegającego na zmniejszeniu ilości poszczególnych usług, maksymalnie o 40 % ceny ofertowej (dla każdej z części). Prawo opcji będzie dotyczyć wszystkich usług wskazanych w załączniku 1a.
Wykonawcy nie przysługują w tym wypadku roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia/zamówień na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp - zamówienia polegającego na powtórzeniu usług określonych w załączniku Formularz cenowy dla części I
Wartość zamówień podobnych wynosić będzie maksymalnie do 40% ceny ofertowej złożonej w niniejszym zamówieniu.
Zamówienie takie zostanie udzielone na podstawie art. 214 ust.1. pkt 7 w zw. z art. 305 ustawy Pzp, w trybie z wolnej ręki, z tym że wartość umowy zostanie ustalona na podstawie cen usług wskazanych w ofercie złożonej w trybie podstawowym. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania cen jednostkowych nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym.
Zamówienie podobne będzie dotyczyć wszystkich usług wskazanych w załączniku 1a

Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oznaczenie wszystkich pojemników i kontenerów logiem Miasta Katowice

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Usytuowanie bazy magazynowo-transportowej Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Usytuowanie instalacji komunalnej, z którą Wykonawca posiada zawartą umowę

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac sanitarno – porządkowych dotyczących obsługi komunalnej wydarzeń, akcji ekologicznych i miejsc wyznaczonych w zakresie:
• przywozu na wskazane miejsce, wywozu, opróżnienia i dezynfekcji toalet kontenerowych (jednoosobowych, bezodpływowych), w tym przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych (jednoosobowych, bezodpływowych) oraz toalet kontenerowych VIP (jednoosobowych, bezodpływowych, z zaopatrzonymi pojemnikami na papier, mydło i wodę), wg potrzeb,
• przywozu na wskazane miejsce, wywozu, opróżnienia umywalek plenerowych dwustanowiskowych
(z pojemnikiem na wodę, bezodpływowych),
• w przypadku zaistnienia takiej konieczności – dodatkowego opróżniania toalet kontenerowych i umywalek,
• osobowego dyżuru czystościowego, polegającego na stałym dozorze toalet i umywalek, zapewnieniu czystości i bieżącym uzupełnianiu papieru, mydła itp.
W ramach usług, o których mowa wyżej do Wykonawcy należy zaopatrzenie toalet w papier toaletowy, wywóz i zrzut fekaliów - na podstawie zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydanego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Usługa będzie świadczona każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia (także e-mailem lub faksem) Urzędu Miasta Katowice Wydziału Kształtowania Środowiska.
Dopuszcza się formę zlecenia usługi telefonicznie - potwierdzonego później w formie zlecenia pisemnego. Zgodnie z potrzebami, każda z usług może być zlecana odrębnie.
Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonania usługi w czasie nie dłuższym niż 2 lub 2,5 lub 3 godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od otrzymania zlecenia lub zawiadomienia (także telefonicznego).
Szacowane ilości zamawianych usług określone są w załącznikach 1 a i 1b do oferty.

4.2.5.) Wartość części: 161820,11 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania przewiduje prawo opcji.
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że niezbędne jest zmniejszenie ilości usług, w stosunku do ilości przewidzianych w formularzu 1b, zamawiający skorzysta z prawa opcji, polegającego na zmniejszeniu ilości poszczególnych usług, maksymalnie o 40 % ceny ofertowej (dla każdej z części). Prawo opcji będzie dotyczyć wszystkich usług wskazanych w załączniku 1b.
Wykonawcy nie przysługują w tym wypadku roszczenia odszkodowawcze

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia/zamówień na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp - zamówienia polegającego na powtórzeniu usług określonych w załączniku Formularz cenowy dla części II.
Wartość zamówień podobnych wynosić będzie maksymalnie do 40% ceny ofertowej złożonej w niniejszym zamówieniu.
Zamówienie takie zostanie udzielone na podstawie art. 214 ust.1. pkt 7 w zw. z art. 305 ustawy Pzp, w trybie z wolnej ręki, z tym że wartość umowy zostanie ustalona na podstawie cen usług wskazanych w ofercie złożonej w trybie podstawowym. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania cen jednostkowych nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym.
Zamówienie podobne będzie dotyczyć wszystkich usług wskazanych w załączniku 1b.

Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Usytuowanie bazy Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do realizacji usługi od otrzymania zlecenia lub zawiadomienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum), o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
Część I
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy wpisani do:
a) rejestru prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, art. 49 i następne (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) w zakresie transportu odpadów
b) rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzonego przez Prezydenta Miasta Katowice na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, art. 9b i następne (Dz. U. z 2022r. poz. 1297 ze zm.)
Część II
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy posiadają zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych wydanego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 poz. 1297 ze zm.).

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości:
Dla części I – 45 000,00 zł
Dla części II – 20 000,00 zł

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat poprzedzających dzień złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zrealizował co najmniej dwie usługi w zakresie:
Część I
obejmujące podstawianie pojemników na odpady wraz ze sprzątaniem o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda z nich.
Część II
obejmujące podstawianie toalet kontenerowych o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto każda z nich.

b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował narzędziami i urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego jn:
Część I
- zamiatarka ciągniona elewatorowa typu Broddway,
- zamiatarka uliczna 6 m3,
- zamiatarka uliczno-chodnikowa 4 m3,
- zamiatarka chodnikowa 2 m3,
- myjka ciśnieniowa samochodowa o dużej głowicy myjącej,
- myjka ciśnieniowa samochodowa o małej głowicy myjącej,
- polewaczka wody 10 m3,
- samochód osobowo-dostawczy.
Ponadto Wykonawca powinien posiadać bazę magazynowo-transportową usytuowaną na terenie Miasta Katowice lub w odległości do 60 km od granicy Miasta Katowice oraz zarządzać instalacją komunalną lub mieć podpisaną umowę z instalacją komunalną (Oświadczenia w treści oferty).
Część II
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw określonych:
- w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
- w art. 109 ust. 1 pkt. 1-4
- w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 tj.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zamawiający wymaga przedłożenia:
Część I
a) zaświadczenia o wpisie do rejestru prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, art. 49 i następne (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) w zakresie transportu odpadów
b) zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzonego przez Prezydenta Miasta Katowice na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, art. 9b i następne (Dz. U. z 2022r. poz. 1297 ze zm.)
Część II
a) zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przy-domowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych wydanego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 poz. 1297 ze zm.).

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający wymaga następujące podmiotowe środki dowodowe:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (załącznik nr 6)
Uwaga! Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa wyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) tylko dla części I - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; (załącznik nr 7).

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiający wymaga następujące podmiotowe środki dowodowe:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Część I - 5 000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych 00/100)
Część II - 2 000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych 00/100)
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8a i 8b do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-06 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-06 08:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Niezależnie od podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale II podrozdziale 10, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej jako: „Ustawa”),
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy,
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy.
d) Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności wynikających z przepisów określonych w podrozdziale 10 ppkt 4 od a) do c) . W przypadku wykonawcy wykluczonego na wyżej wskazanej podstawie, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt a) PZP w zw. z art. 7 ust. 3 Ustawy.

Termin wykonania zamówienia
Część I
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było wykonywane w terminie: do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na wykonanie zamówienia, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2023 roku z zastrzeżeniem, że umowa zacznie obowiązywać nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2023 roku

Część II
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było wykonywane w terminie: do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na wykonanie zamówienia, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2023 roku z zastrzeżeniem, że umowa zacznie obowiązywać nie wcześniej niż od dnia 1 kwietnia 2023 roku

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.