eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Markowa › "Rozbudowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Husów, Markowa i Tarnawka"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozbudowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Husów, Markowa i Tarnawka"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1399

1.5.2.) Miejscowość: Markowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 226 53 52

1.5.8.) Numer faksu: 17 226 56 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://markowa.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Rozbudowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Husów, Markowa i Tarnawka"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51abac13-4ae3-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003612/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Markowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392055/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie 1: Rozbudowa sieci elektroenergetycznej napowietrzno-kablowej oświetlenia ulicznego zasilanej ze stacji transformatorowej Markowa XIII oraz budowa przyłącza energii elektrycznej na terenie obejmującym nieruchomości nr ewid. gr.: 2197/3, 2293/1, 2291, 2290, 2096/4, 2096/3, 2096/2, 2096/1, 1928/1, 2288, 2297/5, 2287/7 położone w miejscowości Markowa:
a) Wykonanie nowej szafy sterowniczej ZK+ZL wolnostojącej umieszczonej w pasie drogowym oraz wykonanie nowego przyłącz,
b) Wykonanie nowego odcinka sieci napowietrzno-kablowej,
c) Montaż słupów oświetlenia ulicznego oraz montaż opraw oświetleniowych LED,
d) Wykonanie dodatkowych środków ochrony od porażeń,
e) Wykonanie badań i pomiarów pomontażowych zgodnie z normą PN91-E5009/61 dotyczących:
- Rezystencji izolacji,
- Rezystencji uziemienia,
- Skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
f) Wykonanie inwentaryzacji linii napowietrzno-kablowej oświetlenia ulicznego.
2) Zadanie 2. Budowa instalacji elektroenergetycznej zewnętrznej oświetlenia terenu w Markowej na działce nr ewid. 3866:
a) Wykonanie instalacji elektroenergetycznej kablowej,
b) Montaż 2 słupów oświetleniowych do oświetlenia ciągu dla pieszych biegnącego wzdłuż boiska Orlik,
c) Montaż 2 opraw oświetleniowych LED, w tym na słupie nr 2 osadzonej na wysięgniku skierowanym na kładkę dla pieszych,
d) Wykonanie dodatkowych środków ochrony od porażeń,
e) Umieszczenie w istniejącej szafie oświetlenia terenu informacji o rozgraniczeniu własności urządzeń elektroenergetycznych,
g) Wykonanie badań i pomiarów pomontażowych zgodnie z normą PN91-E5009/61 dotyczących:
- Rezystencji izolacji,
- Rezystencji uziemienia,
- Skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
f) Wykonanie inwentaryzacji instalacji elektroenergetycznej oświetlenia terenu.
3) Zadanie 3. Rozbudowa elektroenergetycznej sieci oświetlenia ulicznego od słupa nr 63 zasilanej ze stacji transformatorowej w Tarnawce 2:
a) Wykonanie linii kablowej z istniejącego słupa oświetleniowego żelbetowego nr 63 zasilanego z szafy rozdzielczej SR stacji transformatorowej Tarnawka 2 łącznej długości 131 m,
b) Montaż 2 słupów ulicznych oświetleniowych (63/1 i 63/2) wysięgnikowych sześciokątnych standardowych – stalowych ocynkowanych,
c) Montaż 2 opraw oświetleniowych LED na słupie,
d) Wykonanie dodatkowych środków ochrony od porażeń,
e) Wykonanie badań i pomiarów pomontażowych zgodnie z normą PN91-E5009/61 dotyczących:
- Rezystencji izolacji,
- Rezystencji uziemienia,
- Skuteczności ochrony przeciwporażeniowej
f) Wykonanie inwentaryzacji linii oświetlenia ulicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 143910,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie 4. Rozbudowa sieci napowietrzno-kablowej oświetlenia ulicznego zasilanej ze stacji transformatorowej Husów XI:
a) Wykonanie nowego odcinka sieci napowietrzno-kablowej na slupach od stanowiska nr 13 (istniejący słup RE) do stanowiska nr 13/13 (dla 13 słupów),
b) Montaż 13 słupów oświetleniowych z żerdzi wirowanych,
c) Wykonanie ochrony odgromowej,
d) Montaż 13 opraw oświetleniowych LED na wysięgnikach,
e) Wykonanie dodatkowych środków ochrony od porażeń,
f) Wykonanie badań i pomiarów pomontażowych zgodnie z normą PN91-E5009/61 dotyczących:
- Rezystencji izolacji,
- Rezystencji uziemienia,
- Skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
g) Wykonanie inwentaryzacji linii napowietrzno-kablowej oświetlenia ulicznego.
Uwaga:
Zamawiający zastrzega ograniczenie zakresu rzeczowego dla zadania nr 3 w postaci rezygnacji z realizacji części zadania obejmującego wykonanie odcinak dla 5 słupów oświetleniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 127920,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164585,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektrycznych EL-KAM Kamil Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6020132239

7.3.4) Miejscowość: Jeżowe 690 B

7.3.5) Kod pocztowy: 37-430

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226183,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektrycznych EL-KAM Kamil Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6020132239

7.3.4) Miejscowość: Jeżowe 690 B

7.3.5) Kod pocztowy: 37-430

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.