eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrzyn › "Modernizacja ujęć i stacji uzdatniania wody zasilających wodociągi Gminy Żyrzyn"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja ujęć i stacji uzdatniania wody zasilających wodociągi Gminy Żyrzyn”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstania Styczniowego 10

1.5.2.) Miejscowość: Żyrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-103

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818814226

1.5.8.) Numer faksu: 818814226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzyrzyn@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zyrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugzyrzyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=746

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja ujęć i stacji uzdatniania wody zasilających wodociągi Gminy Żyrzyn”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aad53372-18a6-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030265/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja ujęć i stacji uzdatniania wody zasilających wodociągi Gminy Żyrzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301028/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.271.B.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 14305596,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji dla części 1 zamówienia tj. Przebudowa dwóch stacji uzdatniania wody w miejscowościach Żyrzyn oraz Bałtów/Borysów.

Lokalizacja:
- Miejscowość: Żyrzyn, gm. Żyrzyn, działka nr 351/2 obręb: 0015 Żyrzyn, jednostka ewidencyjna: 061411_2 Żyrzyn, pow. puławski, woj. Lubelskie
- Miejscowość: Borysów, gm. Żyrzyn, działka nr 512/4 obręb: 0002 Borysów, jednostka ewidencyjna: 061411_2 Żyrzyn, pow. puławski, woj. Lubelskie

Dla stacji uzdatniania wody Żyrzyn zakres robót podstawowych obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe
2. Wykonanie fundamentów pod urządzenia
3. Wykonanie izolacji przeciwwilgotnościowa
4. Wykonanie Izolacji termicznej
5. Wymiana pokrycia
6. Wykonanie posadzek
7. Wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin
8. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
9. Malowanie
10. Obróbki blacharskie
11. Wykończenie zewnętrzne
12. Utwardzenie dróg i placów z kostki betonowej
13. Demontaż i wykonanie nowego ogrodzenia
14. Wykonanie nowej studni głębinowej (awaryjnej)
15. Pozostałe roboty instalacyjne wg projektów branżowych:
• branża sanitarna:
- renowacja 2 szt. studni głębinowych
- montaż rurociągów zewnętrznych i wewnętrznych
- montaż instalacji technologicznych wg. projektu (min.: aeratora, odżelaziaczy, zestawu pompowego II stopnia, lampy UV oraz dozownika podchlorynu sodu)
- instalacje pomocnicze wod-kan, ogrzewania i wentylacji
- remont zbiorników
• branża elektryczna:
- linie kablowe enn odbiorcze, zalicznikowe
- rozdzielnice
- instalację oświetlenia ogólnego i gniazd wtyczkowych 230Vac
- instalację oświetlenia terenu
- oświetlenie miejscowe 24Vac
- instalację siłową
- instalacje elektryczne w studni i na zbiorniku wyrównawczym
- sterowanie, telemetrię i telesygnalizację
- ochronę od porażeń i połączenia wyrównawcze
- ochronę przeciwprzepięciową
- solarny, fotowoltaiczny zespół prądotwórczy
- spalinowy zespół prądotwórczy

Dla stacji uzdatniania wody Bałtów/Borysów zakres robót podstawowych obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe
2. Wykonanie fundamentów pod urządzenia zewnętrzne i wewnętrzne
3. Wykonanie ścianek działowych
4. Wykonanie izolacji przeciwwilgotnościową
5. Wykonanie Izolacji termicznej
6. Wymiana pokrycia
7. Wykonanie posadzek
8. Wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin
9. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
10. Malowanie
11. Obróbki blacharskie
12. Wykończenie zewnętrzne
13. Utwardzenie dróg i placów z kostki betonowej
14. Demontaż i wykonanie nowego ogrodzenia
15. Pozostałe roboty instalacyjne wg projektów branżowych:
• branża sanitarna:
- renowacja 2 szt. studni głębinowych
- montaż rurociągów zewnętrznych i wewnętrznych
- montaż instalacji technologicznych wg. projektu (min.: aeratora, odżelaziaczy, zestawu pompowego II stopnia, lampy UV oraz dozownika podchlorynu sodu)
- instalacje pomocnicze wod-kan, ogrzewania i wentylacji
- montaż zbiornika wyrównawczego o pojemności 150 m3
• branża elektryczna:
- linie kablowe enn odbiorcze, zalicznikowe
- rozdzielnice
- instalację oświetlenia ogólnego i gniazd wtyczkowych 230Vac
- instalację oświetlenia terenu
- oświetlenie miejscowe 24Vac
- instalację siłową
- instalacje elektryczne w studni i na zbiornikach wyrównawczych
- sterowanie, telemetrię i telesygnalizację
- ochronę od porażeń i połączenia wyrównawcze
- ochronę przeciwprzepięciową
- solarny, fotowoltaiczny zespół prądotwórczy
- spalinowy zespół prądotwórczy
UWAGA!
• Przy wykonywaniu prac na każdym z ujęć należy zapewnić ciągłość dostaw wody z sieci wodociągowej do odbiorców.
• W przypadku braku ciągłości dostaw wody z sieci wodociągowej do odbiorców trwającej więcej niż 12 godzin wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia alternatywnego punktu poboru wody na każdej z miejscowości w której ciągłość ta została przerwana.
• W przypadku planowanej przerwy w dostawie wody wykonawca na trzy dni przed powinien powiadomić na piśmie zamawiającego i operatora sieci na danym terenie oraz mieszkańców poszczególnych miejscowości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń informacji o brakach w dostawie wody z podaniem daty oraz przybliżonych godzinach braku dostaw wody.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 3811194,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji dla części 2 zamówienia tj. Rozbudowa dwóch stacji uzdatniania wody w miejscowościach Osiny oraz Wola Osińska .

