Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00332767/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00349728/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00360705/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa trybun sportowych, oświetlenia, bieżni tartanowej, parkingu wraz z wymianą nawierzchni płyty boiska na stadionie sportowym w m. Wiązownica.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska
1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wiazownica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa trybun sportowych, oświetlenia, bieżni tartanowej, parkingu wraz z wymianą nawierzchni płyty boiska na stadionie sportowym w m. Wiązownica.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acc8cc90-2cef-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026400/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa trybun sportowych, oświetlenia, bieżni tartanowej, pqarkingu wraz z wymianą nawierzchni płyty boiska na stadionie sportowym w m. Wiązownica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332767/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4813304,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4652019,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową trybun zadaszonych o konstrukcji stalowej, oświetlenia płyty głównej, parkingu z miejscami postojowymi, wymianą nawierzchni trawiastej płyty boiska o wymiarach 74x115 m. na nawierzchnię syntetyczną „sztuczną trawa” , budową bieżni prostej długości 100 m. o nawierzchni tartanowej, na działce nr ewid. 85/3, obręb ewidencyjny Wiązownica, gmina Wiązownica.
4.2 Zakres robót obejmuje następujące elementy:
Wymiana (przebudowa) nawierzchni boiska treningowego:
- roboty ziemne,
- podbudowa z kruszyw łamanych,
- nawierzchnia z trawy syntetycznej,
- demontaż i montaż bramek, wiat zawodników rezerwowych, piłkochwytów,
Bieżnia:
- roboty pomiarowe i roboty ziemne,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- warstwy odsączające gr. 30 cm. po zagęszczeniu,
- podbudowa betonowa z betonu C/20/25 W8 z dylatacją,
- nawierzchnia tartanowa wraz z oznakowaniem,
Trybuny:
- roboty pomiarowe i roboty ziemne,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- ławy fundamentowe prostokątne żelbetowe z betonu C/20/25 W8,
- dostawa i montaż trybun o konstrukcji stalowej ocynkowanej,
- zadaszenie trybun z poliwęglanu,
- płyta pod trybunami z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm. na podbudowie z kruszywa
łamanego,
Utwardzenie nawierzchni – miejsca postojowe i komunikacja:
- roboty pomiarowe i roboty ziemne,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- warstwy odsączające gr. 10 cm. po zagęszczeniu,
- podbudowa z kruszywa łamanego 32-64 mm. warstwa dolna i górna,
- nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6 i 8 cm.cm. na podbudowie z kruszywa
łamanego,
- malowanie linii postojowych i miejsc dla osób niepełnosprawnych,
Ogrodzenie:
- wykonanie fundamentów pod słupki ogrodzeniowe,
- demontaż i przeniesienie części istniejącego ogrodzenia panelowego,
Przebudowa oświetlenia boiska sportowego:
- przebudowa istniejącego złącza licznikowego ZL-1,
- montaż rozdzielnic RG, OS+Z z przepięciem zasilania,
- linia kablowa oświetlenia, kabel YKXS 5x10 mm2,
- montaż masztów i opraw oświetleniowych,
UWAGA: roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie sportowym, który będzie użytkowany do prowadzenia rozgrywek sportowych.
4.4 Szczegółowy zakres robót został określony na następujących opracowaniach:
- projekcie budowlanym,
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych (STWiOR),
- kosztorys inwestorski i przedmiar robót ( dokumenty pomocnicze)
4.5 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
4.6 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru robót, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314310-7 - Układanie kabli
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5521224,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8386186,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5521224,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. SOLO Arkadiusz Gagat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171482464
7.3.3) Ulica: Dynowska 6
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5521224 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.