eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz koncepcji na potrzeby modernizacji obiektów infrastruktury sportowej na terenie Otwockiego Klubu Sportowego w ramach zadania budżetowego pn.: (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz koncepcji na potrzeby modernizacji obiektów infrastruktury sportowej na terenie Otwockiego Klubu Sportowego w ramach zadania budżetowego pn.: (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz koncepcji na potrzeby modernizacji obiektów infrastruktury sportowej na terenie Otwockiego Klubu Sportowego w ramach zadania budżetowego pn.: (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-205359e2-6836-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Tryb z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) w związku z wykonywaniem usług wynikających z umowy nr WIN/55/2022 z dnia 03.08.2022 r., zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego numer WZP.271.37.2022 o nazwie: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na potrzeby modernizacji obiektów infrastruktury sportowej na ternie Otwockiego Klubu Sportowego w ramach zadania budżetowego pn.: „Modernizacja obiektów infrastruktury sportowej na terenie Otwockiego Klubu Sportowego”.
Zamówienie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Było przewidziane w ogłoszeniu i zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego
przedmiotem oraz całkowita jego wartość została uwzględniona w obliczeniu wartości zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e188909a-e894-11ec-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.62.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres i opis przedmiotu zamówienia:

a) aktualizacja dokumentacji koncepcyjnej, w tym nawiązanie do rozwiązań elewacyjnych zastosowanych w dokumentacji budowy basenu w Otwocku,
b) aktualizacja szacunkowej wyceny,
c) wykonanie foto realistycznych wizualizacji min. 4 szt.
d) aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego z uwzględnieniem dotychczasowej rewizji PFU stanowiącej załącznik do postępowania,
e) analiza zapotrzebowania na energię elektryczną, energię cieplną oraz wodę,
f) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnych wniosków o wydanie warunków technicznych celem złożenia w odpowiedniej placówce gestora sieci,
g) opracowanie w zakresie materiałów planowanych do wbudowania,
h) aktualizacja inwentaryzacji zieleni, w przypadku znaczącej zmiany zagospodarowania terenu
i) uwzględnienie projektu rozlokowania urządzeń małej architektury,
j) wykonanie wszystkich innych prac lub czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
k) Uzgodnienie założeń projektowych wraz z uiszczeniem stosownej opłaty w PZLA oraz PZPN.

2. Przedmiot umowy musi uwzględniać założenia projektowe dla stadionów lekkoatletycznych klasy III, piłkarskich – minimum IV liga oraz II kategoria UEFA. Materiały zawierające uwarunkowania infrastrukturalne w ww. zakresie stanowią załącznik do postępowania.

3. Dokumentacja musi uwzględniać dotychczas zatwierdzone i realizowane dokumentacje projektowe tj. dokumentację projektową ul. Ślusarskiego oraz aktualną dokumentację budowy basenu stanowiące załącznik do postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO USŁUG PROJEKTOWYCH I INWESTYCYJNYCH DOMINEX OKTAWIAN WOŹNIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841371063

7.3.3) Ulica: ul. Augusta Lewakowskiego 25 lok. 309

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.