eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych kontenerów na odpady komunalne na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych kontenerów na odpady komunalne na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390081536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowodworska 60

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lpgk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka komunalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych kontenerów na odpady komunalne na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87072dab-48bc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402736

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZP/TO/TZZ/9/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136620,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kontenerów przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. 2.Miejsce dostawy: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., Zakład Oczyszczania Miasta, ul. Nowodworska 48, 59- 220 Legnica. Wykonawca winien na własny koszt i ryzyko dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia do miejsca dostawy. Przekazanie Zamawiającemu kontenerów na odpady nastąpi w miejscu dostawy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. 3.Wszystkie kontenery muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji: 2022-2024) oraz sprawne pod względem technicznym. 4.Zamawiający wymaga, aby wszystkie kontenery na odpady komunalne stanowiące przedmiot zamówienia spełniały wymagania techniczne normy DIN lub równoważnej*, tj. posiadały świadectwo zgodności potwierdzające zgodność parametrów technicznych z właściwymi normami DIN (DIN 30722, DIN 30720 oraz DIN 30735). *Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do rozwiązań opisanych w normach DIN (DIN 30722, DIN 30720 oraz DIN 30735) z zastrzeżeniem, iż w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, to jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego kontenery na odpady spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, dołączając do oferty w tym celu stosowne dokumenty (przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp). 5.Charakterystyka przedmiotu zamówienia. 1)kontener odkryty typu Mulda o pojemności 3m3: -ilość – 2 szt., -wymiary ok.: wys. 1250mm, szer. (dół 1100mm, góra 1200mm), dł. 2350mm, -grubość blachy ok.: ściany- 3mm, dno- 4mm, -przeznaczony do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych przy pomocy samochodów z zabudową bramową i hakową, -zewnętrzne powierzchnie malowane farbą emaliową kolor RAL 2011. 2)kontener odkryty typu Mulda o pojemności 7m3: -ilość – 2 szt., -wymiary ok.: wys. 1400mm, szer. (dół 1590mm, góra 1690mm), dł. 3750mm, -grubość blachy ok.: ściany- 3mm, dno- 5mm, -przeznaczony do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych przy pomocy samochodów z zabudową bramową i hakową, -zewnętrzne powierzchnie malowane farbą emaliową kolor RAL 2011. 3)kontener kryty o pojemności 3m3: -ilość – 2 szt., -wymiary ok.: wys. 1200mm, szer. 1100mm, dł. 2500mm, -grubość blachy ok.: ściany- 2mm, dno- 3mm, -przeznaczony do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych przy pomocy samochodów z zabudową bramową i hakową, -zadaszenie wraz z 2 otworami wrzutowymi z każdej strony, -zewnętrzne powierzchnie malowane farbą emaliową kolor RAL 2011. 4)kontener kryty o pojemności 8m3: -ilość – 2 szt., -wymiary ok.: wys. 1350mm, szer. 1690mm, dł. 3600mm, -grubość blachy ok.: ściany- 2mm, dno- 3mm, -przeznaczony do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych przy pomocy samochodów z zabudową bramową i hakową, -zadaszenie wraz z 3 otworami wrzutowymi z każdej strony, -zewnętrzne powierzchnie malowane farbą emaliową kolor RAL 2011. 5)kontener kryty o pojemności 10m3: -ilość – 2 szt., -wymiary ok.: wys. 1500mm, szer. 1690mm, dł. 4000mm, -grubość blachy ok.: ściany- 2mm, dno- 3mm, -przeznaczony do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych przy pomocy samochodów z zabudową bramową i hakową, -zadaszenie wraz z 4 otworami wrzutowymi z każdej strony, -zewnętrzne powierzchnie malowane farbą emaliową kolor RAL 2011. 6.Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady na dostarczone kontenery na odpady komunalne stanowiące przedmiot zamówienia. Bieg okresu gwarancji i rękojmi liczony będzie od dnia podpisania przez Strony protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego przekazanie Zamawiającemu kontenerów na odpady. 7.Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to Zamawiający dopuszcza w stosunku do nich rozwiązania równoważne. Wszelkie produkty określone w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) pochodzące od konkretnych Wykonawców, określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą one odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować inny model produktu, ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w OPZ. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować produkty o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które posiadają konkretne produkty wskazane w OPZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub charakteryzujące się innym szczególnym procesem. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w OPZ, lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość równoważnego produktu nie może być gorsza od jakości określonej w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w OPZ, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego kontenery na odpady spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, dołączając do oferty w tym celu stosowne dokumenty (przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 76220,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kontenerów przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. 2.Miejsce dostawy: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., Zakład Zagospodarowania Odpadów, ul. Rzeszotarska, 59-220 Legnica. Wykonawca winien na własny koszt i ryzyko dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia do miejsca dostawy. Przekazanie Zamawiającemu kontenerów na odpady nastąpi w miejscu dostawy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. 3.Wszystkie kontenery muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji: 2022-2024) oraz sprawne pod względem technicznym. 4.Zamawiający wymaga, aby wszystkie kontenery na odpady komunalne stanowiące przedmiot zamówienia spełniały wymagania techniczne normy DIN lub równoważnej*, tj. posiadały świadectwo zgodności potwierdzające zgodność parametrów technicznych z właściwą normą DIN (DIN 30722-1). *Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do rozwiązań opisanych w normie DIN (DIN 30722-1) z zastrzeżeniem, iż w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, to jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego kontenery na odpady spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, dołączając do oferty w tym celu stosowne dokumenty (przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp). 5.Charakterystyka przedmiotu zamówienia. Kontener hakowy o pojemności 13m3:-ilość – 4 szt., -wymiary ok: wys. 750-1100mm, szer. 2300mm, dł. 5500mm, -pokrycie ścian: blacha o grubości 3-4mm, dno kontenera- grubość blachy ok. 5mm, -system otwierania i zamykania: tylne dwuskrzydłowe drzwi, -drabinka od frontu, -kolory kontenerów: RAL 5010- 1 szt., RAL 1018- 1 szt. i RAL 9007- 2 szt. 6.Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady na dostarczone kontenery na odpady komunalne stanowiące przedmiot zamówienia. Bieg okresu gwarancji i rękojmi liczony będzie od dnia podpisania przez Strony protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego przekazanie Zamawiającemu kontenerów na odpady. 7.Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to Zamawiający dopuszcza w stosunku do nich rozwiązania równoważne. Wszelkie produkty określone w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) pochodzące od konkretnych Wykonawców, określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą one odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować inny model produktu, ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w OPZ. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować produkty o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które posiadają konkretne produkty wskazane w OPZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub charakteryzujące się innym szczególnym procesem. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w OPZ, lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość równoważnego produktu nie może być gorsza od jakości określonej w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w OPZ, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego kontenery na odpady spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, dołączając do oferty w tym celu stosowne dokumenty (przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 60400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80934,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90036,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TENIR SERWIS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-013-24-32

7.3.3) Ulica: Al. Piłsudskiego 141

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-318

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90036,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74415,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94956,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74415,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TENIR SERWIS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-013-24-32

7.3.3) Ulica: Al. Piłsudskiego 141

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-318

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74415,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.