eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chybie › "Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych oraz chodników i parkingów w sołectwach Chybie, Mnich, Frelichów i Zarzecze"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych oraz chodników i parkingów
w sołectwach Chybie, Mnich, Frelichów i Zarzecze"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bielska 78

1.5.2.) Miejscowość: Chybie

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-520

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 85601096

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacja@chybie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chybie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl – po wpisaniu Identyfikatora postępowania oraz http://chybie.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&submenu=209&menu=209&dzialy=209&akcja=agregator

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych oraz chodników i parkingów
w sołectwach Chybie, Mnich, Frelichów i Zarzecze"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5101bfa3-5388-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025517/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Chybie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406625/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPA.271.25.2022.UG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 520347,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Sołectwo Chybie
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz parkingów na terenie Gminy Chybie, w sołectwie Chybie w sezonie zimowym 2022/2023.
2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z powierzchni gromadzącego się w czasie opadów śniegu, jak również błota pośniegowego, tak aby była zapewniona możliwość przejazdu i przejścia po drogach;
- posypywanie powierzchni w przypadku wystąpienia gołoledzi lub śliskości na drogach gminnych
w następujących miejscach: na łukach, zakrętach, skrzyżowaniach, stromych podjazdach oraz posypywanie chodników dla pieszych i parkingów;

we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia, w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, na drogach oraz chodnikach – mechanicznie. Drogi i chodniki utrzymywane będą „na biało”.

3. Wykaz dróg, chodników i innych miejsc objętych przedmiotem zamówienia wraz z kolejnością odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Drogi objęte odśnieżaniem i posypywaniem oznaczone zostały na mapie, która ma jedynie poglądowy charakter.

4. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i zwalczania śliskości:
a) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w pierwszej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 5.00 rano;
b) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w drugiej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 7.00 rano;
c) pozostałych ulic, dróg i miejsc wskazanych przez Zamawiającego, a także do bieżącego usuwania błota pośniegowego z nawierzchni dróg.

5. Wykonawca na żądanie Zamawiającego umożliwi montaż w pojazdach urządzeń lokalizacyjnych GPS lub kamer (video rejestrator) w celu sprawdzenia prawidłowego prowadzenia przebiegu akcji zima
w sezonie 2022/2023. W związku z tym:
a) Wykonawca zobowiązuję się przy realizacji usługi do stosowania pojazdów (sprzętu) wyposażonych
w aktywne gniazdo zapalniczki lub USB służących zasilaniu ww. nadajników;
b) Wykonawca zobowiązuję się do nieodpłatnego udostępnienia pojazdów (sprzętu) służących do wykonania umowy na czas montażu i demontażu nadajników GPS / video rejestratorów na czas trwania umowy oraz do przeprowadzenia niezbędnej konserwacji nadajników w terminie 7 dni od wezwania;
c) Montaż, eksploatacja i demontaż urządzeń GPS / video rejestratorów wykonany będzie na koszt Zamawiającego;
d) Punkty a)- c) dotyczą również podwykonawców dalszych podwykonawców oraz podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby techniczne (sprzęty/pojazdy)/;
6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały dostęp do danych z urządzeń GPS / video rejestratorów poprzez np.: stronę www lub aplikację oraz będzie archiwizował zapisy z urządzeń, przekazując je Zamawiającemu raz w tygodniu, lub na każde żądanie Zamawiającego.
7. W razie zaistnienia potrzeby całodobowej pracy tj. intensywne opady śniegu, zawieje bądź w czasie klęski żywiołowej Wykonawca zabezpieczy podwójną obsadę kierowców gwarantujących całodobową pracę, a na wypadek konieczności pracy przy skrajnie niskich temperaturach (poniżej -200C) zobowiązuje się zgromadzić zapas odpowiedniego oleju napędowego zimowego – niezbędnego do zapewnienia pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 237011,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Sołectwo Mnich
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz parkingów na terenie Gminy Chybie, w sołectwie Mnich w sezonie zimowym 2022/2023
2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z powierzchni gromadzącego się w czasie opadów śniegu, jak również błota pośniegowego, tak aby była zapewniona możliwość przejazdu i przejścia po drogach;
- posypywanie powierzchni w przypadku wystąpienia gołoledzi lub śliskości na drogach gminnych
w następujących miejscach: na łukach, zakrętach, skrzyżowaniach, stromych podjazdach oraz posypywanie chodników dla pieszych i parkingów;

we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia, w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, na drogach oraz chodnikach – mechanicznie. Drogi i chodniki utrzymywane będą „na biało”.

3. Wykaz dróg, chodników i innych miejsc objętych przedmiotem zamówienia wraz z kolejnością odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Drogi objęte odśnieżaniem i posypywaniem oznaczone zostały na mapie, która ma jedynie poglądowy charakter.

4. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i zwalczania śliskości:
a) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w pierwszej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 5.00 rano;
b) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w drugiej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 7.00 rano;
c) pozostałych ulic, dróg i miejsc wskazanych przez Zamawiającego, a także do bieżącego usuwania błota pośniegowego z nawierzchni dróg.

5. Wykonawca na żądanie Zamawiającego umożliwi montaż w pojazdach urządzeń lokalizacyjnych GPS lub kamer (video rejestrator) w celu sprawdzenia prawidłowego prowadzenia przebiegu akcji zima
w sezonie 2022/2023. W związku z tym:
a) Wykonawca zobowiązuję się przy realizacji usługi do stosowania pojazdów (sprzętu) wyposażonych
w aktywne gniazdo zapalniczki lub USB służących zasilaniu ww. nadajników;
b) Wykonawca zobowiązuję się do nieodpłatnego udostępnienia pojazdów (sprzętu) służących do wykonania umowy na czas montażu i demontażu nadajników GPS / video rejestratorów na czas trwania umowy oraz do przeprowadzenia niezbędnej konserwacji nadajników w terminie 7 dni od wezwania;
c) Montaż, eksploatacja i demontaż urządzeń GPS / video rejestratorów wykonany będzie na koszt Zamawiającego;
d) Punkty a)- c) dotyczą również podwykonawców dalszych podwykonawców oraz podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby techniczne (sprzęty/pojazdy)/;
6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały dostęp do danych z urządzeń GPS / video rejestratorów poprzez np.: stronę www lub aplikację oraz będzie archiwizował zapisy z urządzeń, przekazując je Zamawiającemu raz w tygodniu, lub na każde żądanie Zamawiającego.
7. W razie zaistnienia potrzeby całodobowej pracy tj. intensywne opady śniegu, zawieje bądź w czasie klęski żywiołowej Wykonawca zabezpieczy podwójną obsadę kierowców gwarantujących całodobową pracę, a na wypadek konieczności pracy przy skrajnie niskich temperaturach (poniżej -200C) zobowiązuje się zgromadzić zapas odpowiedniego oleju napędowego zimowego – niezbędnego do zapewnienia pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 194173,13 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Sołectwo Frelichów
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz parkingów na terenie Gminy Chybie, w sołectwie Frelichów w sezonie zimowym 2022/2023
2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z powierzchni gromadzącego się w czasie opadów śniegu, jak również błota pośniegowego, tak aby była zapewniona możliwość przejazdu i przejścia po drogach;
- posypywanie powierzchni w przypadku wystąpienia gołoledzi lub śliskości na drogach gminnych
w następujących miejscach: na łukach, zakrętach, skrzyżowaniach, stromych podjazdach oraz posypywanie chodników dla pieszych i parkingów;

we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia, w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, na drogach oraz chodnikach – mechanicznie. Drogi i chodniki utrzymywane będą „na biało”.

3. Wykaz dróg, chodników i innych miejsc objętych przedmiotem zamówienia wraz z kolejnością odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Drogi objęte odśnieżaniem i posypywaniem oznaczone zostały na mapie, która ma jedynie poglądowy charakter.

4. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i zwalczania śliskości:
a) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w pierwszej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 5.00 rano;
b) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w drugiej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 7.00 rano;
c) pozostałych ulic, dróg i miejsc wskazanych przez Zamawiającego, a także do bieżącego usuwania błota pośniegowego z nawierzchni dróg.

