eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokiciny › Doposażenie boiska trawiastego w Rokicinach w zestaw sprzętu do pielęgnacji boiska trawiastego połączonego z poprawą jego infrastruktury.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie boiska trawiastego w Rokicinach w zestaw sprzętu do pielęgnacji boiska trawiastego połączonego z poprawą jego infrastruktury.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rokiciny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tomaszowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Rokiciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-221

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rokiciny.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a30a2cc9-5868-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie boiska trawiastego w Rokicinach w zestaw sprzętu do pielęgnacji boiska trawiastego połączonego z poprawą jego infrastruktury.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a30a2cc9-5868-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046457/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Doposażenie boiska trawiastego w Rokicinach w zestaw sprzętu do pilęgnacji boiska trawiastego połaczonego z poprawą jego infrastruktury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414512

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIK.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 238166,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ciągnika wraz ze sprzętem do pielęgnacji boiska w ramach zadania
inwestycyjnego pn. „Doposażenie boiska trawiastego w Rokicinach w zestaw sprzętu do pielęgnacji boiska trawiastego
połączonego z poprawą jego infrastruktury”.
4.2. Przedmiot zamówienia polega na zakupie i dostawie:
a) fabrycznie nowego w pełni sprawnego ciągnika,
b) fabrycznie nowej kosiarki do ciągnika z koszem z wymiennymi nożami do wertykulacji,
c) fabrycznie nowego opryskiwacza polowego do ciągnika,
d) fabrycznie nowego pługa do śniegu do ciągnika
4.3. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
a) Dostawę fabrycznie nowych urządzeń: ciągnik, kosiarka z nożami do wertykulacji, opryskiwacz i pług do śniegu,
b) Przeszkolenie z obsługi dostarczanego sprzętu personelu wskazanego przez Zamawiającego,
c) wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
d) koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 3 do SWZ
Zadanie jest współfinansowane z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego – Infrastruktura sportowa Plus

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST-ROL Piotr Maślanka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 771-222-18-82

7.3.3) Ulica: ul. Tuszyńska 13

7.3.4) Miejscowość: Czarnocin

7.3.5) Kod pocztowy: 97-318

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.