eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa 6 kompletów scen mobilnych wraz z wykładziną ochronną w ramach zadań budżetowych pn.: 1) Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 6 kompletów scen mobilnych wraz z wykładziną ochronną
w ramach zadań budżetowych pn.: 1) Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 6 kompletów scen mobilnych wraz z wykładziną ochronną
w ramach zadań budżetowych pn.: 1) Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-795d2b7d-5b7e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411545

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.59.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 212051,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wszystkie elementy każdej ze scen mobilnych i rozkładanych wykładzin ochronnych dostarczonych w ramach
zamówienia mają być fabrycznie nowe, tj. nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane oraz wolne od wad fizycznych i
prawnych.
2. Każdy z dostarczonych w ramach zamówienia elementów scen mobilnych i wykładzin musi spełniać co najmniej poniższe
wymagania i posiadać co najmniej następujące właściwości i funkcjonalność oraz spełniać niżej wymienione parametry: a) posiadać odpowiednie Certyfikaty/Deklarację zgodności CE dla wyrobu wprowadzanego lub udostępnianego na rynku
Europejskiego Obszaru Gospodarczego, posiadać atesty dopuszczenia itp.;
b) być bezpieczna dla użytkownika.

I. Wymagania dotyczące scen mobilnych:

1. Wszystkie sceny mobilne muszą być wykonane z kompatybilnych, pozwalających na łączenie ich w dowolną
konfigurację/aranżację elementów razem i różną aranżację sceny, tj. elementy z jednej sceny muszą dać się połączyć z
elementami pozostałych scen dostarczonych
w ramach zamówienia, co pozwoli w razie potrzeby na montaż jednej, stabilnej sceny
o powierzchni większej niż dostarczona scena pojedyncza.

2. Każda 1 scena z 6 będzie składać się z 8 podestów o wymiarach 2 m x 1 m co pozwoli na zbudowanie sceny o powierzchni 16 m2:
a) każdy z podestów ma zostać wyposażony w nogi o regulowanej wysokości od 40 cm do 100 cm (dopuszczalne jest wyposażenie scen w dwa komplety nóg o rozpiętości od 40 cm do0 60 cm i od 60 cm do 100 cm w sposób zapewniający montaż podestów
w rozpiętościach wysokości od 40 cm do 100 cm co pozwoli m.in. na aranżację sceny dla chóru) oraz akcesoria łączeniowe oraz akcesoria pozwalające na jej rozbudowę;
b) każda scena z 6 scen (o powierzchni 16 m2) zostanie wyposażona w schody wejściowe (z barierkami zabezpieczającymi) pozwalające na wejście na scenę z co najmniej trzech stron, co pozwoli na dowolną aranżację przestrzeni sceny;
c) kolorystyka i materiały zostaną ustalone na etapie realizacji zamówienia.

Opis wymagań zawarty w rozdziale I ust. 2 dotyczy każdej, jednej sztuki sceny, która ma zostać dostarczona w ramach zamówienia.

