Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00337857/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu nr 301 przy ul. Staffa 7b
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu nr 301 przy ul. Staffa 7b2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c573a025-3114-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021954/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu nr 301 przy ul.Staffa 7b
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337857
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.29.2023.EPI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 999997,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” modernizacji placu zabaw przy Przedszkolu nr 301 przy ul. Staffa 7b oraz trasu, a także wykonanie wpustów rozsączająco-chłonnych, remontu elewacji budynku i części ogrodzenia zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego /dalej: PFU/, który stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z projektem zagospodarowania terenu;
b) wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych na podstawie opracowanej dokumentacji.
2. Lokalizacja (adres inwestycji):
a) Działka nr ew. 12 obręb 7-05-14 Przedszkole nr 301 przy ul. Staffa 7b, 01-891 Warszawa
b) Wielkość obiektu:
- w zakresie modernizacji: szacunkowa powierzchnia placu zabaw ok 1 800 m kw.;
- w zakresie elewacji budynku do remontu ok. 580 m2.;
- w zakresie tarasu przedszkola ok 220 m2.;
- w zakresie ogrodzenia terenu ok 228 mb.
3. Zakres sporządzenia dokumentacji projektowej:
Wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z projektem zagospodarowania terenu, zdefiniowanej w §4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 29 grudnia 2021 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno – Użytkowego (Dz.U. z 2021r. poz. 2454z późn. zm.), opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych, wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, placu zabaw zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy wraz z instrukcją konserwacji i eksploatacji urządzeń i nawierzchni oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji placu zabaw, a także pełnienie nadzoru autorskiego.
4. Zakres robót budowlano-montażowych na terenie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, w szczególności:
a) demontaż z utylizacją wybranych urządzeń ( 15 szt. – wskazane szczegółowo w PFU), dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych, opisanych w pkt 2.2.2. PFU z wykonaniem nawierzchni bezpiecznych z mat przerostowych;
b) dostawa i montaż garażu blaszanego;
c) demontaż nawierzchni z kostki brukowej oraz ułożenie chodnika w miejscach tego wymagających;
d) wykonanie małego boiska sportowego z trawy syntetycznej wraz z montażem sprzętu sportowego;
e) dostawa i montaż gier termoplastycznych na ciągach pieszych z kostki brukowej;
f) prace remontowe elewacji budynku, tarasu oraz ogrodzenia;
g) wykonanie wpustów rozsączających chłonnych;
h) uzupełnienie projektowanych piaskownic piaskiem atestowanym ( ok. 8m3);
i) wykonanie punktowych napraw istniejącej kostki brukowej w miejscach zapadnięć oraz uszkodzeń;
j) usunięcie istniejącej karpy z terenu placu zabaw.,
5. Zakres robót budowlano-montażowych na obiekcie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, w szczególności:
a) Elewacja:
- mycie elewacji budynku ( ok 510 m2);
- malowanie dwukrotne budynku farbą silikonową ( ok 510 m2);
-naprawa attyki budynku po upadku drzewa;
-wymiana skorodowanej blacharki parapetów ( ok. 110 m2);
-naprawa i wymiana rur spustowych ( ok 11 m b);
-malowanie krat i balustrad budynku farbą olejną ( ok 35 m2);
-naprawa i malowanie zadaszenia wejścia do budynku;
-naprawa i wykonanie tynku cienkowarstwowego na fundamencie elewacji ok 120 m2;
b) Taras:
- demontaż desek tarasowych na powierzchni o powierzchni ok. 220 m2, oraz balustrad elewacji schodów, wraz z utylizacją;
- wyrównanie i naprawa wylewki pod deski;
- montaż nowych fabrycznie desek tarasowych ryflowanych, impregnowanych ciśnieniowo;
- montaż balustrady.
c) Ogrodzenie:
- demontaż uszkodzonego muru ( ok. 4 m2);
- montaż nowego przęsła;
- montaż mat osłonowych na całej długości ogrodzenia istniejącego
6. Informacje dodatkowe dot. prowadzenia prac:
Zamawiający informuje, iż prace będą prowadzone na czynnym obiekcie.
Zaplanowane wyłączenia mediów na czas prowadzenia prac każdorazowo należy uzgadniać z administracją obiektu z preferencją dla terminów w dni wolne od nauki i pracy oraz w okresach świąt i ustawowo wolnych od pracy.
7. Dostępność dla osób niepełnosprawnych
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu. Wymagane jest zapewnienie dostępu wraz z możliwością użytkowania przez osoby o ograniczonej mobilności i percepcji, zgodnie z Zarządzeniem nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie Miasta Stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji. W szczególności poprzez: dostosowanie ciągów pieszych na terenie placu zabaw do korzystania przez osoby o ograniczonej mobilności i percepcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 869364,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1299000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 869364,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HELSEN Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181890497
7.3.3) Ulica: ul. Kaliszówka 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-909
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 869364,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.