eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Balice › Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych i płynnych oraz odpadów wielkogabarytowych z 8. BLTr oraz jednostek będących na zaopatrzeniu 8. BLTr



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych i płynnych oraz odpadów wielkogabarytowych z 8. BLTr oraz jednostek będących na zaopatrzeniu 8. BLTr

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Balice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-083

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: balice.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych i płynnych oraz odpadów wielkogabarytowych z 8. BLTr oraz jednostek będących na zaopatrzeniu 8. BLTr

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d03ee76-6bd9-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037697/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi wywozu nieczystości stałych i płynnych oraz odpadów wielkogabarytowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/8bltr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/8bltr

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/8bltr
2. Wykonawcy zainteresowani udziałem w niniejszym postepowaniu są zobligowani do posiadania konta w systemie https://portal.smartpzp.pl/
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP” dostępnej na stronie internetowej https://portal.smartpzp.pl/8bltr w zakładce „e-learning” w menu po lewej stronie. Dokumenty te są wiążące dla Wykonawcy.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania i przekazywania korespondencji elektronicznej (w tym przekazywania ofert) za pośrednictwem wskazanego w pkt. 1 środka komunikacji elektronicznej zostały opisane w „Regulaminie Portalu e-Usług”, oraz w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, które znajdują się na stronie internetowej platformy w zakładce „e-learning" lub pod adresem https://portal.smartpzp.pl/8bltr/elearning.
5. Podpisy elektroniczne wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania plików muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 910/2014 z dnia 23 lipca 2014r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): https://8bltr.wp.mil.pl/pl/bip/info/w-informacje-ogolne/eons-rodo/

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 25/SI/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 586652,63 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych niesegregowanych, stałych segregowanych, nieczystości płynnych oraz odpadów wielkogabarytowych z 8. BLTr w m. Balice, z obiektu technicznego RCI Balice w m. Zabierzów, z obiektu technicznego RCI Balice w m. Cholerzyn, z 360. prdz w m. Brzoskwinia

4.2.5.) Wartość części: 509773,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Skorzystanie przez Zamawiającego z opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie. Prawo opcji w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zamówienia dodatkowych ilości usług oprócz ilości podstawowych, określonych w zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa”.
2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość usług w ramach opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
3. Zamawiający może z opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej ilości świadczeń określonej dla opcji w zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa” w całym okresie obowiązywania umowy.
4. Uruchomienie opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości usług w zamówieniu podstawowym oraz pozyskaniu przez Zamawiającego środków finansowych na realizację opcji, przez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie.
5. O zamiarze skorzystania z opcji, zakresie i terminach realizacji usług opcjonalnych Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę. Skorzystanie z opcji nie wymaga aneksowania umowy.
6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie wg cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego, określonych przez Wykonawcę w „Szczegółowej ofercie cenowej” stanowiącej część oferty w ramach opcji.
7. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane w okolicznościach przewidzianych w umowie.
8. Usługi realizowane w ramach opcji muszą spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie zostanie poddana cena, za którą Wykonawca oferuje świadczenie usług wywozu nieczystości stałych niesegregowanych, nieczystości stałych segregowanych, nieczystości płynnych oraz odpadów wielkogabarytowych w zakresie poszczególnych zadań.
Zamawiający w kryterium „Cena” będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę pkt. 1.1 i/lub pkt. 1.2. i/lub pkt. 1.3 i/lub pkt. 1.4 zał. nr 1 do SWZ – „Oferta”, w którym Wykonawca oferuje cenę całkowitą za wykonanie zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 i/lub zadania nr 3 i/lub zadania nr 4.
Ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany przez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne przez emisję spalin pojazdów przeznaczonych do odbierania odpadów komunalnych od Zamawiającego, za pomocą których Wykonawca będzie realizował zamówienie.
Zamawiający w kryterium „Emisja spalin” będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w pkt. 1.1.3 i/lub 1.2.1 i/lub 1.3.1 i/lub 1.4.3 zał. nr 1 do SWZ – „Oferta”, w którym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, ile pojazdów, którymi będzie dysponował podczas realizacji zamówienia, spełnia standardy emisji spalin określone dla normy EURO 5 lub wyższej – odpowiednio dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 i/lub zadania nr 3 i/lub zadania nr 4.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Emisja spalin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych niesegregowanych, stałych segregowanych oraz odpadów wielkogabarytowych z WCR Nowy Targ w m. Nowy Targ;

