eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Przebudowa i remont dróg położonych na terenie Gminy Morawica



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg położonych na terenie Gminy Morawica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg położonych na terenie Gminy Morawica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18213d61-6b15-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016789/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ul. Sadowej w miejscowości Łabędziów

1.1.12 Budowa ul. Łąkowej w Lisowie - etap I

1.1.13 Remont drogi wewnętrznej i parkingu oraz wykonanie chodnika na dz. nr 1050 w miejscowości Brzeziny

1.1.14 Remont ul. Polnej w miejscowości Zaborze

1.1.15 Przebudowa ul. Hożej w miejscowości Brzeziny

1.1.16 Przebudowa ul. Sarniej w miejscowości Brzeziny

1.1.17 Przebudowa ul. Dąbrówka w miejscowości Radomice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.morawica.eobip.pl/bip_morawica/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=11&layout=1&page=0, https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji
elektronicznej, przy użyciu których
Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o
wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz
Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego
regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych,
przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal
(Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu
wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako
nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty
elektronicznej”
1. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazany ich w SWZ.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i
opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z
dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.
4. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu (odbywa się automatycznie).
5. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
Szczegółowe informacje w rozdziale XIII i XIV.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.69.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - ,,Budowa ul. Łąkowej w Lisowie - etap I”
Zakres przebudowy obejmuje:
- odcinek drogi wewnętrznej ulicy Łąkowej, który stanowi dojazd do nieruchomości zlokalizowanych w miejscowości Lisów na terenie przeznaczonym pod zabudowę
- całość inwestycji mieści się w granicach na działkach ewidencyjnych Inwestora nr 54 i 288
- zakres opracowania obejmował będzie ok. 145m drogi o szerokości ok. 3,5m
Zaprojektowana droga posiada przekrój uliczny składający się z następujących elementów:
− jezdni o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej,
− pobocza o nawierzchni z kruszywa,
− zjazdów o nawierzchni z elementów betonowych.
W bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji występują następujące sieci uzbrojenia terenu:
− sieć elektroenergetyczna,
− sieć wodociągowa,
− sieć kanalizacji sanitarnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień powtarzających.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia
udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących
przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi
przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą prace z
zakresu:
- Przygotowanie terenu pod budowę
- Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
- Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
- Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
- Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - ,,Remont drogi wewnętrznej i parkingu oraz wykonanie chodnika na dz. nr 1050 w miejscowości Brzeziny”
Remont będzie polegał na wykonaniu drogi manewrowej oraz części stanowisk postojowych o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni ok. 1755m2, odcinka chodnika z kostki betonowej o łącznej powierzchni ok 75m2 oraz regulacji wysokościowej 3 kratek ściekowych oraz 1 studzienki rewizyjnej.
Parking zlokalizowany jest na działce stanowiącej własność Parafii Rzymskokatolickiej pw. Wszystkich Świętych w Brzezinach. Droga manewrowa oraz część stanowisk postojowych posiada nawierzchnię asfaltową, pozostałe stanowiska postojowe wykonane są z kostki betonowej, chodniki z kostki betonowej. Remont parkingu obejmuje dojazd manewrowy (od zjazdu z pasa drogi wojewódzkiej) oraz parking zlokalizowany bezpośrednio przy cmentarzu. Pozostałe miejsca postojowe wzdłuż drogi manewrowej ze względu na dobry stan nawierzchni pozostają bez zmian. Remont obejmuje również odcinek chodnika z kostki betonowej. W stanie istniejącym odwodnienie odbywa się do kanalizacji deszczowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień powtarzających.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia
udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących
przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi
przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą prace z
zakresu:
- Przygotowanie terenu pod budowę
- Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
- Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
- Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
- Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - ,,Remont ul. Polnej w miejscowości Zaborze”
Inwestycja stanowić będzie zadanie polegające na przebudowie drogi gminnej nr 349013T polegającej na:
- Przebudowie drogi gminnej na odcinku od km 0+000,0 do km 0+499,o przekroju drogowym szerokości 3,5m,
- Budowie jednostronnego pobocza utwardzonego kruszywem o szerokości 0,75m,
- Budowie odwodnienia drogi w postaci ścieków betonowych,
- Budowie zjazdów,
Droga gminna zaprojektowana jest w przekroju drogowym o szerokości 3,5m z jednostronnym spadkiem poprzecznym 2%. Droga zaprojektowana o nawierzchni bitumicznej. Po obu stronach ma być wykonane pobocze o szerokości 0,75m utwardzone kruszywem i spadkiem poprzecznym 8%. Zjazdy na działki sąsiadujące projektuje się o szerokości 3,5m o nawierzchni z kostki betonowej koloru szarego. Zjazdy obramowano obrzeżem betonowym 8x30cm. Teren pomiędzy krawędzią jezdnią a granicą pasa drogowego zostanie urządzony, poprzez zahumusowanie i obsianie trawą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień powtarzających.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia
udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących
przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi
przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą prace z
zakresu:
- Przygotowanie terenu pod budowę
- Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
- Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
- Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
- Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - ,,Przebudowa ul. Sadowej w miejscowości Łabędziów”
Inwestycja obejmuje przebudowę ul. Sadowej w Łabędziowie w gminie Morawica, w powiecie Kieleckim, w województwie Świętokrzyskim na działce o numerze 224 obręb 0013 o łącznej długości około 873m. Działka ta stanowi pas drogowy. Droga gminna zlokalizowana jest w rejonie zabudowy jednorodzinnej. Aktualnie jezdnia drogi posiada konstrukcję z nawierzchni kruszywowej o szerokości ok.5m.