Lokalizacja:
- Miejscowość: Osiny, gm. Żyrzyn, działka nr 899 obręb: 0007 Osiny, jednostka ewidencyjna: 061411_2 Żyrzyn, pow. puławski, woj. Lubelskie
- Miejscowość: Wola Osińska, gm. Żyrzyn, działki nr 240/2, 240/3, 241/3, 241/2, 239/3 obręb: 0012 Wola Osińska, jednostka ewidencyjna: 061411_2 Żyrzyn, pow. puławski, woj. Lubelskie

Dla stacji uzdatniania wody Osiny zakres robót podstawowych (etap I) obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe
2. Wykonanie fundamentów pod urządzenia oraz zbiornik
3. Wykonanie docieplenia ścian fundamentowych
4. Wykonanie Izolacji termicznej budynku
5. Wykonanie nadproży
6. Wymiana pokrycia
7. Wykonanie posadzek
8. Wykonanie tynków wewnętrznych
9. Wykonanie elewacji
10. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
11. Malowanie
12. Obróbki blacharskie
13. Wykończenie zewnętrzne
14. Utwardzenie placu i dróg wewnętrznych na ujęciu z kostki betonowej
15. Demontaż i wykonanie nowego ogrodzenia
16. Pozostałe roboty instalacyjne wg projektów branżowych:
• branża sanitarna:
- renowacja 2 szt. studni głębinowych
- montaż rurociągów zewnętrznych i wewnętrznych
- montaż instalacji technologicznych wg. projektu (min.: aeratora, odżelaziaczy, zestawu pompowego II stopnia oraz dozownika podchlorynu sodu)
- instalacje pomocnicze wod-kan, ogrzewania i wentylacji
- budowa zbiornika magazynowego wody
• branża elektryczna:
- wlz
- tablice rozdzielcze
- agregat prądotwórczy
- instalacje oświetlenia
- instalacje gniazd wtyczkowych
- instalację odgromową, uziemiającą i połączeń wyrównawczych
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej
- system sygnalizacji włamania SWN
- instalacja automatyki
- okablowanie układu

Dla stacji uzdatniania wody Wola Osińska zakres robót podstawowych (etap I) obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe
2. Wykonanie fundamentów pod urządzenia oraz zbiornik
3. Wykonanie docieplenia ścian fundamentowych
4. Wykonanie Izolacji termicznej budynku
5. Wykonanie nadproży
6. Wymiana pokrycia
7. Wykonanie posadzek
8. Wykonanie tynków wewnętrznych
9. Wykonanie elewacji
10. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
11. Malowanie
12. Obróbki blacharskie
13. Wykończenie zewnętrzne
14. Utwardzenie placu i dróg wewnętrznych na ujęciu z kostki betonowej
15. Demontaż i wykonanie nowego ogrodzenia
16. Pozostałe roboty instalacyjne wg projektów branżowych:
• branża sanitarna:
- renowacja 2 szt. studni głębinowych
- montaż rurociągów zewnętrznych i wewnętrznych
- montaż instalacji technologicznych wg. projektu (min.: aeratora, odżelaziaczy, zestawu pompowego II stopnia, lampy UV oraz dozownika podchlorynu sodu)
- instalacje pomocnicze wod-kan, ogrzewania i wentylacji
- budowa zbiornika magazynowego wody
• branża elektryczna:
- wlz
- tablice rozdzielcze
- agregat prądotwórczy
- instalacje oświetlenia
- instalacje gniazd wtyczkowych
- instalację odgromową, uziemiającą i połączeń wyrównawczych
- instalacja fotowoltaiczna
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej
- system sygnalizacji włamania SWN
- instalacja automatyki
- okablowanie układu

