Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380594/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont OSP w Gąskach celem utworzenia lokalnego centrum integracyjnego w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont OSP w Gąskach celem utworzenia lokalnego centrum integracyjnego w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3134f8e3-4b17-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380594
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 241888,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonania robót budowlanych.
W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie następujących prac:
1. Prace przygotowawcze:
Wykonanie projektów wykonawczych dla robót budowlanych , instalacji centralnego ogrzewania, centralnej wody użytkowej, instalacji wod-kan oraz dokumentacji wykonawczej instalacji elektrycznej oświetleniowej i zasilającej.
Roboty remontowe:
W zakres robót remontowych wchodzi wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej podłogi z desek sosnowych na legarach w Sali nr 1, wykonanie podbudowy betonowej wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną oraz wykonanie posadzki z płyt gres. Gładzie gipsowe na ścianach, wykonanie podokienników wewnętrznych z konglomeratu i zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej i roboty malarskie.
Wykonanie adaptacji istn. Pomieszczenia na pomieszczenie kotłowni gazowej i ewentualne pomieszczenie szatni. W pomieszczeniu kotłowni planowany jest piec gazowy kondensacyjny z zasobnikiem ciepłej wody min. 140 l. Wykucie otworu drzwiowego z sali nr 1 do istn. kuchni. Adaptacja istniejącego pomieszczenia na kuchnię, w miejscu istniejących drzwi dwuskrzydłowych garażowych obsadzenie po podmurowaniu okna lub okien. Wykonanie otworu pod drzwi zewnętrzne – bezpośrednie wejście z zewnątrz do kuchni wraz z obsadzeniem drzwi zewnętrznych. Wymiana drzwi do kotłowni, Wykonanie prac towarzyszących min. rozbiórki, przekucia, zamurowania, uzupełnienia tynków lub wykładzin itp. ogólnie roboty związane z robotami podstawowymi.
2. Roboty ziemne:
Roboty związane z zewnętrznym przyłączem gazu i usytuowaniem zbiornika na gaz, fundamenty i przekopy zostanie wykonana na podstawie odrębnej umowy.
3. Instalacja gazowa:
Zostanie wykonana instalacja gazowa wewnętrzna do kuchni i planowanej kotłowni oraz zewnętrzna wraz ze zbiornikiem na gaz płynny (planuje się dzierżawę zbiornika na gaz z firmy Dragongaz). Instalacja wewnętrzna gazowa zostanie wykonana na podstawie odrębnej umowy.
4. Wykonanie ogrzewania:
W budynku planowane jest wykonanie centralnego ogrzewania zasilanego z pieca gazowego kondensacyjnego z zasobnikiem na wodę. Planowane jest wykonanie ogrzewania w oparciu o grzejniki blaszane dwu lub trzy warstwowe płytowe w pomieszczeniach:
Sali, szatni, korytarza, kuchni. Natomiast w pomieszczeniach sanitarnych planowane grzejniki drabinkowe.
Docieplenie stropodachu i stropów
Wykonanie termoizolacji stropów nad salą nr 1 termomodernizacja nad stropem- typu Kleina natomiast nad planowaną kuchnią, kotłownią, szatnią i korytarzem ocieplenie stropodachu aktualnie strop przytwierdzony do wiązarów dachowych drewnianych .
Termoizolacja nad wszystkimi pomieszczeniami objętymi opracowaniem. Planowane termomodernizacja z wełny , lub z granulatu styropianowego lub innego
5. W pomieszczeniach łazienek planowane roboty:
- demontaż umywalek, demontaż ustępów
- wymiana skrzydeł drzwiowych
- montaż 2 umywalek na szafkach wiszących w pomieszczeniu Umywalki nr 1
- montaż 2 nowych ustępów typu kompakt.
6. Modernizacja istniejącej instalacji elektrycznej oświetleniowej i zasilającej z przystosowaniem do funkcji pomieszczeń, wymiana istn. opraw oświetleniowych i montaż nowych opraw oświetleniowych – planowane oprawy energooszczędne typu LED.
7. Podest wejściowy do wykonania z kostki betonowej i obrzeży na podbudowie z betonu o wym. 2,00x 714 cm.
8. Roboty wykończeniowe
Wykonanie robót malarskich i wykończeniowych itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Wytwórcze Handel Obwoźny Zbisław Zatorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7971005386
7.3.3) Ulica: Gośniewska 73
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych do budynków Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nowej Wsi
- Przebudowa ul. Wójtowskiej w Warce wraz z rozwiązaniem skrzyżowania ulic: Wójtowskiej, Polnej i Nowakowskiego
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.