eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275748

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 2

1.4.2.) Miejscowość: Wrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 50-043

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.4.7.) Numer telefonu: +48 71 31-00-555

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.hanczyc@amkl.edu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459085

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00348913

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania

Przed zmianą:
art. 255 pkt 6 ustawy

Po zmianie:
art. 255 pkt 3 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania

Przed zmianą:
W dniu 26 lipca 2023 r. wpłynęły do Zamawiającego wyjaśnienia dotyczące rażąco niskiej ceny złożone przez wykonawców wezwanych do ich złożenia.
W trakcie analizy treści wyjaśnień Zamawiający dostrzegł niespójność wymagań określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia, Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Projektowanych postanowieniach umowy z wymaganiami przedstawionymi w odpowiedzi na pytanie nr 4 w Informacji nr 2 Zamawiającego z dnia 13 lipca 2023 r.
Zauważona niespójność dotyczy możliwości zatrudnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia przez osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. W Specyfikacji Warunków Zamówienia, Opisie przedmiotu zamówienia oraz Projektowanych postanowieniach umowy Zamawiający nie wykluczył możliwości wykonywania przedmiotu zamówienia przez ww. osoby, podczas gdy w odpowiedzi na pytanie nr 4, zawartej
w Informacji nr 2, Zamawiający nie dopuścił możliwości wykonywania usług przez osoby
z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Zauważona wada ma wpływ na ocenę wyjaśnień rażąco niskiej ceny tj. na uznanie bądź nieuznanie uwzględnienia pomocy publicznej w kalkulacji kosztów.
Dostrzeżona wada jest niemożliwa do usunięcia przez Zamawiającego na obecnym etapie postępowania tj. po złożeniu ofert.
Powyższe oznacza, że przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego i konieczne jest jego unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zwarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.”

Po zmianie:
W przedmiotowym postępowaniu złożono 7 ofert. Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 1 171 821,00 zł brutto. Ceny zaoferowane we wszystkich złożonych ofertach, w tym najniższa zaoferowana cena, przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający dokonał oceny możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia i uznał, że ze względu na trudną sytuację finansową nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, zgodnie z postanowieniami art. 255 pkt 3 Pzp, Zamawiający zobowiązany był do unieważnienia postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.