Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00310207/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa kotłowni w budynku ZSP Kaliska ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2
1.5.2.) Miejscowość: Kaliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585889201
1.5.8.) Numer faksu: 585889206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa kotłowni w budynku ZSP Kaliska ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-440ee792-248d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019675/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa kotłowni w budynku ZSP w Kaliskach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne przy realizacji zadania polegającego na: „Remoncie kotłowni w budynku Zespołu Szkół Publicznych
w Kaliskach”, realizowanego w ramach zadania „Przebudowa kotłowni w budynku ZSP w Kaliskach”.
2. Przedmiot robót zlokalizowany jest na terenie działki nr 288 w miejscowości Kaliska, obręb Kaliska, Gmina Kaliska. Prace będą miały miejsce w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kaliskach, ul. Długa 53, 83-260 Kaliska.
3. Zakres Przedmiotu zamówienia został opisany w:
1) Projekcie technicznym / wykonawczym „Remont kotłowni w budynku ZSP w Kaliskach”,
2) przedmiarach i obmiarach,
Uwaga
Przedmiary pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarze,a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.
3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
4) niniejszej specyfikacji.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Demontaż istniejących kotłów.
2) Demontaż istniejącego układu podawania pelletu.
3) Demontaż istniejącego czopucha i wkładu kominowego.
4) Demontaż istniejącego sterowania i rozdzielni elektrycznej.
5) Demontaż istniejącego podestu technicznego.
6) Montaż dwóch kotłów o mocy 370kW każdy wraz ze zbiornikiem na pellet.
7) Montaż układu pneumatycznego podawania pelletu.
8) Montaż nowego układu hydraulicznego z wymiennikiem ciepła oraz buforem.
9) Montaż nowego podestu technicznego.
10) Montaż nowego systemu spalinowego oraz wentylacyjnego.
11) Wykonanie prac elektrycznych w zakresie zasilania projektowanych urządzeń.
12) Wykonanie prac budowlanych w zakresie przystosowania pomieszczeń do nowych urządzeń i rozwiązań projektowych. 13) Utylizacja i zagospodarowanie odpadów zgodnie z przepisami prawa.
14) Przeprowadzenie przez osoby uprawnione badań i sprawdzeń wszystkich instalacji oraz protokołów z ich przeprowadzenia.
15) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej (3 egzemplarze).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najkorzystniejszą ceną podlegała odrzuceniu (podstawa prawna art. 255 pkt 2), natomiastoferta druga w kolejności przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia (podstawa prawna art. 255 pkt 3).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1388210,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1525136,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.