Projektowana szerokość jezdni na całym odcinku wynosić będzie 5m. Na całym projektowanym odcinku wykonany zostanie spadek daszkowy 2%. Spadki podłużne ukształtowano w nawiązaniu do istniejącego terenu. Na wszystkie działki przylegające do pasa drogowego zostaną wykonane zjazdy o skosach najazdowych 1:1. W istniejącym pasie drogowym zlokalizowana jest sieć wodociągowa oraz sieć energetyczna. Konstrukcja jezdni zaprojektowana jest powyżej poziomu posadowienia sieci. W pasie drogowym znajduje się słup energetyczny kolidujący z projektowaną drogą, który zostanie przeniesiony wg odrębnego opracowania.
Zakres prac obejmuje:
− roboty pomiarowe: tyczenie i dodatkowe inwentaryzacje;
− roboty przygotowawcze: odhumusowanie;
− roboty ziemne, w tym mechaniczne i ręczne wykonanie koryta w gruncie (płyty wibracyjne, samochody samowyładowcze narzędzia, m.in. łopaty);
− wykonanie i ułożenie oporników na ławie betonowej;
− wykonanie warstwy stabilizacji cementem Rm=2,5MPa;
− wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm;
− wykonanie warstwy jezdnej z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej;
− roboty wykończeniowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień powtarzających.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia
udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących
przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi
przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą prace z
zakresu:
- Przygotowanie terenu pod budowę
- Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
- Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
- Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
- Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 - ,,Przebudowa ul. Hożej w miejscowości Brzeziny”
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach:
Jednostka ewidencyjna: 260412_5 Morawica obszar wiejski.
– obręb 0004 BRZEZINY, dz. nr: 865/3, 866/17, 865/2, 866/16, 866/15, 865/1, 137
W wyznaczonym obszarze terenu inwestycja stanowić będzie zadanie polegające na przebudowie ulicy Hożej (dr. wew.) o parametrach jak dla klasy D (dojazdowa) w zakresie obejmującym:
- przebudowę konstrukcji jezdni,
- budowę zjazdów indywidualnych,
- budowę poboczy,
- budowę rowu odwadniającego,
- remont - wymiana przepustu pod koroną drogi.
Nawierzchnię jezdni ulicy Hożej zaprojektowano z betonu asfaltowego, o szerokości 5 m. Jezdnię zaprojektowano o jednostronnym spadku 2%. Wzdłuż jezdni zaprojektowano obustronne pobocza utwardzone kruszywem gr. 15cm o szerokości 0,75m i spadku 8%. Zjazdy indywidualne zaprojektowano o szerokości 5 m. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z kostki betonowej koloru szarego. Pochylenie zjazdów dostosowano do projektowanej krawędzi jezdni oraz istniejącego terenu. Zjazdy obramowano obrzeżem betonowym 8x30cm. Na połączeniu krawędzi zjazdu i jezdni zaprojektowano krawężnik najazdowy 20x22x100.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień powtarzających.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia
udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących
przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi
przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą prace z
zakresu:
- Przygotowanie terenu pod budowę
- Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
- Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
- Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
- Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - ,,Przebudowa ul. Sarniej w miejscowości Brzeziny”
Obiektem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej ul. Sarniej w miejscowości Brzeziny. Opracowanie przewiduje wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej oraz chodnika o nawierzchni z kostki betonowej. Przebudowywany odcinek drogi ma swój początek na skrzyżowaniu z droga powiatową nr 1370T zaczyna się i kieruje się w kierunku zachodnim, gdzie kończy się placem do zawracania. Długość przebudowywanego odcinka wynosi ok. 361m.
W celu zapewnienia inwestycji drogowej odwodnienia zaprojektowana jest również kanalizacja deszczowa. Działki, na których projektuje się sieć kanalizacji deszczowej: 433/56, 433/108, 433/11, 433/73, obręb 0004 Brzeziny. Wody opadowe oraz roztopowe z obszaru inwestycji będą ujmowane powierzchniowo do korytek betonowych wzdłuż przebudowywanej drogi oraz do studni żelbetowej z kratowłazem DN1200. Wody z ciągu korytek spływać będą do studni tworzywowych DN600, a następnie do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Zaprojektowano kanał deszczowy w zakresie średnic 315-400 mm. Odbiornikiem wód opadowych i roztopowych będzie istniejący rów na dz. nr 433/73. W związku z powyższym zaprojektowano prefabrykowany wylot do istniejącego rowu na dz. nr 433/73. Wokół wylotu zaprojektowano umocnienie za pomocą płyt ażurowych o wymiarach: 0,4 x 0,6 x 0,08 m. W zakres inwestycji wchodzi również oczyszczenie istniejącego rowu na długość ok. 100 m w okolicach wylotu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień powtarzających.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia
udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących
przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi
przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą prace z
zakresu:
- Przygotowanie terenu pod budowę
- Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
- Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
- Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
- Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - ,,Przebudowa ul. Dąbrówka w miejscowości Radomice”
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. ewid. nr 83, 116/3 obręb Radomice, gmina Morawica, zaprojektowanej według parametrów: jezdnia o szerokości 5 m z poboczami o szerokości 0,75 m. Przebudowa w/w drogi będzie polegać na wykonaniu koryta, ułożeniu warstwy stabilizacji, wykonaniu podbudowy z kruszywa, wykonaniu warstwy wiążącej oraz ścieralnej oraz umocnieniu poboczy.
Szczegółowy zakres opracowania dla przebudowywanego odcinka drogi obejmuje:
· roboty przygotowawcze,
· wykonanie koryta,
· wykonanie podbudowy pomocniczej z piasku stabilizowanego cementem Rm = 2,5 Mpa gr. 15 cm,
· wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 20 cm,
· wykonanie w-wy wiążącej śr. gr. 5 cm
· wykonanie w-wy ścieralnej gr. 4 cm
Roboty drogowe będą prowadzone w istniejącym pasie drogowym, będącym własnością Gminy Morawica.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień powtarzających.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia
udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących
przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi
przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą prace z
zakresu:
- Przygotowanie terenu pod budowę
- Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
- Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
- Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
- Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że :
- wykonał n/w roboty budowlane:

• jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi o wartości nie mniejszej niż:
- dla Zadania nr 1: 100 000,00 zł;
- dla Zadania nr 2: 250 000,00 zł;
- dla Zadania nr 3: 400 000,00 zł;
- dla Zadania nr 4: 700 000,00 zł;
- dla Zadania nr 5: 350 000,00 zł;
- dla Zadania nr 6: 700 000,00 zł;
- dla Zadania nr 7: 100 000,00 zł;
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się jedną robotą na zadania, na które składa ofertę, jeżeli wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę.

UWAGA!
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.
Dla zadania nr 1,2,3,4,5,6 i 7:
- dysponuje n/w osobami:
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń
Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Tą samą osobą można wykazać się do części 1,2,3,4,5,6 i 7.

b) Sytuacji ekonomicznej i finansowej :
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
- dla zadania nr 1: 200 000,00 zł;
- dla zadania nr 2: 200 000,00 zł;
- dla zadania nr 3: 300 000,00 zł;
- dla zadania nr 4: 500 000,00 zł;
- dla zadania nr 5: 300 000,00 zł;
- dla zadania nr 6: 500 000,00 zł;
- dla zadania nr 7: 200 000,00 zł;

UWAGA!
W przypadku składania oferty na siedem zadań wartości te podlegają sumowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie opisanym w ust. 2. pkt. 1 SWZ (art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp), wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
b) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w
zakresie opisanym w ust. 2.pkt. 1 SWZ (art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp), wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego
złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo
innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności
należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w
sprawie spłat tych należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta
zostanie uznana za najkorzystniejszą na wezwanie
Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni składa podmiotowe środki dowodowe :
1) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wykonanych robót
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
1) dla Zadania 1: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);
2) dla Zadania 2: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100);
3) dla Zadania 3: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100);
4) dla Zadania 4: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100);
5) dla Zadania 5: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100);
6) dla Zadania 6: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
7) dla Zadania 7: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze(konsorcja/spółki cywilne) oferta musi
spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest
przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do
występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do
oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale XVIII ust. 1 pkt b) SWZ – w zakresie wykonanych robót budowlanych
wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres usługi.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.