Zamawiający przewiduje opcję dla części II zamówienia w zakresie opisanym w pkt 20 niniejszego rozdziału SWZ. Zasady, warunki i tryb skorzystania z opcji zostały określone w pkt 20 niniejszego rozdziału oraz § 29 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.
UWAGA!
• Przy wykonywaniu prac na każdym z ujęć należy zapewnić ciągłość dostaw wody z sieci wodociągowej do odbiorców.
• W przypadku braku ciągłości dostaw wody z sieci wodociągowej do odbiorców trwającej więcej niż 12 godzin wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia alternatywnego punktu poboru wody na każdej z miejscowości w której ciągłość ta została przerwana.
• W przypadku planowanej przerwy w dostawie wody wykonawca na trzy dni przed powinien powiadomić na piśmie zamawiającego i operatora sieci na danym terenie oraz mieszkańców poszczególnych miejscowości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń informacji o brakach w dostawie wody z podaniem daty oraz przybliżonych godzinach braku dostaw wody.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 4309766,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji dla części 3 zamówienia tj. Rozbudowa trzech stacji uzdatniania wody
w miejscowościach Kotliny, Parafianka oraz Żerdź”.

Lokalizacja:
- Miejscowość: Kotliny, gm. Żyrzyn, działki nr 97/2, 98/2, 873 obręb: 0005 Kotliny, jednostka ewidencyjna: 061411_2 Żyrzyn, pow. puławski, woj. Lubelskie
- Miejscowość: Parafianka, gm. Żyrzyn, działka nr 63/6 obręb: 0008 Parafianka, jednostka ewidencyjna: 061411_2 Żyrzyn, pow. puławski, woj. Lubelskie
- Miejscowość: Żerdź, gm. Żyrzyn, działka nr 233/1 obręb: 0014 Żerdź, jednostka ewidencyjna: 061411_2 Żyrzyn, pow. puławski, woj. Lubelskie

Dla stacji uzdatniania wody Kotliny zakres robót podstawowych (etap I) obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe
2. Wykonanie obniżenia pod zestaw hydroforowy
3. Podbicie fundamentów
4. Wykonanie fundamentów pod urządzenia
5. Wykonanie docieplenia ścian fundamentowych
6. Wykonanie Izolacji termicznej budynku
7. Wykonanie nadproży
8. Wymiana pokrycia
9. Wykonanie posadzek
10. Wykonanie tynków wewnętrznych
11. Wykonanie elewacji
12. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
13. Malowanie
14. Obróbki blacharskie
15. Wykończenie zewnętrzne
16. Utwardzenie placu i dróg wewnętrznych na ujęciu z kostki betonowej
17. Demontaż i wykonanie nowego ogrodzenia
18. Wykonanie nowej studni głębinowej (awaryjnej)
19. Pozostałe roboty instalacyjne wg projektów branżowych:
• branża sanitarna:
- renowacja studni głębinowej
- montaż rurociągów zewnętrznych i wewnętrznych
- montaż instalacji technologicznych wg. projektu (min.: aeratora, odżelaziaczy, zestawu pompowego II stopnia oraz dozownika podchlorynu sodu)
- instalacje pomocnicze wod-kan, ogrzewania i wentylacji
- remont zbiornika wyrównawczego
• branża elektryczna:
- wlz
- tablice rozdzielcze
- agregat prądotwórczy
- instalacje oświetlenia
- instalacje gniazd wtyczkowych
- instalację odgromową, uziemiającą i połączeń wyrównawczych
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej
- system sygnalizacji włamania SWN
- instalacja automatyki
- okablowanie układu

Dla stacji uzdatniania wody Parafianka zakres robót podstawowych (etap I) obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe
2. Wykonanie obniżenia pod zestaw hydroforowy
3. Podbicie fundamentów
4. Wykonanie fundamentów pod urządzenia
5. Wykonanie docieplenia ścian fundamentowych
6. Wykonanie Izolacji termicznej budynku
7. Wykonanie nadproży
8. Wymiana pokrycia
9. Wykonanie posadzek
10. Wykonanie tynków wewnętrznych
11. Wykonanie elewacji
12. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
13. Malowanie
14. Obróbki blacharskie
15. Wykończenie zewnętrzne
16. Utwardzenie placu i dróg wewnętrznych na ujęciu z kostki betonowej
17. Demontaż i wykonanie nowego ogrodzenia
18. Pozostałe roboty instalacyjne wg projektów branżowych:
• branża sanitarna:
- renowacja 2 szt. studni głębinowych
- montaż rurociągów zewnętrznych i wewnętrznych
- montaż instalacji technologicznych wg. projektu (min.: aeratora, odżelaziaczy, zestawu pompowego II stopnia oraz dozownika podchlorynu sodu)
- instalacje pomocnicze wod-kan, ogrzewania i wentylacji
- remont zbiornika wyrównawczego
• branża elektryczna:
- wlz
- tablice rozdzielcze
- agregat prądotwórczy
- instalacje oświetlenia
- instalacje gniazd wtyczkowych
- instalację odgromową, uziemiającą i połączeń wyrównawczych
- instalacja fotowoltaiczna
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej
- system sygnalizacji włamania SWN
- instalacja automatyki
- okablowanie układu

