eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Nowe umiejętności - nowe możliwości".



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Nowe umiejętności – nowe możliwości”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Nowe umiejętności – nowe możliwości”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1ccf3bd-29f3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062595/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Nowe umiejętności – nowe możliwości”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu nr RPDS.10.04.01-02-0022/20 pn. „Nowe umiejętności – nowe możliwości” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324056

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPF.272.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego
w podziale na następujące części:
1) Część I – Dostawa sprzętu komputerowego w Powiatowym Zespole Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy;
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części i dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Zamawiający nie określa maksymalnej ilości części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
4. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących części:
1) Część I – Dostawa sprzętu komputerowego, w tym m.in.: komputery stacjonarne,
monitory, klawiatury, myszki, laptopy, oprogramowanie Microsoft Office Home and
Bussines 2021;
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostawy określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej
SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
6. Adres dostawy:
1) Część I – Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy, ul. Stefana
Żeromskiego 25, 55-100 Trzebnica;
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez
wad wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na
bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm, potwierdzającymi możliwość stosowania go w placówkach edukacyjnych.
8. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu nr RPDS.10.04.01-02-0022/20 pn. „Nowe umiejętności – nowe możliwości” w ramach Osi Priorytetowej nr 10 „Edukacja”, Działania nr 10.4 „Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy”, Poddziałania nr 10.4.1 „Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - konkursy horyzontalne” Regionalnego Programu Operacyjnego, Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
9. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa
producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, ewentualnie marka lub nazwa
handlowa, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretny podmiot, służy to wyłącznie określeniu standardu jakości produktu, będących przedmiotem zamówienia, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta, i należy rozumieć, iż wskazanej nazwie producenta, znakowi towarowemu, patentom, pochodzeniu, marce lub nazwie handlowej towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych, marek lub nazw handlowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 99 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji nazwy należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, cech czy funkcji danego przedmiotu wyposażenia, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia.
10. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne.
11. Wykonawca jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia w stosunku do wskazanych w załącznikach do SWZ, w tym norm, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy są to przedmioty inne niż w przedmiocie zamówienia, Wykonawca w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy winien wskazać równoważne produkty, a także normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych oraz winien dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy pzp, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych, Krajową Ocenę Techniczną, Deklarację Właściwości Użytkowych, Atest higieniczny, Aprobatę techniczna, deklarację zgodności, certyfikat zgodności.
12. Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy pzp wezwie Wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli Wykonawca nie złoży ich wraz z ofertą.
13. Warunki równoważności rozwiązań:
1) co najmniej ten sam zakres zastosowań,
2) co najmniej ta sama funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez
rozwiązanie,
3) sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym,
4) nie gorsze parametry techniczne dotyczących trwałości, wydajności, bezpieczeństwa
eksploatacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 196545,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego
w podziale na następujące części:
2) Część II – Dostawa sprzętu komputerowego w Powiatowym Zespole Szkół im. Jana
Pawła II w Żmigrodzie;
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części i dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Zamawiający nie określa maksymalnej ilości części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
4. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących części:
2) Część II – Dostawa sprzętu komputerowego, w tym m.in.: komputery stacjonarne,
monitory, klawiatury, myszki;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostawy określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputer przenośny
32322000-6 Urządzenia multimedialne
5. Adres dostawy:
2) Część II – Powiatowy Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie, ul. Willowa 5, 55-140
Żmigród;
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez
wad wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na
bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm, potwierdzającymi możliwość stosowania go w placówkach edukacyjnych.
7. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu nr RPDS.10.04.01-02-0022/20 pn. „Nowe umiejętności – nowe możliwości” w ramach Osi Priorytetowej nr 10 „Edukacja”, Działania nr 10.4 „Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy”, Poddziałania nr 10.4.1 „Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - konkursy horyzontalne” Regionalnego Programu Operacyjnego, Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
8. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa
producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, ewentualnie marka lub nazwa
handlowa, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretny podmiot, służy to wyłącznie określeniu standardu jakości produktu, będących przedmiotem zamówienia, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta, i należy rozumieć, iż wskazanej nazwie producenta, znakowi towarowemu, patentom, pochodzeniu, marce lub nazwie handlowej towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych, marek lub nazw handlowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 99 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji nazwy należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, cech czy funkcji danego przedmiotu wyposażenia, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 148898,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w podziale na następujące części:
3) Część III – Dostawa sprzętu komputerowego w Powiatowym Zespole Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części i dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Zamawiający nie określa maksymalnej ilości części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
4. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących części:
3) Część III – Dostawa sprzętu komputerowego, w tym m.in.: laptopy, oprogramowanie Microsoft Office Home and Bussines 2021.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostawy określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
4. Adres dostawy:
3) Część III – Powiatowy Zespół Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich,
ul. Parkowa 8, 55- 120 Oborniki Śląskie.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wad wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na
bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm, potwierdzającymi możliwość stosowania go w placówkach edukacyjnych.
6. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu nr RPDS.10.04.01-02-0022/20 pn. „Nowe umiejętności – nowe możliwości” w ramach Osi Priorytetowej nr 10 „Edukacja”, Działania
nr 10.4 „Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy”, Poddziałania nr 10.4.1 „Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia
zawodowego do potrzeb rynku pracy - konkursy horyzontalne” Regionalnego Programu Operacyjnego, Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
7. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, ewentualnie marka lub nazwa handlowa, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretny podmiot, służy to wyłącznie określeniu standardu jakości produktu, będących przedmiotem zamówienia, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta, i należy rozumieć, iż wskazanej nazwie producenta, znakowi towarowemu, patentom, pochodzeniu, marce lub nazwie handlowej towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych, marek lub nazw handlowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 99 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji nazwy należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, cech czy funkcji danego przedmiotu wyposażenia, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia.
9. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, dopuszcza
rozwiązania równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 89338,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najwyżej oceniony Wykonawca dla części nr 2 zamówienia - Dostawa sprzętu komputerowego w Powiatowym Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie przesłał informację Zamawiającemu informując, że odstępuje od podpisania umowy w związku z
podwyżką cen podzespołów komputerowych. Mając na względzie powyższe Zamawiający dokonał ponownej oceny złożonych ofert i wezwał najwyżej ocenionego Wykonawcę do złożenia PŚD. Po weryfikacji złożonych dokumentów Zamawiający zwrócił się do
Wykonawcy z pismem o zgodę wykonawcy na wybór oferty po upływie terminu związania z ofertą. Wykonawca nie wyraził zgody na wybór oferty, w związku z czym oferta nr 9 Wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13). Zgodnie z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (…) Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę
albo unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114963,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126075,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.