eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Białostocka › Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Czarna Białostocka.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Czarna Białostocka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Białostocka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857131340

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czarnabialostocka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1272e26-5de4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Czarna Białostocka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1272e26-5de4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026787/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Czarna Białostocka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4 Strategie niskoemisyjnej, Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF, udział % tych środków w wartości zamówienia wynosi: 85%

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418923

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Czarna Białostocka” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4 Strategie niskoemisyjnej, Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF jest dostarczenie oraz montaż 182 szt. opraw oświetlenia ulicznego ze źródłem LED na wybranym obszarze Gminy Czarna Białostocka w miejsce starych opraw sodowych, które należy zdemontować i zutylizować. Utylizacji zdemontowanych źródeł światła w liczbie 162 szt. dokonuje na własny koszt Wykonawca, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Pozostałe 20 szt. zdemontowanych opraw przekazać Zamawiającemu.
Roboty związane z wymianą opraw powinny obejmować swym zakresem niezbędny osprzęt i materiały instalacyjne (wkładki bezpiecznikowe, zaciski itp.), wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Należy zastosować oprawy zapewniające na projektowanych ulicach spełnienie obowiązujących norm oświetleniowych. Oprawy powinny posiadać Certyfikat ENEC lub równoważny jako potwierdzenie zgodności wyrobu z zharmonizowanymi normami europejskimi i dyrektywami Dla opraw oświetleniowych należy zapewnić nie występowanie mocy biernej w całym projektowanym zakresie regulacji mocy. Wszystkie spostrzeżenia, uwagi i niejasności na bieżąco konsultować i wyjaśniać z UM w Czarnej Białostockiej
Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni dróg zniszczonych w czasie wykonywania Robót do stanu nie gorszego niż pierwotny i zapewnienia przejezdności dróg. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego zniszczeń poza tym pasem, powodowanych przez Wykon, Wykon będzie zobowiązany do usunięcia uszkodzeń i przywrócenia stanu pierwotnego terenu na swój koszt. Wykon odtworzy nawierzchnie w sposób uzgodniony z zarządcą danej drogi.
W skład w/w dokumentów będą wchodziły min: certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności. Wszystkie wyroby budowlane zastosowane do wykonania robót powinny spełniać wymagania norm, posiadać certyfikaty, świadectwa dopuszczenia, aprobaty techniczne lub inne doku świadczące o ich możliwości zastosowania do wykonania planowanych robót.
Wszystkie zastosowane do wbudowania materiały powinny być fabrycznie nowe, nie powinny być wcześniej użyte, winny oznaczać się najwyższą jakością. Powinny być składowane zgodnie z zaleceniami producentów, w sposób i w warunkach nie pogarszających ich parametrów technicznych i jakościowych.
Montaż opraw oświetleniowych bezpośrednio na słupach należy wykonywać przy pomocy samochodu specjalnego z platformą i z balkonem. Każdą oprawę przed zamontowaniem należy podłączyć do sieci i sprawdzić jej działanie (sprawdzenie zaświecenia się lampy).
Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.:
1)przejęcie terenu wykonywania prac od Zamawiaj w terminie do 14 dni licząc od dnia podpisania umowy;
2)opracowanie i uzgodnienie z zakładem energetycznym projektu wykonawczego, zgodnie z warunkami otrzymanymi z PGE Dystrybucja S.A. z dnia 19 kwietnia 2023 r. (w załączeniu),
3)przed przystąpieniem do realizacji prac zgłoszenie w Rejonie Energetycznym Białystok Teren (Posterunek Energetyczny Zacisze) celem uzgodnienia szczegółów organizacyjno-technicznych,
4)prowadzenia prac zgodnie z zasadami obowiązującymi w Rejonie Energetycznym w Białymstoku oraz warunkami otrzymanymi z PGE Dystrybucja S.A. z dn 19.04.2023 r. (w załącz),
5)wykonanie przycięcia gałęzi drzew w miejscach montowanych lamp, jeżeli zajdzie taka konieczność,
6)zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót;
7)zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt;
8)wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ust z dn 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.), okazania, na każde żądanie Zamawia, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu;
9)pokrycie wszystkich kosztów podłączenia i zaopatrzenia w media (w tym energię elektryczną) niezbędnych do wykonania przed zamów;
