eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Modernizacja budynku przy ul. Kopernika 3 w Opocznie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku przy ul. Kopernika 3 w Opocznie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOCZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromiejska 6

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44/7860137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c48a484-4bed-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku przy ul. Kopernika 3 w Opocznie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c48a484-4bed-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019357/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Modernizacja budynku przy ul. Kopernika 3 w Opocznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391628

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wydzieleniu oraz dostosowaniu pomieszczeń biurowych zaspokajających potrzeby lokalowe dla Urzędu Miejskiego w Opoczno w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynku przy ul. Kopernika 3 w Opocznie”.
5.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Demontaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicami,
2) Wykucie nowych oraz poszerzenia otworów drzwiowych,
3) Rozbiórka istniejących ścianek działkowych,
4) Wykonanie nowych ścianek działowych,
5) Zamurowanie otworów w ścianach,
6) Montaż nadproży stalowych,
7) Montaż nowych drzwi z ościeżnicami,
8) Obróbka ścian po wymianie drzwi,
9) Wyrównanie ścian i sufitów wraz z wykonaniem gładzi cienkowarstwowych,
10)Demontaż istniejącej armatury sanitarnej,
11)Przebudowa instalacji sanitarnej, elektrycznej oraz teletechnicznej,
12)Wykonanie nowych posadzek,
13)Naprawa istniejących posadzek,
14)Naprawa nawierzchni klatek schodowych,
15) Wykończenie ścian glazurą do wysokości min. 2,00m – sanitariaty, pomieszczenia socjalne,
16)Wykonanie lamperii ściennych do wys. 1,60m - ciągi komunikacyjne,
17) Wykonanie sufitów podwieszanych modułowych - ciągi komunikacyjne oraz sanitariaty,
18)Wykonanie zabudów instalacji sanitarnych oraz elektrycznych,
19)Malowanie ścian oraz sufitów farbą emulsyjną,
20)Montaż armatury sanitarnej,
21)Wykonanie wentylacji grawitacyjnej,
22)Demontaż oraz ponowny montaż istniejących grzejników,
23)Demontaż oraz ponowny montaż opraw oświetleniowych oraz instalacji alarmowej,
24)Modernizacja instalacji elektrycznej, teletechnicznej oraz sanitarnej,
25) Wykonanie niezbędnych prac wykończeniowych,
26)Wywóz, utylizacja odpadów lub materiałów z rozbiórki zgodnie opisem wskazanym w § 7 ust. 4 – 8 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga:
Należy zachować zasady sytuowania faktury ostrzegawczej w obrębie schodów. Po wykonaniu wszystkich prac, również odtworzeniowych, Wykonawca winien przeprowadzić niezbędne próby i badania instalacji (potwierdzone przez osoby
z wymaganymi kwalifikacjami) celem potwierdzenia prawidłowości wykonania zadania.
5.3.Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, na którą składają się:
1) projekt budowlany - Załącznik nr 1 do SWZ,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STW i ORB) - Załącznik nr 2 do SWZ,
3) przedmiar robót - pomocniczo - Załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 873500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1298000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 873500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681645485

7.3.3) Ulica: Plac Kościuszki 1

7.3.4) Miejscowość: Opoczno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, którzy na dzień podpisania umowy nie są jeszcze znani.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 873500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.