eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Zakup i dostawa trzech autobusów miejskich spalinowych rok produkcji 2022.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa trzech autobusów miejskich spalinowych rok produkcji 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa trzech autobusów miejskich spalinowych rok produkcji 2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a3aaa48-462f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385435/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.69.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 930000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykaz parametrów technicznych pojazdu wymaganych przez Zamawiającego
1 2 3
Autobusy spalinowe miejskie, utrzymane w tej samej kolorystyce.
1. Rok produkcji i przebieg 2022 rok, przebieg nie wyższy niż 5 000 km
2. Rodzaj silnika Konwencjonalny zasilany olejem napędowym z turbo doładowaniem lub hybrydowy – połączenie różnych źródeł zasilania z napędem elektrycznym w układ hybrydowy
3. Liczba miejsc Minimalna liczba siedzących miejsc pasażerskich (wg dowodu rejestracyjnego bez miejsca kierowcy): 20
Minimalna liczba wszystkich miejsc pasażerskich – (wg dowodu
rejestracyjnego, bez miejsca kierowcy): 60
Liczba miejsc wyznaczonych na wózek inwalidzki: 1
4. Całkowita długość pojazdu (mm) 8 000 ÷ 10 000
5. Minimalna liczba drzwi 2
6. Warunki dotyczące podłogi pojazdów Autobus częściowo niskopodłogowy – w tym:
obniżona podłoga i brak stopni w przynajmniej jednych drzwiach,
lub autobus całkowicie niskopodłogowy – w tym:
brak stopni pośrednich na podłodze w przejściu środkowym
(tj. w przejściu na całej długości przedziału pasażerskiego),
brak stopni w drzwiach,
7. Układ hamulcowy hamulce tarczowe, ABS.
8. Układ kierowniczy Przekładnia z wspomaganiem hydraulicznym.
9. Serwis Serwis oddalony od siedziby Zamawiającego do 150 km
10. Wymagania w zakresie ekologii Norma emisji spalin:
Wszystkie pojazdy wykorzystywane w ramach świadczenia usługi muszą posiadać silniki spełniające wymogi normy minimum EURO VI.
11. Wymagania w zakresie komfortu Klimatyzacja i ogrzewanie o mocy minimalnej nie mniej niż 20 kW
Klimatyzacja i ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej zapewniające równomierną
średnią temperaturę przestrzeni pasażerskiej w okresie
1 listopada – 31 marca od 5°C i do 15°C, w pozostałej części roku od 18°C od 25°C,
12. Wyposażenie Fotel kierowcy z regulacją.
Nagłośnienie wnętrza.
Oświetlenie na pasie sufitowym LED.
Tapicerka w kolorze ciemnym.
Gaśnica, apteczka (typ autobusowy), apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy umieszczone w oznaczonym, dostępnym miejscu.
Młotki do wybijania szyb.
Drzwi tylne, dwuskrzydłowe, otwierane do środka.
Boczne szyby przyciemnianie.
Okno dachowe.
Uchwyt przy drzwiach ułatwiający wsiadanie i wysiadanie osobom niepełnosprawnym.
Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową.
Wewnętrzna wysokość części pasażerskiej – minimum 1900 mm.
Liczba osi – 2.
Fotele wewnętrzne sztywne bez rozsuwania na boki.


1) Pojazdy muszą posiadać dokument dopuszczający do poruszania się i rejestracji pojazdu na terenie RP, komplet oryginalnej dokumentacji, w tym kartę pojazdu, instrukcje obsługi i konserwacji, książkę gwarancyjną, serwisową i wykaz autoryzowanych stacji obsługi.
2) Pojazdy muszą spełniać warunki zawarte w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2022 poz. 988 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.).
3) Miejscem dostawy autobusów będzie siedziba Otwockiego Przedsiębiorstwa Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o.o. 05-400 Otwock, ul. Kraszewskiego 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121100-2 - Autobusy transportu publicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1162350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1162350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1162350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JI SERVICE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251471499

7.3.3) Ulica: ul. Krótka 5

7.3.4) Miejscowość: Kobyłka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1162350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.