eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki › Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Kopisk



Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Kopisk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KNYSZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026182

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 31

1.5.2.) Miejscowość: Mońki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-101

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 85 727 82 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: knyszyn@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knyszyn.bialystok.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_knyszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Kopisk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-603e1d5d-4adb-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00148888/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Kopisk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393959/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Kopisk.
2. Lokalizacja inwestycji: województwo podlaskie, powiat moniecki, gmina Knyszyn, obręb ewidencyjny Grądy, leśnictwo Kopisk, numery działek ewidencyjnych: 134, 91/1, 92/1, 92/3, 182, 206.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
4. Przedmiar robót ma charakter informacyjny i pomocniczy z uwagi na cenę, która jest ceną ryczałtową.
5. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zakres prac obejmuje:
1) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),
3) zabezpieczenie terenu robót wraz z ustawieniem oznakowania,
4) karczowanie pni,
5) usunięcie humusu z pasa planowanych robót ziemnych,
6) wykonanie zasadniczych robót ziemnych - wykopów i nasypów,
7) wykonanie poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogi, poboczy i jezdni drogi głównej, mijanek, składnic oraz skrzyżowań,
8) wykonanie robót wykończeniowych.
7. Warunki wykonywania zamówienia: wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wytycznymi niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, a także jej pozostałymi załącznikami.
8. Zamawiający będzie wymagał dokumentów odbioru końcowego, które powinny zawierać:
1) protokół odbioru,
2) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami,
3) protokoły robót zanikowych,
4) deklaracje zgodności wbudowywanych materiałów,
5) inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać,
że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz
z jego opisem lub normami.
10. Rozliczenia wykonanych robót częściowych następować będą na podstawie faktur częściowych, z tym że wartość wystawionej faktury częściowej w roku 2022 nie może przekroczyć kwoty 480 000,00 zł netto (I część rozliczenia do dnia 31.12.2022 r.), pozostała wartość robót zostanie rozliczona na podstawie faktury częściowej wystawionej w roku 2023 (II część rozliczenia z końcem zakończenia umowy). Termin płatności za wykonane roboty częściowe, jak i podstawa do wystawienia faktur częściowych określono w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik
nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) osoby wykonujące prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem w zakresie czynności określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, podwykonawcy. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
12. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), a także innych czynności polegających na nadzorze nad wykonywanymi robotami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1683080,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1697040,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1697040,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻYNIERIA WSCHÓD Paweł Bujnowski i Maciej Bujnowski Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200883750

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 81/3 lok. 207

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-003

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg Adam Czarnecki, 16-070 Choroszcz, Porosły-Kolonia 54 - wykonanie przez podwykonawcę części robót ziemnych oraz doradztwo techniczne do prawidłowego wykonania zamówienia.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1697040,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.