eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syrynia › "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2023/2024"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2023/2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wodzisławski - Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276286413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 3

1.5.2.) Miejscowość: Syrynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-361

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/zapytania_email,137649,aed498e4aa26fe4de198cfbe87fd154c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2023/2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-261b7dfa-3c20-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524948/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356247

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2521.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 942741,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu I
Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu I (długość dróg w
rejonie - 47,29 km) przy użyciu następującego sprzętu:
1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt.
2) nośnik wyposażony w pług lemieszowy - 1 szt.
Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego na zapleczu ZUD PZD dla części 1:
Rodzaj sprzętu/ Zakładana ilość pracy/ Zakładana ilość dyżuru
Nośnik z piaskarko – solarką i pługiem/ 380 godz./ 4 mies.
Nośnik z pługiem/ 1 500 km/ 20 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 155285,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu II
Część 2 przedmiotu zamówienia obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu II (długość dróg w
rejonie - 34,04 km) przy użyciu następującego sprzętu:
1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt.
2) nośnik wyposażony w pług lemieszowy - 1 szt.
Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego na zapleczu ZUD PZD dla części 2:

Rodzaj sprzętu Zakładana ilość pracy Zakładana ilość dyżuru
Nośnik z piaskarko – solarką i pługiem/ 380 godz./ 4 mies.
Nośnik z pługiem/ 1000 km/ 20 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 148142,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu III
Część 3 przedmiotu zamówienia obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu III (długość dróg w
rejonie - 31,90 km) przy użyciu następującego sprzętu:
1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt.
2) nośnik wyposażony w pług lemieszowy - 1 szt.
Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego na zapleczu ZUD PZD dla części 3:

Rodzaj sprzętu Zakładana ilość pracy Zakładana ilość dyżuru
Nośnik z piaskarko – solarką i pługiem/ 380 godz./ 4 mies.
Nośnik z pługiem/ 1000 km/ 20 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 148142,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu IV
Część 4 przedmiotu zamówienia obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu IV (długość dróg w
rejonie - 28,53 km) przy użyciu następującego sprzętu:
1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt.
2) nośnik wyposażony w pług lemieszowy - 1 szt.
Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego na zapleczu ZUD PZD dla części 4:

Rodzaj sprzętu Zakładana ilość pracy Zakładana ilość dyżuru
Nośnik z piaskarko – solarką i pługiem/ 380 godz./ 4 mies.
Nośnik z pługiem/ 1000 km/ 20 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 148142,86 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5 - Usługa polegająca na załadunku materiałów do zwalczania śliskości ładowarką, wykonywana na terenie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim
Część 5 przedmiotu zamówienia obejmuje załadunek materiałów do zwalczania śliskości i zabezpieczenia dróg przed śliskością na piaskarko-solarki i rozrzutniki materiałów uczestniczące w zimowym utrzymaniu dróg. Usługa będzie wykonywana na terenie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni, przy ul. Raciborskiej 3. Ponadto zadanie obejmuje też pryzmowanie, a także przygotowanie mieszanek materiałów na wezwanie i zgodnie z dyspozycjami Dyżurnego Ośrodka Dyspozycyjnego Powiatowego Zarządu Dróg.
Wymagania względem sprzętu dla części 5:
 łyżka przednia o pojemności od 1,0 m3 do 1,5 m3.
Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujący czas pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego w siedzibie PZD:

