eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaliska › "Przebudowa kotłowni w budynku ZSP Kaliska "



Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa kotłowni w budynku ZSP Kaliska ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2

1.5.2.) Miejscowość: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585889201

1.5.8.) Numer faksu: 585889206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa kotłowni w budynku ZSP Kaliska ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-440ee792-248d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019675/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Przebudowa kotłowni w budynku ZSP w Kaliskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310207

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne przy realizacji zadania polegającego na: „Remoncie kotłowni w budynku Zespołu Szkół Publicznych
w Kaliskach”, realizowanego w ramach zadania „Przebudowa kotłowni w budynku ZSP w Kaliskach”.
2. Przedmiot robót zlokalizowany jest na terenie działki nr 288 w miejscowości Kaliska, obręb Kaliska, Gmina Kaliska. Prace będą miały miejsce w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kaliskach, ul. Długa 53, 83-260 Kaliska.
3. Zakres Przedmiotu zamówienia został opisany w:
1) Projekcie technicznym / wykonawczym „Remont kotłowni w budynku ZSP w Kaliskach”,
2) przedmiarach i obmiarach,
Uwaga
Przedmiary pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarze,a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.
3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
4) niniejszej specyfikacji.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Demontaż istniejących kotłów.
2) Demontaż istniejącego układu podawania pelletu.
3) Demontaż istniejącego czopucha i wkładu kominowego.
4) Demontaż istniejącego sterowania i rozdzielni elektrycznej.
5) Demontaż istniejącego podestu technicznego.
6) Montaż dwóch kotłów o mocy 370kW każdy wraz ze zbiornikiem na pellet.
7) Montaż układu pneumatycznego podawania pelletu.
8) Montaż nowego układu hydraulicznego z wymiennikiem ciepła oraz buforem.
9) Montaż nowego podestu technicznego.
10) Montaż nowego systemu spalinowego oraz wentylacyjnego.
11) Wykonanie prac elektrycznych w zakresie zasilania projektowanych urządzeń.
12) Wykonanie prac budowlanych w zakresie przystosowania pomieszczeń do nowych urządzeń i rozwiązań projektowych. 13) Utylizacja i zagospodarowanie odpadów zgodnie z przepisami prawa.
14) Przeprowadzenie przez osoby uprawnione badań i sprawdzeń wszystkich instalacji oraz protokołów z ich przeprowadzenia.
15) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej (3 egzemplarze).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najkorzystniejszą ceną podlegała odrzuceniu (podstawa prawna art. 255 pkt 2), natomiast
oferta druga w kolejności przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia (podstawa prawna art. 255 pkt 3).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1388210,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1525136,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.