3. Scena jako wyposażenie mobilne powinna pozwalać na łatwy i szybki montaż wymagający pracy maksymalnie trzech
osób;
4. Konstrukcja sceny oraz jej wyposażenia powinna pozwalać na skomponowanie dowolnej aranżacji sceny w postaci w
szczególności podestu dla chóru, widownię itp.
5. Nawierzchnia sceny musi być wykonana z materiału wodoodpornego, a nogi i schody z wytrzymałych, o wymaganej
nośności, odpornych na działania atmosferyczne materiałów;
6. Wytrzymałość/nośność każdego podestu sceny powinna wynosić co najmniej 600 kg/m2
II. Wymagania dotyczące wykładzin ochronnych:
1. Dostarczone wykładziny będą stanowić zabezpieczenie nawierzchni sportowych na których będzie miała zostać
zamontowana scena przed uszkodzeniem.
2. Wymiar każdej z sześciu wykładzin ma mieć rozmiar min ok. 9m x 5 m, zapewniający ustawienie na niej podestów sceny
wraz z niezbędnym pasem dodatkowym w szerokości
i długości sceny wychodzącym z każdej strony poza powierzchnię sceny, która ma zostać postawiona na danej wykładzinie,
tak aby obciążenie ze sceny przenoszone były przez nogi sceny na wykładzinę a nie bezpośrednio na nawierzchnię
sportową na której stać będzie scena.
3. Wykładzina ochronna ma być wykładziną wykładzina w profesjonalny sposób zabezpieczająca podstawową nawierzchnię
sportową w salach gimnastycznych i hali sportowej podczas imprez innych, niż rangi sportowej np.: akademii, dyskotek,
koncertów, targów itp. o parametrach, co najmniej niżej wymienionych:
a) Budowa: wykładzina heterogeniczna, trójwarstwowa;
b) Grubość całkowita min: 1,45 mm;
c) Ciężar min: 1,8 kg/m2;
d) Klasa palności: CflS1/ BflS1
e) wykładzina musi:
- przylegać do chronionej nawierzchni sportowej w sposób zapewniający brak możliwości przesuwania się po podłodze
(konieczne może być dostarczenie niezbędnych łączników (np. taśm) zapewniających przyleganie krawędzi wykładziny do
chronionego podłoża);
- być odporna na przecięcia, zadrapania, zarysowania mechaniczne;
- być wodoodporna, trudnopalna, antybakteryjna i odporna na pleśń i wilgoć
f) wykładzina nie może łamać się na krawędziach i odbarwiać na zagięciach;
g) kolorystyka uzgodniona zostanie na etapie realizacji zamówienia z Zamawiającym
h) struktura:
- transparentna warstwa użytkowa;
- drukowana kompaktowa warstwa środkowa;
- warstwa spodnia z wtopioną stabilizującą siatką z włókna szklanego.
III. 1. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zabezpieczenia pomieszczeń, dróg komunikacji i transportu z których korzysta na potrzeby realizacji zamówienia oraz
funkcjonujących w nich urządzeń i wyposażenia przed uszkodzeniami, które mogą spowodować czynności realizowane w
ramach przedmiotu umowy;
b) dokonania uzgodnień w zakresie terminów dokonania dostawy i montażu scen
i wykładzin, których akceptacja jest wymagana dla rozpoczęcia, realizacji i odbioru przedmiotu umowy;
c) uprzątnięcia każdorazowo przestrzeni i utylizacji materiałów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia po
zakończeniu czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy zarówno pomieszczeń objętych przedmiotem
zamówienia i innych przestrzeni wykorzystanych do realizacji zamówienia tym korytarzy służących do transportu
dostarczanych materiałów jak i innych pomieszczeń wykorzystanych w tym celu;
d) przedstawienia Zamawiającemu propozycji wraz z wzornikami i próbkami (szczególnie kolorystycznymi) w zakresie
materiałów , które mają zostać dostarczone w ramach zamówienia; e) do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wszelkimi normami prawnymi
i technicznymi mającymi zastosowanie, przy dochowaniu należytej staranności oraz według najlepszej profesjonalnej
wiedzy, przy wykorzystaniu materiałów o najwyższej jakości spełniających normy i posiadających najwyższe parametry
użytkowe
i bezpieczeństwa.
2. Finalny wybór kolorystyki i użytych materiałów zastosowanych w dostarczanych w ramach zamówienia elementów
uzyskać akceptację Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości akceptacji kolorów, czy materiałów wykończeniowych na podstawie zdjęć lub
informacji umieszczonych na stronach internetowych, oczekuje przedstawienia rzeczywistych wzorników i próbek.
4. Zamawiający wymaga, aby organizacja dostaw, jakość użytych wyrobów i fachowość wykonania były na poziomie
wyższym od przeciętnego z zachowaniem najwyższych osiągnieć technologicznych.
5. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę muszą mieć aktualne atesty i certyfikaty dopuszczające do
stosowania.
6. Minimalny okres gwarancji jakości na dostarczone elementy przedmiotu zamówienia wynosi zgodnie z ofertą minimum 36
miesięcy (liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.