eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa i montaż foteli widowni głównej Sali Koncertowej Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonii Gorzowskiej



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż foteli widowni głównej Sali Koncertowej Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonii Gorzowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż foteli widowni głównej Sali Koncertowej Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonii Gorzowskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-211eed29-7257-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048526/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa i montaż foteli w Filharmonii Gorzowskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie jest współfinansowane z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś priorytetowa 4. Środowisko i kultura, Działanie 4.4. Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego, Poddziałanie 4.4.2. Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego – ZIT Gorzów Wlkp.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisano w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.60.2023.NP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż foteli w ilości 550 sztuk widowni głównej Sali Koncertowej Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonii Gorzowskiej”.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: zakup, dostawę, wniesienie, montaż 550 sztuk foteli w budynku (głównej widowni) CEA-Filharmonii Gorzowskiej znajdującym się przy ul. Dziewięciu Muz 10 w Gorzowie Wielkopolskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ergonomia fotela

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej dwa zadania , z których każde polegało na dostawie i montażu minimum 500 sztuk foteli do obiektów typu: filharmonia, opera lub teatr;

W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu Zamawiający dopuszcza aby doświadczenie zrealizowanych dostaw dotyczyło dostaw wykonanych w okresie dłuższym niż 3 lata.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Kartę techniczną oferowanego modelu fotela przedstawiającą jego parametry,
b) Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane fotele lub materiały użyte do produkcji foteli posiadają następujące lub równoważne atesty i certyfikaty:
 Raport z badań wytrzymałościowych wg normy 12727, poziom 4;
 Sprawozdanie z badań w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2, klasyfikujący produkt jako trudno zapalny dla sklejki;
 Sprawozdanie z badań w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2, klasyfikujący produkt jako trudno zapalny dla oferowanego układu tapicerskiego;
 Sprawozdanie z badań w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie
z normą PN-88/B-02855 dla sklejki;
 Sprawozdanie z badań w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie
z normą PN-88/B-02855 dla całego układu tapicerskiego;
 Atest Higieniczny (nazwa widniejąca na badaniu musi odpowiadać oferowanemu fotelowi);
 Protokół z badania pianki siedziska przeprowadzonego wg normy PN – EN ISO 358: 2014, kwalifikujące pianki wg PN – EN ISO 5999:2013 w klasie X (warunki użytkowania szczególnie ciężkie).
 Próbkę-wzorzec oferowanego fotela zgodnie z zapisami Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia wzorca oferowanego fotela w innym wybarwieniu drewna i dowolnym materiale tapicerskim oraz o wymiarach zbliżonych do opisanych w Rozdz.VI.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Kartę techniczną oferowanego modelu fotela przedstawiającą jego parametry,
b) Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane fotele lub materiały użyte do produkcji foteli posiadają następujące lub równoważne atesty i certyfikaty:
 Raport z badań wytrzymałościowych wg normy 12727, poziom 4;
 Sprawozdanie z badań w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2, klasyfikujący produkt jako trudno zapalny dla sklejki;
 Sprawozdanie z badań w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2, klasyfikujący produkt jako trudno zapalny dla oferowanego układu tapicerskiego;
 Sprawozdanie z badań w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie
z normą PN-88/B-02855 dla sklejki;
 Sprawozdanie z badań w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie
z normą PN-88/B-02855 dla całego układu tapicerskiego;
 Atest Higieniczny (nazwa widniejąca na badaniu musi odpowiadać oferowanemu fotelowi);
 Protokół z badania pianki siedziska przeprowadzonego wg normy PN – EN ISO 358: 2014, kwalifikujące pianki wg PN – EN ISO 5999:2013 w klasie X (warunki użytkowania szczególnie ciężkie).
 Próbkę-wzorzec oferowanego fotela zgodnie z zapisami Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia wzorca oferowanego fotela w innym wybarwieniu drewna i dowolnym materiale tapicerskim oraz o wymiarach zbliżonych do opisanych w Rozdz.VI.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

10 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy stanowiącym Część II SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-02 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-02 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dostawy w terminie: do 27 grudnia 2023 r. a montażu do 30 dni od terminu dostawy.
Zamawiający określił termin realizacji określonego zakresu zamówienia poprzez wskazanie konkretnej daty z uwagi na dofinansowanie zadania. Zgodnie z zawarta umową o dofinasowanie zakres finansowy zadania musi być wykonany do 29.12.2023 r. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.