eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Budowa trybun sportowych, oświetlenia, bieżni tartanowej, parkingu wraz z wymianą nawierzchni płyty boiska na stadionie sportowym w m. Wiązownica.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa trybun sportowych, oświetlenia, bieżni tartanowej, parkingu wraz z wymianą nawierzchni płyty boiska na stadionie sportowym w m. Wiązownica.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska

1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/wiazownica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa trybun sportowych, oświetlenia, bieżni tartanowej, parkingu wraz z wymianą nawierzchni płyty boiska na stadionie sportowym w m. Wiązownica.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acc8cc90-2cef-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026400/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa trybun sportowych, oświetlenia, bieżni tartanowej, pqarkingu wraz z wymianą nawierzchni płyty boiska na stadionie sportowym w m. Wiązownica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332767/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4813304,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4652019,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową trybun zadaszonych o konstrukcji stalowej, oświetlenia płyty głównej, parkingu z miejscami postojowymi, wymianą nawierzchni trawiastej płyty boiska o wymiarach 74x115 m. na nawierzchnię syntetyczną „sztuczną trawa” , budową bieżni prostej długości 100 m. o nawierzchni tartanowej, na działce nr ewid. 85/3, obręb ewidencyjny Wiązownica, gmina Wiązownica.
4.2 Zakres robót obejmuje następujące elementy:
Wymiana (przebudowa) nawierzchni boiska treningowego:
- roboty ziemne,
- podbudowa z kruszyw łamanych,
- nawierzchnia z trawy syntetycznej,
- demontaż i montaż bramek, wiat zawodników rezerwowych, piłkochwytów,
Bieżnia:
- roboty pomiarowe i roboty ziemne,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- warstwy odsączające gr. 30 cm. po zagęszczeniu,
- podbudowa betonowa z betonu C/20/25 W8 z dylatacją,
- nawierzchnia tartanowa wraz z oznakowaniem,
Trybuny:
- roboty pomiarowe i roboty ziemne,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- ławy fundamentowe prostokątne żelbetowe z betonu C/20/25 W8,
- dostawa i montaż trybun o konstrukcji stalowej ocynkowanej,
- zadaszenie trybun z poliwęglanu,
- płyta pod trybunami z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm. na podbudowie z kruszywa
łamanego,
Utwardzenie nawierzchni – miejsca postojowe i komunikacja:
- roboty pomiarowe i roboty ziemne,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- warstwy odsączające gr. 10 cm. po zagęszczeniu,
- podbudowa z kruszywa łamanego 32-64 mm. warstwa dolna i górna,
- nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6 i 8 cm.cm. na podbudowie z kruszywa
łamanego,
- malowanie linii postojowych i miejsc dla osób niepełnosprawnych,
Ogrodzenie:
- wykonanie fundamentów pod słupki ogrodzeniowe,
- demontaż i przeniesienie części istniejącego ogrodzenia panelowego,
Przebudowa oświetlenia boiska sportowego:
- przebudowa istniejącego złącza licznikowego ZL-1,
- montaż rozdzielnic RG, OS+Z z przepięciem zasilania,
- linia kablowa oświetlenia, kabel YKXS 5x10 mm2,
- montaż masztów i opraw oświetleniowych,

UWAGA: roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie sportowym, który będzie użytkowany do prowadzenia rozgrywek sportowych.

4.4 Szczegółowy zakres robót został określony na następujących opracowaniach:
- projekcie budowlanym,
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych (STWiOR),
- kosztorys inwestorski i przedmiar robót ( dokumenty pomocnicze)
4.5 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
4.6 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru robót, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314310-7 - Układanie kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5521224,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8386186,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5521224,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. SOLO Arkadiusz Gagat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171482464

7.3.3) Ulica: Dynowska 6

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5521224 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.