Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00395413/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
- 2023/BZP 00397668/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-15
- 2023/BZP 00460803/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego
w sezonie zimowym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jędrzejowski - Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okrzei 83
1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpjedrzejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/012/004/004/003
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdpjedrzejow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiegow sezonie zimowym 2023/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0663dd8d-520b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062900/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego w sezonie zimowym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.U.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1077000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim/własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt
Przewidywany zakres robót wynosi 4 500 km
Zamawiający posiada pług średni odśnieżny typ PO 97W
1/. Wodzisław-S7-Łączyn-Dalechowy-Łącznik-Mogiły-Sobowice-Imielno-Jakubów-Wygoda-Imielno- Dalechowy-Karczunek-Helenówka-Węgleniec-Łączyn-S7-Wodzisław (96 km)
2/. Wodzisław-Judasze-Mierzawa-Diament-Łysaków-Mierzwin-Zegartowice-Imielno-Motkowice- Borszowice-Wolka-Imielno-Mierzwin-Łysaków-Diament-Judasze-Wodzisław (89 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim/własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1
Przewidywany zakres robót wynosi 4 500 km
3/. Wodzisław-Nawarzyce Gajówka -Nawarzyce -Brzezinki -Sadki -Przyrąb -Lubcza-Przezwody- Teodorów-Lubcza-Wola Lubecka -Przyrąb -Brzezinki -Nawarzyce -Laskowa -Wodzisław (52 km)
4/. Wodzisław-Judasze-Mierzawa-Wrzesnia-Mierzawa-Niegosławice-Zagaje-Nowizna Strzeszkowska- Dębiany -Olbrachcice -Przyłęk -Judasze -Laskowa -Wodzisław (55 km)
5/. Wodzisław -Sędziszów -Pawłowice -Łowinia -Krzcięcice -Zagórze -Mierzyn -Aleksandrów – Piołunka -Jeziorki -Klemencice -Serwit -Wodzisław (45 km - zwalczanie śliskości) (90 km - odśnieżanie)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim/własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1
Przewidywany zakres robót wynosi 4 500 km
6/. Wodzisław -Sędziszów -Słupia -Wywła -Sprowa (do przystanku) -Słupia-Wodzisław (58 km)
7/. Wodzisław -Krzelów -Bugaj -Raszków -Wielkopole -Słupia -Raszków -Obiechów -Dąbrowica –Wojciechów -Sędziszów -Wodzisław (71 km – zwalczanie śliskości) (90 km - odśnieżanie)
8/. Wodzisław -Chałupki -Raszków -Kresy -Obiechów -Jasieniec -Przełaj -Wodzisław (89 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim/własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1
Przewidywany zakres robót wynosi 4 500 km
9/. Wodzisław -Mierzawa -Sędziszów -Klimontów -Wodzisław (39 km)
10/. Wodzisław -Sędziszów -Tarnawa -Gródek -Sosnowiec -Rożnica -Sieńsko (do szkoły) -Jadwigów (do granicy powiatu) -Sieńsko -Rożnica -Słupia -Rożnica -Sosnowiec -Sędziszów -Gródek – Tarnawa -Wodzisław (65 km)
11/. Wodzisław – Brzeście -Kowalów Dolny – Kowalów Górny – Wodacz – Klimontów -Mstyczów –Białowieża -Karczowice – Przełaj – Podlesie -Przełaj- Cegielnia – Krzelów -Sędziszów –Wodzisław (68 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane ładowarkąo wydajności min 8 m3 /godz /własność wykonawcy/ - 1 szt
Przewidywany zakres robót wynosi 300 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 66000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1Przewidywany zakres robót wynosi 4 500 km
1/. Małogoszcz -Skorków -Leśnica -Cieśle -Małogoszcz ( 16 km)
2/. Małogoszcz -Kozłów -Górajek -Henryków -Wiśnicz -Lasochów -Małogoszcz (44 km)
3/. Małogoszcz -Karsznice -Rembieszyce -Wola Tesserowa -Lipnica -Złotniki -Hektary -Pręty -Żarczyce
- Mieronice -Małogoszcz (62 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim/własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1
Przewidywany zakres robót wynosi 4 500 km
4/. Małogoszcz – Oksa – Popowice -Chorzewa -Prząsław -Lasków -Caców -Tyniec -Węgleszyn – Małogoszcz (94 km)
5/. Małogoszcz – Mniszek -Węgleszyn -Zakrzów -Zalesie -Błogoszów -Rzeszówek -Mniszek – Małogoszcz (74 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim/własność wykonawcy/, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt
Przewidywany zakres robót wynosi 4 500 km
6/. Małogoszcz-Nagłowice-Rakoszyn-Nowa Wieś-Trzciniec-Łowinia-Sieńsko-Małogoszcz (95 km)
7/. Małogoszcz-Warzyn-Deszno-Zagórze-Brynica Mokra-Cierno-Żabieniec-Cierno Zaszosie- Przysów (118 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim/własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1
Przewidywany zakres robót wynosi 4 500 km
8/. Małogoszcz-Brzegi-Sobków-Lipa-Włoszczowice-Karsy-Chomentów-Korytnica-Stara S7-Małogoszcz (94 km)
9/. Małogoszcz-Mokrsko-Kotlice-Chwaścicce-Wierzbica-Gajówka-Małogoszcz (87 km)
10/. Małogoszcz -Bizoręda -Żerniki -Chojny -Miąsowa -Mzurowa -Małogoszcz (56 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim/własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt
Przewidywany zakres robót wynosi 4 500 km
Zamawiający posiada pług średni odśnieżny typ PO 97WU
11/. Małogoszcz -Wilanów -ul. Przypkowskiego -Skroniów -Potok Wielki -Słaboszowice -Potok – stacja PKP -Potok -BP -Małogoszcz (95 km)
12/. Małogoszcz -Podchojny -Ignacówka -Podlaszcze -Raków -Wolica -Chwaścice -Wanat -Lścin –Jasionna -Mnichów -Małogoszcz (99 km)
13/. Małogoszcz -Mniszek -Mnichów -Wola Kawęcka -Gozna -Brus -Małogoszcz (64 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane ładowarkąo wydajności min 8 m3 /godz /własność wykonawcy/ - 1 szt
Przewidywany zakres robót wynosi 300 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 66000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim/własność Wykonawcy/ – 1 szt
Przewidywany zakres robót wynosi 2 700 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 67500,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim/własność Wykonawcy/ – 1 szt
Przewidywany zakres robót wynosi 2 700 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 67500,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie wykonywane równiarką z pługiem czołowym dwustronnym/własność Wykonawcy/ – 1 szt
Przewidywany zakres robót wynosi 150 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 52500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych ERTER sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562330875
7.3.3) Ulica: Mieszka I 10A/32
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH ERTER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH ERTER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89583,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Została złożona 1 oferta, która jako najkorzystniejsza otrzymała 100 pkt.
Jej wartość to 26,78 zł/km brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 21,60 zł/km brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RADEX Krystian Tarnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562197264
7.3.4) Miejscowość: Radków
7.3.5) Kod pocztowy: 29-135
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79166,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania w dniu 04.10.2023 r. w zakresie części nr 4 zamówienia została wybrana oferta nr 5 złożona przez PPHU RADEX Krystian Tarnowski, Radków 100 A, 29-135 Radków.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, poinformował Zamawiającego, że odmawia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.
Kolejną i zarazem jedyną ofertą złożoną na część 4 zamówienia była oferta nr 6 złożona przez Usługi Transportowe Piaskownia Kowalczyk Sylwester, ul. 3 Maja 165B, 28-400 Pińczów, która jako najkorzystniejsza otrzymuje 100 pkt.
Jej wartość to 26,78 zł/km brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 21,60 zł/km brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Została złożona 1 oferta, która jako najkorzystniejsza otrzymała 100 pkt.
Jej wartość to 356,70 zł/godz. brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 270,60 zł/godz. brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RADEX Krystian Tarnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562197264
7.3.4) Miejscowość: Radków
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "RADEX" Krystian Tarnowski
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "RADEX" Krystian Tarnowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95833,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Publiczny Transport Drogowy Marian Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561040098
7.3.4) Miejscowość: Bocheniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-366
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83333,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RADEX Krystian Tarnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562197264
7.3.4) Miejscowość: Radków
7.3.5) Kod pocztowy: 29-135
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65833,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Została złożona 1 oferta, która jako najkorzystniejsza otrzymała 100 pkt.
Jej wartość to 26,46 zł/km brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 21,60 zł/km brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Została złożona 1 oferta, która jako najkorzystniejsza otrzymała 100 pkt.
Jej wartość to 26,46 zł/km brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 21,60 zł/km brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na część 11 zamówienia nie została złożona żadna oferta
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych ERTER sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562330875
7.3.3) Ulica: Mieszka I 10A/32
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "RADEX" Krystian Tarnowski
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "RADEX" Krystian Tarnowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inzynieryjnych ERTER sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562330875
7.3.3) Ulica: Mieszka I 10A/32
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na część 14 zamówienia nie została złożona żadna oferta
INNE PRZETARGI Z JĘDRZEJOWA
więcej: przetargi w Jędrzejowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.