4.2.5.) Wartość części: 7656,74 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie zostanie poddana cena, za którą Wykonawca oferuje świadczenie usług wywozu nieczystości stałych niesegregowanych, nieczystości stałych segregowanych, nieczystości płynnych oraz odpadów wielkogabarytowych w zakresie poszczególnych zadań.
Zamawiający w kryterium „Cena” będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę pkt. 1.1 i/lub pkt. 1.2. i/lub pkt. 1.3 i/lub pkt. 1.4 zał. nr 1 do SWZ – „Oferta”, w którym Wykonawca oferuje cenę całkowitą za wykonanie zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 i/lub zadania nr 3 i/lub zadania nr 4.
Ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany przez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne przez emisję spalin pojazdów przeznaczonych do odbierania odpadów komunalnych od Zamawiającego, za pomocą których Wykonawca będzie realizował zamówienie.
Zamawiający w kryterium „Emisja spalin” będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w pkt. 1.1.3 i/lub 1.2.1 i/lub 1.3.1 i/lub 1.4.3 zał. nr 1 do SWZ – „Oferta”, w którym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, ile pojazdów, którymi będzie dysponował podczas realizacji zamówienia, spełnia standardy emisji spalin określone dla normy EURO 5 lub wyższej – odpowiednio dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 i/lub zadania nr 3 i/lub zadania nr 4.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Emisja spalin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych niesegregowanych, stałych segregowanych oraz odpadów wielkogabarytowych z WCR Oświęcim w m. Oświęcim

4.2.5.) Wartość części: 8291,06 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie zostanie poddana cena, za którą Wykonawca oferuje świadczenie usług wywozu nieczystości stałych niesegregowanych, nieczystości stałych segregowanych, nieczystości płynnych oraz odpadów wielkogabarytowych w zakresie poszczególnych zadań.
Zamawiający w kryterium „Cena” będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę pkt. 1.1 i/lub pkt. 1.2. i/lub pkt. 1.3 i/lub pkt. 1.4 zał. nr 1 do SWZ – „Oferta”, w którym Wykonawca oferuje cenę całkowitą za wykonanie zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 i/lub zadania nr 3 i/lub zadania nr 4.
Ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany przez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne przez emisję spalin pojazdów przeznaczonych do odbierania odpadów komunalnych od Zamawiającego, za pomocą których Wykonawca będzie realizował zamówienie.
Zamawiający w kryterium „Emisja spalin” będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w pkt. 1.1.3 i/lub 1.2.1 i/lub 1.3.1 i/lub 1.4.3 zał. nr 1 do SWZ – „Oferta”, w którym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, ile pojazdów, którymi będzie dysponował podczas realizacji zamówienia, spełnia standardy emisji spalin określone dla normy EURO 5 lub wyższej – odpowiednio dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 i/lub zadania nr 3 i/lub zadania nr 4.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Emisja spalin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych niesegregowanych, stałych segregowanych, nieczystości płynnych oraz odpadów wielkogabarytowych z 11.MBOT Oświęcim w m. Oświęcim.

