Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa rozbudowy systemu informatycznego Biura Karier UŁ o dodatkowe funkcjonalności usprawniające pracę systemu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426355080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa rozbudowy systemu informatycznego Biura Karier UŁ o dodatkowe funkcjonalności usprawniające pracę systemu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11de6f91-6f79-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach projektu „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni (nr umowy POWR.03.05.00-00-Z302/18-00), współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 1 Ust. – zam. udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (sprawa nr 49/ZP/2021, umowa z dnia 31.12.2021 r.) dotychczasowemu Wyk. usług, zam.polegające na powtórzeniu podobnych usług, przewidziane w ogł. o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, całkowita wartość tego zam. została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości (ogł. o zamówieniu 2021/BZP 00224702/01 z dnia 2021-10-07). Wyk. w ramach zam. podst. dostarczył, zainstalował i wdrożył system informatyczny dla Biura Karier oraz świadczył usługi wsparcia technicznego tego systemu. Zam. podst. obejmowało również, na dzień wszczęcia postępowania wykorzystane już przez Zamawiającego, godziny rozwojowe polegające na rozbudowie funkcjonalności systemu.
Zam. podst.– dostarczony i zainstalowany system informatyczny pozostaje objęty wsparciem technicznym świadczonym przez Wyk. Wyk.jest jedynym podmiotem zdolnym do realizacji zam.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/WR/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa rozbudowy sytemu informatycznego Biura Karier UŁ o dodatkowe funkcjonalności usprawniające pracę systemu. (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do zaproszenia, Projekt umowy - Załącznik nr 4 do zaproszenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PCG Academia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170370170
7.3.3) Ulica: J. Twardowskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-302
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94033,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Organizacja kursów języka angielskiego dla pracowników Łódzkiego Oddziału Okręgowego PCK
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych (zmieszanych oraz segregowanych) z budynków Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
- MZŻ.262.16.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie 10 InfoKiosków wolnostojących wraz z licencjami na terenie Urzędu Miasta Łodzi
- Dostawa sprzętu biurowego sprzętu biurowego dla CWBK
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Gminy Gawłuszowice poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej i rozbudowę magazynów energii" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
- Zakup i wdrożenie systemu umożliwiającego wieloskładnikowe uwierzytelnianie (MFA) wraz ze wsparciem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.