eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przerośl › Przebudowa/modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Bućki, gm. Przerośl o dł. 893,19 m

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa/modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Bućki, gm. Przerośl o dł. 893,19 m

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEROŚL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Przerośl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-427

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 5691019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przerosl.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przerosl.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa/modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Bućki, gm. Przerośl o dł. 893,19 m

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6954745f-4ae2-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020797/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej we wsi Bućki, gm. Przerośl na odcinku od km 0+0,00 do km 0+893,19

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395691/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji postępowaniu na przebudowę/ modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Bućki, gm. Przerośl o dł. 893,19 m nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6954745f-4ae2-11ed-9171-f6b7c7d59353

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot umowy obejmuje realizację inwestycji dotyczącej przebudowy/modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Bućki, gm. Przerośl, o łącznej długości 893,19 m (Trasa I).
2. Roboty zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną obejmującą projekt budowlany i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, zwaną dalej dokumentacją techniczną stanowiącą integralną część niniejszej umowy, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, warunkami ustalonymi przez właściwe władze w wydanych decyzjach i pozwoleniach ( w tym zgłoszeniem robót), a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2021 poz. 2351 ze zm. ) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi.
3. Wykonawca oświadcza, że oferta obejmuje pełen zakres przedmiotowy robót koniecznych do należytego zrealizowania zamówienia.
4. Przedmiot umowy Wykonawca wykona z własnych nowych materiałów pierwszego gatunku, spełniających wymagania określone w dokumentacji technicznej. Materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane.

1. Wykonawca ma obowiązek:
a) wykonywać przedmiot umowy zgodnie z jej postanowieniami oraz przepisami prawa pod nadzorem inspektora nadzoru posiadającego odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje.
b) przejąć od Zamawiającego plac budowy oraz odpowiednio go zabezpieczyć (Wykonawca ma obowiązek wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym sposobu zabezpieczenia placu budowy);
c) prowadzić dziennik budowy oraz okazywać go na każde żądanie inspektorów nadzoru i Zamawiającego;
d) sporządzić w uzgodnieniu z Zamawiającym i użytkownikiem „Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia” i dostarczyć jeden egzemplarz Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót;
e) umieścić w widocznym miejscu na terenie budowy tablicę informacyjną oraz (jeżeli wynika to z charakteru i sposobu prowadzenia robót) ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia;
f) własnym staraniem i na własny koszt organizować i realizować dostawy materiałów i urządzeń oraz zabezpieczyć ich transport i składowanie;
g) utrzymywać na terenie robót porządek, należycie składować i usuwać z terenu robót zbędne materiały, odpady, śmieci i urządzenia tymczasowe;
h) przedstawić do akceptacji Zamawiającego przed wbudowaniem wszystkie materiały i urządzenia wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie (aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami, deklaracje zgodności etc.);
i) uzyskiwać każdorazowo akceptację materiałów, urządzeń itp., które zamierza zastosować, na co najmniej 7 dni przed zastosowaniem. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę niezaakceptowanych przez Zamawiającego materiałów, urządzeń itp., Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do ich usunięcia na własny koszt;
j) przerwać realizację zadań oraz zabezpieczyć wykonane roboty na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru;
k) z wyprzedzeniem 7-dniowym uzgadniać z Zamawiającym przerwy w wykonywaniu robót trwające dłużej niż 7 dni;
l) przed rozpoczęciem odbioru końcowego uporządkować teren robót i przywrócić go do stanu nie gorszego niż stan w jakim znajdował się przed rozpoczęciem robót oraz usunąć pozostałości na własny koszt i staranie przekazać Zamawiającemu materiały pochodzące z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania, natomiast pozostałe materiały oraz ścięte drzewa i nadmiar ziemi z wykopów odwieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego;
m) prowadzić prace budowlane w sposób nieutrudniający korzystania z nieruchomości bezpośrednio sąsiadujących z terenem budowy;
n) zapewnić we własnym zakresie i na swój koszt wodę i energię elektryczną dla celów robót budowlanych;
o) zapewnić na swój koszt obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót, sporządzić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą i uzyskać jej przyjęcie do właściwego zasobu geodezyjnego;
p) uczestniczyć w czynnościach kontrolnych i odbiorach robót;
q) zapewnić identyfikację pracowników własnych i podwykonawców przebywających na terenie robót;
r) terminowo realizować należne płatności na rzecz podwykonawców, o ile będą oni występować przy realizacji przedmiotu zamówienia;
s) zapewnić pełne wyposażenie swoich pracowników w sprzęt ochrony osobistej (BHP) oraz zapewnić na budowie warunki bezpieczeństwa i higieny pracy zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401).
2. Wykonawca (w przypadku zaistnienia konieczności) będzie zobowiązany do udostępnienia placu budowy innym gestorom sieci prowadzącym roboty. Wykonawca zobowiązuje się do skoordynowania robót z innymi Wykonawcami.
3. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć, oznakować roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia placu budowy.
4. Wykonawca poniesie koszty związane z zajęciem pasa drogowego.
5. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia niezbędnych badań laboratoryjnych w pełnym zakresie.
6. Wykonawca zobowiązuje się do odtworzenia nawierzchni dróg i odtworzenia chodników w miejscach, gdzie wykonywane były prace stanowiące przedmiot umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się do wyrównywania nawierzchni dróg objętych zakresem robót, bądź używanych jako drogi dojazdowe na teren placu budowy, których stan nawierzchni uległ pogorszeniu w wyniku użytkowania przez Wykonawcę. Wyrównanie nawierzchni ma na celu umożliwienie dojazdu do nieruchomości położonych w rejonie inwestycji.
8. Wykonawca poniesie koszty związane z odtworzeniem wierzchniej warstwy humusu oraz zieleni.
9. Wykonawca poniesie koszty związane z pełnieniem nadzoru archeologicznego, w razie konieczności.
10. Wykonawca poniesie koszty wyłączenia sieci za okres konieczny na czas prowadzenia robót.
11. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną budowy oraz sporządzi geodezyjną dokumentację powykonawczą z podaniem długości (w km) i powierzchni (w m2) zrealizowanych elementów infrastruktury technicznej w rozbiciu na pasy drogowe na własny koszt w 2 egzemplarzach.
12. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu mapy poinwentaryzacyjnej zrealizowanej inwestycji na własny koszt w 4 egzemplarzach (w tym 2 egzemplarze w kolorze) + wersja elektroniczna pdf, gdzie będą pokolorowane poszczególne wykonane elementy pasa drogowego, m.in. jezdnia, pobocze, zjazdy, itp.
13. Wykonawca robót geodezyjnych jest zobowiązany dokonać odpowiednich pomiarów na żądanie nadzoru inwestorskiego oraz udostępniać wykonane pomiary.
14. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę punktów pomiarowych i wysokościowych, a w przypadku ich uszkodzenia do ich odnowienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199996,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199996,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199996,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8470000421

7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1 A

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19999662 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.