Rodzaj sprzętu/ Zakładana ilość pracy/ Zakładana ilość dyżuru
ładowarka/ 150 godz./ 100 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu I
Część 6 przedmiotu zamówienia obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni chodników Rejonu I (długość
chodników w rejonie - 24,78 km) oraz jednokrotne pozimowe oczyszczenie nawierzchni chodnika na długości świadczonych usług.
Wymagania względem sprzętu dla części 6:
 ciągnik lub inny nośnik wyposażony w pług czołowy o szerokości od 1,20 m do 1,50 m i posypywacz o łącznej masie całkowitej zestawu poniżej 3,5t
 silnik nośnika do odśnieżania chodników od 15 do 75 KM,
 rozstaw kół do 1,50m;
Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania, posypywania i pozimowego oczyszczenia chodników:
- zakładana długość chodników do odśnieżenia- 372 km
- zakładana długość chodników do zwalczenia śliskości - 124 km
- długość chodników do pozimowego oczyszczenia - 24,78 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 71294,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu II
Część 7 przedmiotu zamówienia obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni chodników Rejonu II (długość
chodników w rejonie - 23,07 km) oraz jednokrotne pozimowe oczyszczenie nawierzchni chodnika na długości świadczonych usług.
Wymagania względem sprzętu dla części 7:
 ciągnik lub inny nośnik wyposażony w pług czołowy o szerokości od 1,20 m do 1,50 m i posypywacz o łącznej masie całkowitej zestawu poniżej 3,5t,
 silnik nośnika do odśnieżania chodników od 15 do 75 KM,
 rozstaw kół do 1,50m;
Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania, posypywania i pozimowego oczyszczenia chodników:
- zakładana długość chodników do odśnieżenia - 347 km
- zakładana długość chodników do zwalczenia śliskości - 116 km
- długość chodników do pozimowego oczyszczenia - 23,07 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 66536,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu III
Część 8 przedmiotu zamówienia obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni chodników Rejonu III (długość
chodników w rejonie - 26,06 km) oraz jednokrotne pozimowe oczyszczenie nawierzchni chodnika na długości świadczonych usług.
Wymagania względem sprzętu dla części 8:
 ciągnik lub inny nośnik wyposażony w pług czołowy o szerokości od 1,20 m do 1,50 m i posypywacz o łącznej masie całkowitej zestawu poniżej 3,5t
 silnik nośnika do odśnieżania chodników od 15 do 75KM,
 rozstaw kół do 1,50m;
Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania, posypywania i pozimowego oczyszczenia chodników:
- zakładana długość chodników do odśnieżenia - 391 km
- zakładana długość chodników do zwalczenia śliskości - 131 km
- długość chodników do pozimowego oczyszczenia - 26,06 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 75033,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 9 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu IV
Część 9 przedmiotu zamówienia obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni chodników Rejonu IV (długość
chodników w rejonie - 26,08 km) oraz jednokrotne pozimowe oczyszczenie nawierzchni chodnika z materiałów użytych do zimowego utrzymania na długości świadczonych usług.
Wymagania względem sprzętu dla części 9:
 ciągnik lub inny nośnik wyposażony w pług czołowy o szerokości od 1,20 m do 1,50 m i posypywacz o łącznej masie całkowitej zestawu poniżej 3,5t
 silnik nośnika do odśnieżania chodników od 15 do 75KM,
 rozstaw kół do 1,50m;
Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania, posypywania i pozimowego oczyszczenia chodników:
- zakładana długość chodników do odśnieżenia - 392 km
- zakładana długość chodników do zwalczenia śliskości - 131 km
- długość chodników do pozimowego oczyszczenia - 26,08 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 75164,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187164,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187164,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187164,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Grzegorz Kacprzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470515963

7.3.3) Ulica: Dworcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Czyżowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-352

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187164,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-15 do 2024-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230472,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230472,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230472,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „PATI” Sosna Iwona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471277879

7.3.3) Ulica: Środkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Czyżowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-352

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230472,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-15 do 2024-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176364,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176364,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176364,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Grzegorz Kacprzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470515963

7.3.3) Ulica: Dworcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Czyżowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-352

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176364,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-15 do 2024-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230472,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230472,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230472,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „PATI” Sosna Iwona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471277879

7.3.3) Ulica: Środkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Czyżowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-352

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230472,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-15 do 2024-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102705,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102705,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102705,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „PATI” Sosna Iwona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471277879

7.3.3) Ulica: Środkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Czyżowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-352

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102705,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-15 do 2024-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85702,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85702,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85702,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423201476

7.3.3) Ulica: Letnia 10

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-273

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85702,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-15 do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79980,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79980,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79980,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423201476

7.3.3) Ulica: Letnia 10

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-273

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79980,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-15 do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w części 8 do dnia 25 sierpnia 2023 r. do godz. 10:00 złożono jedną ofertę.
Oferta Wykonawcy Zakład Drogowy EVEREST S.C. Nastaszyc Jan, Nastaszyc Łukasz zawiera błąd w obliczeniu ceny polegający na zastosowaniu przez Wykonawcę nieprawidłowej stawki podatku VAT.
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy odrzuca się ofertę Wykonawcy jako, że zawiera błędy w obliczeniu ceny.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jako że wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93153,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93153,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93153,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kowol Jacek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391933666

7.3.3) Ulica: Grabowa 10

7.3.4) Miejscowość: Pogrzebień

7.3.5) Kod pocztowy: 44-285

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93153,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-15 do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.