eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont uszkodzonych stropów pomieszczeń piwnicznych w LXIII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont uszkodzonych stropów pomieszczeń piwnicznych w LXIII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont uszkodzonych stropów pomieszczeń piwnicznych w LXIII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed97190b-52d8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017058/39/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.56 Remont stropów w LXIII Lo przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399402

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 80/WZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 453516,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont uszkodzonych stropów pomieszczeń piwnicznych w LXIII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie. Prace przewidziane do wykonania obejmują wykonanie podparcia stropów konstrukcją stalową zgodnie z zaleceniami Operatu pn.: „Ocena stanu technicznego” dotycząca zarysowań stropów pomieszczeń piwnicznych pod blokiem żywienia w LXIII LO przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie.
Realizacja prac remontowych została zaplanowana na podstawie przeprowadzonych oględzin i oceny stanu technicznego pomieszczeń przeznaczonych do remontu, w których Użytkownik zaobserwował postępujące rysowanie się posadzki (np. w pomieszczeniu jadalni). Ponadto stwierdzono występowanie licznych zarysowań oraz klawiszowanie sąsiadujących ze sobą płyt stropowych w pomieszczeniach piwnicznych zlokalizowanych pod pomieszczeniami bloku żywienia na poziomie piwnicy. Powodem zarysowań jest duża rozpiętość płyt oraz intensywne eksploatowanie pomieszczeń znajdujących się powyżej (kuchnia, jadalnia). Zarysowania występują także na styku płyt stropowych z fragmentami monolitycznymi stropu w pobliżu ścian. Ponadto występujące lokalne przecieki z nieszczelnej kanalizacji (pomieszczenia kuchenne) spowodowały silną korozję zbrojenia płyt stropowych, niekiedy zbrojenie uległo całkowitemu zniszczeniu wraz z otuliną zbrojenia. Podczas dokonywanych oględzin potwierdzono, że dalsze utrzymywanie takiego stanu jak również pojawiające się zalewania stropu mogą doprowadzić (grozi zniszczeniem części elementów konstrukcyjnych) do całkowitego zniszczenia stropu nad pomieszczeniami piwnicznymi.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie zatrudnionych już osób do realizacji zamówienia w zakresie robót budowlanych tj. prace przygotowawcze i konstrukcyjne oraz prace wykończeniowe.
4. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania jak również kary umowne określone są w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Ocena stanu technicznego dotycząca zarysowań stropów pomieszczeń piwnicznych pod blokiem żywienia w LXIII LO przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie – załącznik nr 5 do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 5a do SWZ;
4) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5b do SWZ;
5) Technologia wykonania robót – załącznik nr 5c do SWZ;
6) Przedmiar robót - załącznik nr 5d do SWZ;
7) Wzór materiałów informacyjnych - załącznik nr 5e do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477591,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479696,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477591,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Acerbud Krzysztof Kawiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270150634

7.3.3) Ulica: Walecznych 57

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-926

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477591,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.