eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Roboty budowlane w ramach zadania: "Wymiana kotłów parowych na kotły warzelne gazowe wraz z kotłem przechylnym elektrycznym dla potrzeb Kuchni szpitalnej"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w ramach zadania:
„Wymiana kotłów parowych na kotły warzelne gazowe wraz z kotłem przechylnym elektrycznym dla potrzeb Kuchni szpitalnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL IM.ZOFII Z ZAMOYSKICH TARNOWSKIEJ W TARNOBRZEGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312573

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 1

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 812 32 09

1.5.8.) Numer faksu: 15 812 32 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaltbg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltbg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w ramach zadania:
„Wymiana kotłów parowych na kotły warzelne gazowe wraz z kotłem przechylnym elektrycznym dla potrzeb Kuchni szpitalnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5a88a7f-456a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046149/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Zakup kotła parowego wraz z wyposażeniem i montażem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369083

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSz – II.4.291.78.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania: „Wymiana kotłów parowych na kotły warzelne gazowe
wraz z kotłem przechylnym elektrycznym dla potrzeb Kuchni szpitalnej” dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich
Tarnowskiej w Tarnobrzegu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup i montaż kotłów gazowych wraz z osprzętem - 7 szt;
2) zakup kotła przechylnego elektrycznego - 1 szt;
3) wykonanie robót w zakresie wykonania zasilania instalacji gazowej i elektrycznej dla w/w kotłów.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Główne elementy prac obejmują:
1) wykonanie zasilania instalacji gazowej i elektrycznej;
2) demontaż wymienianych kotłów i ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) zakup i montaż kotłów gazowych wraz z osprzętem - 7 szt, oraz zakup kotła przechylnego elektrycznego - 1 szt;
4) wykonanie wszystkich prac towarzyszących zgodnie z załączoną dokumentacją projektu budowlano-wykonawczego, w
tym dostosowania istniejącej wentylacji nawiewno -wywiewnej;
5) dokonać uruchomienia, prób i sprawdzeń;
6) przeprowadzić szkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi zamontowanych urządzeń;
7) przeprowadzić szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej i serwisu w/w urządzeń;
8) przekazać Zamawiającemu paszporty techniczne;
9) przekazać instrukcję obsługi zamontowanych urządzeń w wersji papierowej w języku polskim, oraz dokumentacji
technicznej (serwisowej);
10) przekazać karty gwarancyjne, uwzględniającą warunki wymagane w tym zakresie przez Zamawiającego;
11) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej;
12) Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne pozwolenia na użytkowanie.
2. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określono w projekcie budowlano-technicznym wraz z przedmiarami,
udostępnianego przez Zamawiającego w ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań, a także prawo do korzystania w tym względzie z opinii
ekspertów. W przypadku rozbieżności Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru montowanych materiałów budowlano –
montażowych.
5. Wszystkie materiały i robocizna powinny być zgodne z wymaganiami dokumentacji, obowiązujących Norm oraz
spełniające wymagania atestów i przepisów, dopuszczających do stosowania w obiektach służby zdrowia. Na każde
żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kartę techniczną materiału bądź urządzenia oraz wszelkie
certyfikaty i deklaracje, potwierdzające zgodność z obowiązującą normą czy też aprobatą techniczną.
6. Podane w przedmiarze nazwy producentów są przykładowe. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu
przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne
niż opisane i podane w SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie aprobaty techniczne lub certyfikaty
rozwiązań materiałowych równoważnych do projektowanych. W przypadku niewskazania proponowanego rozwiązania
równoważnego, Zamawiający uznaje, że Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami
wskazanymi w przedmiarze robót.
7. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne opisywanym.
8. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest
obowiązany wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.
104-107 Ustawy, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Wszystkie prace muszą być wykonywane w sposób nie naruszający warunków gwarancji producenckiej na wbudowywane
materiały i montowane urządzenia. Z chwilą odbioru robót, potwierdzonych protokołem, o którym mowa w § 9 Projektu
umowy na Zamawiającego przechodzą wszystkie uprawnienia z tytułu gwarancji producenckiej. W przypadku
przedstawienia przez Zamawiającego zastrzeżeń co do wpływu wykonywanych prac na w/w gwarancję, Wykonawca
zobowiązany jest przedstawić pisemne oświadczenie producenta, że sposób wykonania prac nie narusza gwarancji
producenta.
10. Wykonawca w okresie gwarancji winien co najmniej raz w roku, przeprowadzić kontrolę w zakresie obsługi rocznej
według zapisów w dokumentacji wykonawczej.
11. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przepisami prawa, zasadami
sztuki budowlanej, obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, obowiązującymi standardami zabezpieczenia
i bezpieczeństwa, wytycznymi i zalecanymi uzgodnieniami do wykonania w czasie budowy.
12. Roboty budowlane winny być wykonywane z uwzględnieniem właściwej organizacji robót na terenie czynnych obiektów
szpitalnych, według ustalonego zakresu prac, które będą uzgadniane na bieżąco z użytkownikami pomieszczeń. Dodatkowo
Wykonawca zapewnia: połączenie nowej instalacji z instalacjami istniejącymi, wykonanie przegród szczelnych, a także
koniecznych osłon i zabezpieczeń.
13. Wszelkie wątpliwości dotyczące treści specyfikacji, Wykonawca winien wyjaśnić przed sporządzeniem i złożeniem
oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

42161000-5 - Kotły grzewcze wody gorącej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 797626,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797626,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 797626,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowego SMART Sławomir Taracha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 865-127-23-53

7.3.3) Ulica: Dąbrowa Rzeczycka 168

7.3.4) Miejscowość: Radomyśl nad Sanem

7.3.5) Kod pocztowy: 37-455

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 797626,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.