Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00391552/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi gminnej- ulicy Belgijskiej w Jelczu-Laskowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jelcz-Laskowice
1.3.) Oddział zamawiającego: Małgorzata Łubkowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witosa, 24
1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48713817148
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont drogi gminnej- ulicy Belgijskiej w Jelczu-Laskowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec172aa8-4ae9-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037525/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont drogi gminnej - ulicy Belgijskiej w Jelczu-Laskowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391552/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ulicy Belgijskiej w Jelczu-Laskowicach.
2. Zakres inwestycji obejmuje:
1) remont drogi gminnej publicznej nr 111543 D – ulicy Belgijskiej w Jelczu-Laskowicach od skrzyżowania z ulicą Techników do skrzyżowania z ulica Oławską, drogą powiatową nr 1551 D (do granicy działek nr 16/1 I 29 AM-29) długości ok. 630 m
w zakresie nawierzchni drogi;
2) remont nawierzchni istniejących zjazdów z dostosowaniem do niwelety remontowanej drogi;
3) odtworzenie bądź dostosowanie się do istniejącego oznakowania poziomego.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją budowlaną i organizacją ruchu.
4. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa:
1) Projekt zagospodarowania terenu „Poprawa połączenia Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej „INVEST-PARK” z drogą wojewódzką nr 455 Etap III Remont drogi gminnej nr 111543 D ulicy Belgijskiej w Jelczu-Laskowicach”, opracowanie: ProBudowa, sierpień 2020;
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót „Poprawa połączenia Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej „INVEST-PARK” z drogą wojewódzką nr 455 Etap III Remont drogi gminnej nr 111543 D ulicy Belgijskiej w Jelczu-Laskowicach”, opracowanie: ProBudowa, sierpień 2020;
3) Przedmiar- dokument poglądowy;
4) Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych – z dnia 19.10.2020;
stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1183760,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1412765,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1183760,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-PROBUD SP.Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990121707
7.3.3) Ulica: UL.ROLNA 1
7.3.4) Miejscowość: GOGOLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 47-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża elektryczna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1183760,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap I
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Budowa i modernizacja obiektu sportowego w Żytnie.
- Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.