10)bieżące infor mieszkańców o występujących utrudnieniach komunikacyjnych i innych (np. przerwy w dostawie energii elektrycznej),
11)związanych z realizacją przedmiotu umów
12)uzyskanie wszystkich niezbędnych wymaganych prawem uzgodnień, postanowień oraz decyzji wraz z poniesieniem wszystkich opłat z tym związanych;
13)zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji;
14)jako wytwarzający odpady – do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw:
- ust z dn 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z2022r. poz. 2556 ze zm.),
- ust z dn 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022r. poz.699 ze zm.), Powołane przepisy prawne Wykon zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie;
15)ponoszenia pełnej odpowiedzi za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiaj lub mających związek z prowadzonymi robotami;
16)termin wykonania i przekazania do eksploatacji przed umowy oraz oświadczenia, że roboty wykonane dostawy i prace dotyczące instalacji przedmiotu dostawy są zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według postanowień umowy;
17)ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedm umowy;
18)ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów;
19)dostarczanie niezbędnych dokum potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przed niniejszej Umowy;
20)zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót;
21)dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych
22)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji;
23)kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokum niezbędnych jego przeprowadzenia i użytkowania instalacji;
24)usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia;
25)ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości;
26)niezwłoczne informowanie Zamawiaj o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;
27)przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.;
28)terminowe regulowanie należności wobec podwykonawców;
29)udział w przeglądach gwarancyjnych;
30)udział w odbiorze ostatecznym przed zakończeniem okresu gwarancji;
31)inne wynikające z obowiązujących przepisów prawa lub niniejszej umowy,
32)wykonanie niezbędnych i wymaganych przepisami pomiarów elektrycznych i badań,
wykonanie dokum powykonawczej dla całego zakresu przedm zamów (zestawienie lamp w poszczególnych obwodach)
Oprawy powinny spełniać następujące parametry techniczne i użytkowe:
a)Korpus wykonany z niekorodującego mater: odlew aluminiowy. Elementy łączeniowe wykonane ze stali nierdzewnej.
b)Źródła światła (LED-y) oraz soczewkowy układ optyczny powinny być zabezpieczone przed narażeniem na warunki atmosferyczne.
c)Oprawa powinna mieć możliwość montażu bezpośrednio na słupach lub na wysięgnikach. W każdym położeniu – pionowym i poziomym - musi być zapewniona płynna regulacja kąta pochylenia oprawy w zakresie +15°/- 15°. Uchwyt wykonany z odlewu aluminium.
d)Oprawa powinna mieć klasę odporności na uderzenie nie gorszą niż IK-08.
e)Oprawa powinna mieć stopień ochrony (szczelności) nie gorszy niż IP-66.
f)Wydajność świetlna oprawy (rozumiana, jako stosunek strumienia świetlnego wychodzącego z oprawy po uwzględnieniu strat strumienia świetlnego na soczewkach i płytce osłonowej, do mocy elektrycznej pobieranej z sieci, a więc uwzględniając straty w zasilaczu i module sterowania) powinna być nie mniejsza niż 120 lm/W.
g)Oprawa wykonana w technologii LED, bryła fotometryczna kształtowana za pomocą płaskiej matrycy LED, każda z soczewek emituje taką samą krzywą światłości, a całkowity strumień oprawy jest sumą strumieni poszczególnych soczewek.
h)Oprawa powinna gwarantować współczynnik rozpoznawania kolorów RA ≥ 70.
i)Temp barwowa źródła światła: 5700K, z tolerancją +/-100K.
j)Żywotność całej oprawy ≥ 100.000 h. W tym czasie spadek strumienia powinien być nie większy niż 10%: L90B10 dla 100 000 h.
k)Klasa ochronności elektrycznej: II.
l)Współczynnik mocy ≥ 0,98.
m)Zakres napięcia zasilającego: 220-240VAC.
n)Odporność oprawy na przepięcia: min. 10 kV.
o)Diody powinny być zabezpieczone przed przegrzaniem. Czujnik termiczny powodujący odłączenie zasilania w przypadku przekroczenia granicznej temp powinien być umieszczony bezpośrednio na panelach LED-owych.
p)Zakres temperatur pracy opraw: od -40°C do +50°C.
q)Oprawa (rodzina opraw) musi posiadać Certyfikat ENEC lub równoważny jako potwierdzenie zgodności wyrobu z zharmonizowanymi normami europejskimi i dyrektywami.
r)Zgodność oprawy (rodziny opraw) z normą PN-EN 62471.
Załączenie krzywej światłości dla oferowanego typu oprawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169198,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169198,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eltim Marcin Rokicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451741563

7.3.4) Miejscowość: Sokółka

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169198,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.