Dla stacji uzdatniania wody Żerdź zakres robót podstawowych (etap I) obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe
2. Wykonanie fundamentów pod urządzenia oraz zbiornik
3. Wykonanie docieplenia ścian fundamentowych
4. Wykonanie Izolacji termicznej budynku
5. Wykonanie nadproży
6. Wymiana pokrycia
7. Wykonanie posadzek
8. Wykonanie tynków wewnętrznych
9. Wykonanie elewacji
10. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
11. Malowanie
12. Obróbki blacharskie
13. Wykończenie zewnętrzne
14. Utwardzenie placu i dróg wewnętrznych na ujęciu z kostki betonowej
15. Demontaż i wykonanie nowego ogrodzenia
16. Pozostałe roboty instalacyjne wg projektów branżowych:
• branża sanitarna:
- renowacja 2 szt. studni głębinowych
- montaż rurociągów zewnętrznych i wewnętrznych
- montaż instalacji technologicznych wg. projektu (min.: aeratora, odżelaziaczy, zestawu pompowego II stopnia oraz dozownika podchlorynu sodu)
- instalacje pomocnicze wod-kan, ogrzewania i wentylacji
- budowa zbiornika magazynowego wody
• branża elektryczna:
- wlz
- tablice rozdzielcze
- agregat prądotwórczy
- instalacje oświetlenia
- instalacje gniazd wtyczkowych
- instalację odgromową, uziemiającą i połączeń wyrównawczych
- instalacja fotowoltaiczna
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej
- system sygnalizacji włamania SWN
- instalacja automatyki
- okablowanie układu

Zamawiający przewiduje opcję dla części III zamówienia w zakresie opisanym w pkt 20 niniejszego rozdziału SWZ. Zasady, warunki i tryb skorzystania z opcji zostały określone w pkt 20 niniejszego rozdziału oraz § 29 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.
UWAGA!
• Przy wykonywaniu prac na każdym z ujęć należy zapewnić ciągłość dostaw wody z sieci wodociągowej do odbiorców.
• W przypadku braku ciągłości dostaw wody z sieci wodociągowej do odbiorców trwającej więcej niż 12 godzin wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia alternatywnego punktu poboru wody na każdej z miejscowości w której ciągłość ta została przerwana.
• W przypadku planowanej przerwy w dostawie wody wykonawca na trzy dni przed powinien powiadomić na piśmie zamawiającego i operatora sieci na danym terenie oraz mieszkańców poszczególnych miejscowości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń informacji o brakach w dostawie wody z podaniem daty oraz przybliżonych godzinach braku dostaw wody.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 6184636,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z uchyleniem się Wykonawcy od zawarcia umowy, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie w zakresie części I zamówienia na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Zamawiający nie zdecydował się na ponowne badanie i ocenę ofert przewidzianą w art. 263 ustawy Pzp w zakresie części I zamówienia.

Niezależnie od powyższego, przedmiotowe postępowanie podlega unieważnieniu również na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Zamawiający przeznaczył na realizację części I zamówienia kwotę 3 721 250,00 zł brutto.
W postępowaniu po odstąpieniu Wykonawcy Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe FLISBUD Stanisław Flis ul. Bartycka 116 Warszawa od podpisania umowy w zakresie części I pozostały trzy oferty. W związku z faktem, iż ceny trzech ofert pozostałych w postępowaniu w zakresie części I przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, przedmiotowe postępowanie podlega unieważnieniu w zakresie części I na postawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4981500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7546173,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5041893,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6293356,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5041893,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma F.H.U. „FLISEK” s.c. Waldemar Flis

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma F.H.U. „FLISEK” s.c. Roman Flis, Mateusz Flis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161436592

7.3.3) Ulica: ul. Nad Stojadłem 3

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5041893,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6642000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9801378,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7791347,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BUDIMAR Sp. z o.o.- Lider konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EL-VOLT Sp. z o.o. – Partner konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832090229

7.3.3) Ulica: ul. Zbożowa 26 A

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-827

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7791347,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.