eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Budowa hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Janka Zawiszy w Przedborzu



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Janka Zawiszy w Przedborzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Janka Zawiszy w Przedborzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed5139fe-4b0f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032724/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Budowa hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Janka Zawiszy w Przedborzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380346

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.47.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Janka Zawiszy w Przedborzu”. Zadanie dofinansowane z Budżetu u Państwa zadania związanego z budową obiektu sportowego w ramach Programu Olimpia – Program Budowy Przyszkolnych Hal Sportowych na 100 lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich – umowa nr 2023/0681/0552/DIS/BP z dnia 31.07.2023r.

Zakres zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie projektu wstępnego (koncepcji) dla inwestycji pn.: Budowa hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Janka Zawiszy w Przedborzu.

Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie budowlane, polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu hali sportowej o lekkiej konstrukcji z boiskiem o nawierzchni poliuretanowej oraz łącznika i zaplecza hali – w ramach programu OLIMPIA - "Programu budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich".
Przedmiotowy obiekt planowany jest od strony północnej istniejącego budynku szkoły i będzie z nim połączony jednokondygnacyjnym łącznikiem.
Wymiary pomieszczenia hali powinny umożliwić wyznaczenie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej i wymiarach pola gry w siatkówkę 9x18 m i wysokości użytkowej do konstrukcji dachu nie mniejszej niż 6,0 m.
Przedmiotowa hala ma umożliwić całoroczne prowadzenie zajęć wychowania fizycznego i treningu sportowego, rozgrywania amatorskich meczów piłki siatkowej i ćwiczeń treningowych w koszykówkę, piłkę ręczną i nożną. Musi również zapewnić możliwość prowadzenia zajęć strzeleckich z wykorzystaniem strzelnicy laserowej.
W ramach zajęć WF planuje się przebywanie na sali sportowej maksymalnie dwóch grup po 8-10 osób.
Zaplecze sportowe (szatniowo-sanitarne) powinno spełniać wymagania osobno dla grup dziewcząt oraz chłopców. Przewidzieć rozwiązania projektowe umożliwiając korzystanie z obiektu przez osoby ze szczególnymi potrzebami.
Przewiduje się również możliwość jednoczesnego korzystania z obiektu w trakcie imprez sportowych przez maksymalnie 50 osób.
Termin przedłożenia projektu wstępnego (koncepcji) Zamawiającemu - do 30 dni od podpisania umowy.
Uwaga: inwestycja musi obejmować zakresem przebudowy fragment istniejącego budynku szkoły, rozwiązać problematykę uzupełnienia funkcji oraz spełniać wymagania formalno-prawne dla takiego rozwiązania (uzupełnienie przedmiotu zamówienia stanowi PFU wraz z załącznikami).

2. Opracowanie dokumentacji projektowej:
Zakres prac będzie obejmował:
- uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- pozyskanie i weryfikacja wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia;
- opracowanie projektu budowlanego zawierającego: projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany - ilość egzemplarzy w zakresie wystarczającym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę + 1 egzemplarz dla Zamawiającego;
- wykonanie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych;
- wykonanie badań geologicznych i dokumentacji geologiczno - inżynierskiej (według potrzeb);
- wykonanie projektu przebudowy zjazdu / ogrodzenia (jeżeli będzie konieczne) ;
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę;
- opracowanie projektu technicznego - przed złożeniem zgłoszenia o rozpoczęciu robót do Nadzoru Budowlanego - ilość egzemplarzy zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane
+ 2 egzemplarze dla Zamawiającego;
- opracowanie projektu wykonawczego – w ilości 3 egzemplarzy;
- zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót;
- uzyskanie innych decyzji, opinii, opracowań niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub do zgłoszenia robót budowlanych.

3. Wykonanie robót budowlanych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót przygotowawczych, budowlanych oraz innych niezbędnych czynności prowadzących do zrealizowania inwestycji pn.: „Budowa hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Janka Zawiszy w Przedborzu wraz infrastrukturą towarzyszącą” zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym oraz opracowanym i zatwierdzonym projektem budowlanym i technicznym. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Obiekty hali sportowej objęte zakresem budowy:
L.p. OBIEKTY REALIZOWANE w ramach zadania pn.:
„Budowa hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Janka Zawiszy w Przedborzu”. ZAKRES ROBÓT
1. Dokumentacja projektowa:
1a. Koncepcja wilobranżowa,
1b. Projekt budowlany – uzyskanie pozwolenia na budowę,
1c. Projekty techniczne, Usługa
2. Roboty ziemne Roboty budowlane
3. Nawierzchnia boiska z pełnego poliuretanu Budowa nowego obiektu
4. Zadaszenie (minimalna wysokość nad polem do gry 6 m) o powierzchni do 350 m2 (25.0m x 14.0m) Budowa nowego obiektu
5. Zaplecze sanitarno- szatniowe, Budowa nowego obiektu
6. Łącznik pomiędzy szkołą a projektowaną halą Budowa nowego obiektu
7. Instalacja elektryczna i oświetlenie hali (oświetlenie LED) wraz z przyłączami Roboty budowlane
8. Instalacja c.o. Roboty budowlane
9. Instalacja wentylacji i klimatyzacji Roboty budowlane
10. Strzelnica laserowa Dostawa
11. Wyposażenie sportowe obiektu Dostawa
i montaż

Zakres robót budowlanych, dostaw:
a) przygotowanie terenu do realizacji inwestycji, w tym: uzgodnienie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji, zapewnienie mediów niezbędnych na czas budowy, przygotowanie placu i zaplecza budowy, ochrona terenu w trakcie realizacji, zabezpieczenie istniejących elementów infrastruktury podziemnej;
b) roboty rozbiórkowe na styku połączenia budynków oraz istniejącej nawierzchni boiska asfaltowego,
c) roboty ziemne,
d) fundamenty oraz izolacje przeciwwilgociowe,
e) wykonanie łącznika pomiędzy budynkiem szkoły a halą o powierzchni do 50 m2 z przebudową budynku szkoły na połączeniu z łącznikiem.
f) wykonanie zaplecza hali do 60 m2 wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami do mediów,
g) konstrukcja zadaszenia łukowego hali,
h) drenaż opaskowy,
i) pokrycie zadaszenia - membrana, izolacje termiczne,
j) wykonanie boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni do 350 m2 (25.0m x 14.0m) ,
k) oświetlenie wewnątrz hali wraz z instalacją elektryczną,
l) instalacja ogrzewania,
m) instalacja wentylacji i klimatyzacji,
n) wyposażenie sportowe,
o) strzelnica mobilna, laserowa,
p) przygotowanie, organizacja, zabezpieczenie oraz demontaż po zakończeniu realizacji zaplecza budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu inwestycji,
q) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
Wykonawca ma możliwość odwiedzenia i sprawdzenia miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i podpisania umowy w niniejszym Postępowaniu.
Zamawiający wymaga, że jeśli konieczne będzie przeprowadzenie działań niewymienionych
w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a koniecznych dla prawidłowego przeprowadzenia robót projektowych lub inwestycyjnych, to Wykonawca musi je uznać za włączone zarówno do zakresu umowy jak i do zatwierdzonej ceny umownej. Koszt wszystkich takich prac Wykonawca ujmie na własne ryzyko w cenie oferty.

UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2420148,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16605000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2420148,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB KOREM Kazimierz Koc Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020125297

7.3.4) Miejscowość: Jeżowe

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2420148,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.