4.2.5.) Wartość części: 60931,73 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Skorzystanie przez Zamawiającego z opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie. Prawo opcji w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zamówienia dodatkowych ilości usług oprócz ilości podstawowych, określonych w zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa”.
2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość usług w ramach opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
3. Zamawiający może z opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej ilości świadczeń określonej dla opcji w zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa” w całym okresie obowiązywania umowy.
4. Uruchomienie opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości usług w zamówieniu podstawowym oraz pozyskaniu przez Zamawiającego środków finansowych na realizację opcji, przez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie.
5. O zamiarze skorzystania z opcji, zakresie i terminach realizacji usług opcjonalnych Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę. Skorzystanie z opcji nie wymaga aneksowania umowy.
6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie wg cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego, określonych przez Wykonawcę w „Szczegółowej ofercie cenowej” stanowiącej część oferty w ramach opcji.
7. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane w okolicznościach przewidzianych w umowie.
8. Usługi realizowane w ramach opcji muszą spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie zostanie poddana cena, za którą Wykonawca oferuje świadczenie usług wywozu nieczystości stałych niesegregowanych, nieczystości stałych segregowanych, nieczystości płynnych oraz odpadów wielkogabarytowych w zakresie poszczególnych zadań.
Zamawiający w kryterium „Cena” będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę pkt. 1.1 i/lub pkt. 1.2. i/lub pkt. 1.3 i/lub pkt. 1.4 zał. nr 1 do SWZ – „Oferta”, w którym Wykonawca oferuje cenę całkowitą za wykonanie zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 i/lub zadania nr 3 i/lub zadania nr 4.
Ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany przez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne przez emisję spalin pojazdów przeznaczonych do odbierania odpadów komunalnych od Zamawiającego, za pomocą których Wykonawca będzie realizował zamówienie.
Zamawiający w kryterium „Emisja spalin” będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w pkt. 1.1.3 i/lub 1.2.1 i/lub 1.3.1 i/lub 1.4.3 zał. nr 1 do SWZ – „Oferta”, w którym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, ile pojazdów, którymi będzie dysponował podczas realizacji zamówienia, spełnia standardy emisji spalin określone dla normy EURO 5 lub wyższej – odpowiednio dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 i/lub zadania nr 3 i/lub zadania nr 4.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Emisja spalin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 Ustawy, dotyczące:
1.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
1.1.1. w zakresie zadania nr 1:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych w gminie, na terenie której Wykonawca zamierza odbierać odpady komunalne, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - podstawa art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2022 poz. 1297 ze zm.);
b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2022 poz. 1297 ze zm.);
c) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności przez Wykonawcę – zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2022r. poz. 699 ze zm.).
W celu dokonania oceny spełnienia tego warunku Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, do przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt. IX, ppkt 1.2, 1.3 i 1.4 SWZ;
1.1.2. w zakresie zadania nr 2:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych w gminie, na terenie której Wykonawca zamierza odbierać odpady komunalne, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - podstawa art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2022 poz. 1297 ze zm.);
b) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności przez Wykonawcę – zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2022r. poz. 699 ze zm.).
W celu dokonania oceny spełnienia tego warunku zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, do przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt. IX, ppkt 1.2 i 1.4 SWZ;
1.1.3. w zakresie zadania nr 3:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych w gminie, na terenie której Wykonawca zamierza odbierać odpady komunalne, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - podstawa art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2022 poz. 1297 ze zm.);
b) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności przez Wykonawcę – zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2022r. poz. 699 ze zm.).
W celu dokonania oceny spełnienia tego warunku Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, do przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt. IX, ppkt 1.2 i 1.4 SWZ;
1.1.4. w zakresie zadania nr 4:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych w gminie, na terenie której Wykonawca zamierza odbierać odpady komunalne, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - podstawa art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2022 poz. 1297 ze zm.);
b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2022 poz. 1297 ze zm.)
c) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności przez Wykonawcę – zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2022r. poz. 699 ze zm.).
W celu dokonania oceny spełnienia tego warunku Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, do przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt. IX, ppkt 1.2, 1.3 i 1.4 SWZ;
oraz
1.2. zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.2.1 w zakresie zadania nr 1 – wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych i/lub niesegregowanych z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy usługi te zostały lub są wykonywane należycie.
Przez jedną usługę wywozu nieczystości stałych segregowanych i/lub niesegregowanych Zamawiający rozumie sumę usług wykonywanych w ramach jednej umowy lub kontraktu w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Spełnieniem przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie wykazanie przez Wykonawcę w zał. nr 7 do SWZ – „Wykaz wykonanych usług” co najmniej dwóch należycie wykonanych usług w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych i/lub niesegregowanych, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, do przedstawienia oświadczenia sporządzonego zgodnie z zał. nr 7 do SWZ – „Wykaz wykonanych usług”, wskazanego w pkt. IX, ppkt. 1.5. SWZ.
1.2.2. w zakresie zadania nr 1 – dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym, tj. co najmniej:
a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania nieczystości stałych niesegregowanych (tzw. śmieciarki),
b) dwoma pojazdami przystosowanym do odbierania nieczystości stałych segregowanych,
c) jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;
d) dwoma pojazdami przystosowanymi do wywozu nieczystości płynnych,
e) jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych wyposażonym w HDS.
1.2.3. w zakresie zadania nr 2 i zadania nr 3 – dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym, tj. co najmniej:
a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania nieczystości stałych niesegregowanych (tzw. śmieciarki),
b) dwoma pojazdami przystosowanym do odbierania nieczystości stałych segregowanych,
c) jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;
d) jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych wyposażonym w HDS.
1.2.4. w zakresie zadania nr 4 – dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym, tj. co najmniej:
