eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › "Wymiana rur wod-kan wraz z wykonaniem remontu węzłów sanitarnych - etap III" w budynku głównym Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wymiana rur wod-kan wraz z wykonaniem remontu węzłów sanitarnych – etap III”
w budynku głównym Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 129/133

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 733 72 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pwz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Wymiana rur wod-kan wraz z wykonaniem remontu węzłów sanitarnych – etap III”
w budynku głównym Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cb94347-6b13-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający informuje, że przewiduje w postepowaniu nr IZA.272.1.6.2021 możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych do 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (tj. roboty w zakresie określonym kodami CPV w poprzednim ustępie), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
Zamawiający przewiduje w szczególności udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych, polegających na wykonaniu robót obejmujących roboty rozbiórkowe, roboty tynkarskie, malarskie, wykończeniowe w tym kładzenie glazury i terakoty, wykonanie wymiany drzwi, ścianek działowych, wymiana instalacji wewnętrznych, montaż niezbędnej armatury.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZA.272.1.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia należy wykonać remont 3 węzłów sanitarnych na I i III piętrze:

1) Wymiana sieci wodociągowej (ciepła, zimna woda cyrkulacja) – ok 40 mb;
2) Wymiana grzejnika panelowego – 1 szt;
3) demontaż istniejących drzwi oraz dostawa i montaż drzwi w 3 węzłach sanitarnych,
4) wymiana podejść wodociągowych i kanalizacyjnych do urządzeń,
5) demontaż glazury i terakoty w łazienkach,
6) demontaż ścianek działowych i sufitów podwieszanych,
7) wykonanie gładzi, malowanie, wykonanie izolacji przeciwwodnej na podłodze i ścianach,
8) położenie glazury na ścianach do pełnej wysokości 2,6 m (glazura jakościowo i wyglądem zbliżona do zamontowanych w budynku), wklejenie luster,
9) wykonanie posadzek z płytek terakotowych (terakota jakościowo i wyglądem zbliżona do zamontowanych w budynku),
10) montaż ścianek działowych wraz z drzwiami systemowe HPL,
11) wykonanie obudów ściennych z płyt g-k,
12) wymiana instalacji elektrycznej wraz z przełącznikami,
13) wykonanie wylewek wyrównujących podłoże łazienkach,
14) demontaż umywalek i wc wraz z dostawą i montażem nowych,
15) dostawa i montaż systemowych sufitów podwieszanych,
16) wymiana kratek wentylacyjnych wraz z osprzętem,
17) pozostałe prace niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia,
18) dostawa i montaż wyposażenia łazienek – Uwaga - ( uchwyty na papier toaletowy, dozowniki na mydło, pojemniki na ręczniki papierowe) będą dostarczone przez Zamawiającego .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Andrzej Seregiet

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZRB Ryszard Mierzejewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441462437

7.3.3) Ulica: Komorowska 142

7.3.4) Miejscowość: Strzeniówka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10500000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.