5. Wykonawca na żądanie Zamawiającego umożliwi montaż w pojazdach urządzeń lokalizacyjnych GPS lub kamer (video rejestrator) w celu sprawdzenia prawidłowego prowadzenia przebiegu akcji zima
w sezonie 2022/2023. W związku z tym:
a) Wykonawca zobowiązuję się przy realizacji usługi do stosowania pojazdów (sprzętu) wyposażonych
w aktywne gniazdo zapalniczki lub USB służących zasilaniu ww. nadajników;
b) Wykonawca zobowiązuję się do nieodpłatnego udostępnienia pojazdów (sprzętu) służących do wykonania umowy na czas montażu i demontażu nadajników GPS / video rejestratorów na czas trwania umowy oraz do przeprowadzenia niezbędnej konserwacji nadajników w terminie 7 dni od wezwania;
c) Montaż, eksploatacja i demontaż urządzeń GPS / video rejestratorów wykonany będzie na koszt Zamawiającego;
d) Punkty a)- c) dotyczą również podwykonawców dalszych podwykonawców oraz podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby techniczne (sprzęty/pojazdy)/;
6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały dostęp do danych z urządzeń GPS / video rejestratorów poprzez np.: stronę www lub aplikację oraz będzie archiwizował zapisy z urządzeń, przekazując je Zamawiającemu raz w tygodniu, lub na każde żądanie Zamawiającego.
7. W razie zaistnienia potrzeby całodobowej pracy tj. intensywne opady śniegu, zawieje bądź w czasie klęski żywiołowej Wykonawca zabezpieczy podwójną obsadę kierowców gwarantujących całodobową pracę, a na wypadek konieczności pracy przy skrajnie niskich temperaturach (poniżej -200C) zobowiązuje się zgromadzić zapas odpowiedniego oleju napędowego zimowego – niezbędnego do zapewnienia pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 46070,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Sołectwo Zarzecze
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz parkingów na terenie Gminy Chybie, w sołectwie Zarzecze w sezonie zimowym 2022/2023
2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z powierzchni gromadzącego się w czasie opadów śniegu, jak również błota pośniegowego, tak aby była zapewniona możliwość przejazdu i przejścia po drogach;
- posypywanie powierzchni w przypadku wystąpienia gołoledzi lub śliskości na drogach gminnych
w następujących miejscach: na łukach, zakrętach, skrzyżowaniach, stromych podjazdach oraz posypywanie chodników dla pieszych i parkingów;

we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia, w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, na drogach oraz chodnikach – mechanicznie. Drogi i chodniki utrzymywane będą „na biało”.

3. Wykaz dróg, chodników i innych miejsc objętych przedmiotem zamówienia wraz z kolejnością odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Drogi objęte odśnieżaniem i posypywaniem oznaczone zostały na mapie, która ma jedynie poglądowy charakter.

4. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i zwalczania śliskości:
a) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w pierwszej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 5.00 rano;
b) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w drugiej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 7.00 rano;
c) pozostałych ulic, dróg i miejsc wskazanych przez Zamawiającego, a także do bieżącego usuwania błota pośniegowego z nawierzchni dróg.

5. Wykonawca na żądanie Zamawiającego umożliwi montaż w pojazdach urządzeń lokalizacyjnych GPS lub kamer (video rejestrator) w celu sprawdzenia prawidłowego prowadzenia przebiegu akcji zima
w sezonie 2022/2023. W związku z tym:
a) Wykonawca zobowiązuję się przy realizacji usługi do stosowania pojazdów (sprzętu) wyposażonych
w aktywne gniazdo zapalniczki lub USB służących zasilaniu ww. nadajników;
b) Wykonawca zobowiązuję się do nieodpłatnego udostępnienia pojazdów (sprzętu) służących do wykonania umowy na czas montażu i demontażu nadajników GPS / video rejestratorów na czas trwania umowy oraz do przeprowadzenia niezbędnej konserwacji nadajników w terminie 7 dni od wezwania;
c) Montaż, eksploatacja i demontaż urządzeń GPS / video rejestratorów wykonany będzie na koszt Zamawiającego;
d) Punkty a)- c) dotyczą również podwykonawców dalszych podwykonawców oraz podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby techniczne (sprzęty/pojazdy)/;
6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały dostęp do danych z urządzeń GPS / video rejestratorów poprzez np.: stronę www lub aplikację oraz będzie archiwizował zapisy z urządzeń, przekazując je Zamawiającemu raz w tygodniu, lub na każde żądanie Zamawiającego.
7. W razie zaistnienia potrzeby całodobowej pracy tj. intensywne opady śniegu, zawieje bądź w czasie klęski żywiołowej Wykonawca zabezpieczy podwójną obsadę kierowców gwarantujących całodobową pracę, a na wypadek konieczności pracy przy skrajnie niskich temperaturach (poniżej -200C) zobowiązuje się zgromadzić zapas odpowiedniego oleju napędowego zimowego – niezbędnego do zapewnienia pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 43092,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298695,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298695,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298695,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-MAR Pykacz Marcin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482622411

7.3.3) Ulica: ul. Bielska 14

7.3.4) Miejscowość: Chybie

7.3.5) Kod pocztowy: 43-520

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298695,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209429,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209429,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Edward Gołyszny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481186250

7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 1

7.3.4) Miejscowość: Chybie

7.3.5) Kod pocztowy: 43-520

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209429,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55598,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55598,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55598,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENTRANS Mencnarowski Franciszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372334340

7.3.3) Ulica: Iłownica 174

7.3.4) Miejscowość: Iłownica

7.3.5) Kod pocztowy: 43-394

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55598,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49669,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49669,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49669,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-MAR Pykacz Marcin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482622411

7.3.3) Ulica: ul. Bielska 14

7.3.4) Miejscowość: Chybie

7.3.5) Kod pocztowy: 43-520

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49669,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.