a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania nieczystości stałych niesegregowanych (tzw. śmieciarki),
b) dwoma pojazdami przystosowanym do odbierania nieczystości stałych segregowanych,
c) jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;
d) jednym pojazdem przystosowanym do wywozu nieczystości płynnych,
e) jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych wyposażonym w HDS.
Pojazdy służące do odbierania odpadów komunalnych muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122).
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, do przedstawienia oświadczenia sporządzonego zgodnie z zał. nr 8 do SWZ – „Wykaz sprzętu”, wskazanego w pkt. IX, ppkt. 1.6 SWZ.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie wynikającym z art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał w zał. nr 1 do SWZ - „Oferta”, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2021 poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone zgodnie z zał. nr 9 do SWZ – „Oświadczenie o grupie kapitałowej”.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych w gminie, na terenie której Wykonawca zamierza odbierać odpady komunalne, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - podstawa art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2022 poz. 1297 ze zm.) – w zakresie zadania nr 1-4;
2. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2022 poz. 1297 ze zm.) - w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 4;
3. aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności przez Wykonawcę – zgodnie z art. 233 ustawy
z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2022r. poz. 699 ze zm.) – oświadczenie Wykonawcy o wpisie w rejestrze BDO dział VII, pkt 6 zał. nr 1 do SWZ – „Oferta” - w zakresie zadania nr 1-4.
4. Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – sporządzony zgodnie z zał. nr 7 do SWZ – „Wykaz wykonanych usług” – w zakresie zadania nr 1;
5. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych, dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – sporządzony zgodnie z zał. nr 8 do SWZ – „Wykaz sprzętu” – odpowiednio w zakresie zadania nr 1, 2, 3 i 4.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zgodnie z art. 106 ust. 1 Ustawy, Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia przedmiotowego środka dowodowego, stanowiącego zał. nr 6 do SWZ – „Oświadczenie z art. 106 PZP”, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa”, i wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, określonymi w zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”.
2. Wykonawcy składają ww. środek dowodowy wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zał. nr 6 do SWZ – „Oświadczenie z art. 106 PZP”,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, zgodne co treści z zał. nr 11 do SWZ – „Oświadczenie na podstawie art. 117 PZP” lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.
2. Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy – w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodne co do treści z zał. nr 10 do SWZ lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 118 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.
3. Oryginał lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie – dla osób podpisujących ofertę, o ile fakt umocowania nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Ustawy, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim wypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa wyżej, winno być załączone do oferty.
3. Zgodnie z art. 59 Ustawy, w wypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców wraz z ewentualnymi aneksami do tej umowy.
4. W wypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy, składane jest zgodnie z pkt. VIII ppkt. 1.1. SWZ. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 9 do SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W wypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V ppkt. 1.4., zostaną spełnione wyłącznie wtedy, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem, że warunek określony w pkt. V ppkt. 1.4.1 SWZ co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi SPEŁNIĆ SAMODZIELNIE, tzn. doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia NIE SUMUJE SIĘ.
7. W wypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V ppkt. 1.2. SWZ w zakresie poszczególnych zadań, zostaną spełnione wyłącznie wtedy, jeżeli:
a) KAŻDY Z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże samodzielnie spełnienie tych warunków lub
b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada zezwolenia,
o których mowa w ppkt. 1.2., w zakresie tej części poszczególnych zadań, którą zamierza wykonywać. W takim wypadku każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia JEST ZOBOWIĄZANY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY OŚWIADCZENIE, iż będzie wykonywał tylko te części poszczególnych zadań, do wykonywania których posiada stosowne zezwolenia i że nie będzie brał udziału w wykonywaniu pozostałych części poszczególnych zadań, do wykonywania których nie posiada uprawnień.
8. Zgodnie z art. 117 ust. 3 Ustawy warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. V ppkt. 1.4. SWZ, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych TYCH
Z WYKONAWCÓW, KTÓRZY WYKONAJĄ USŁUGI, do realizacji których te zdolności są wymagane.
9. W przypadku, o którym mowa w punkcie 7, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone np.: na podstawie wzoru będącego zał. nr 11 do SWZ lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową i jej realizacją są określone przepisami Ustawy oraz przepisami Kodeksu cywilnego.
2. Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie niepowodującym istotnych zmian w projektowanych postanowieniach umowy i SWZ.
3. W celu zapoznania Wykonawców z przyszłymi zobowiązaniami związanymi z wykonywaniem umowy, Zamawiający przedstawia zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”.
4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron, wyrażoną pod rygorem nieważności na piśmie, z zastrzeżeniem art. 454 Ustawy.
5. Zmiana może polegać na zmianie postanowień umowy w wypadku, o którym mowa w art. 455 ust. 2 Ustawy – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, zmiana zakresu przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy podyktowanych zmianą obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
7. Dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS.
7.1. waloryzacja jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
7.1.1. złożenia pisemnego wniosku przez zainteresowaną Stronę, przy czym każda ze Stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji na swoją korzyść w okresie obowiązywania umowy,
7.1.2. upływu pięciu miesięcy od daty rozpoczęcia realizacji umowy,
7.1.3. zmiany wskaźnika przekraczającej 5 punktów procentowych.
7.2. waloryzację przeprowadza się w oparciu o opublikowane przez Główny Urząd Statystyczny (GUS) w Biuletynie Statystycznym GUS wskaźniki cen towarów i usług, za miesiąc poprzedzający wpływ wniosku, o którym mowa wyżej, w odniesieniu do cen z grudnia 2022r., uzyskane z Biuletynu Statystycznego GUS publikowanego na stronie internetowej GUS: www.stat.gov.pl
7.3. zmiana cen netto wskutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i wywołuje skutek od dnia podpisania aneksu do umowy, który powinien zostać podpisany w terminie do 30 dni od daty otrzymania stosownego wniosku od zainteresowanej zmianą Strony wraz z wydrukiem ze strony internetowej GUS: www.stat.gov.pl aktualnego wskaźnika cen.
8. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w przypadku zmiany danych lub przekształcenia Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
9. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneksu) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/8bltr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.