eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług cateringowych na rzecz osób uprawnionych, wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na rzecz osób uprawnionych, wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002010882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 91

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-233

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 571 50 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ops-wola.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych na rzecz osób uprawnionych, wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c231ab6a-65be-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00121716/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi cateringowe na rzecz osób uprawnionych, wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442735/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Niniejsze postępowanie na usługi społeczne i inne szczególne usługi, zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp, prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
Postępowanie nie zostało podzielone na części, skorzystano z możliwości udzielenia zamówienia podobnego, przewidzianego w Rozdziale 9 Ogłoszenia o zamówieniu postępowania nr SZP-MBS-351-12/20, realizowanego umową nr OP/WO/102/2020 z dnia 17.12.2020 zawartej ze Spółdzielnią Socjalną „Kto Rano Wstaje” z siedzibą przy ul. Żytniej 1A w Warszawie (obecna główna siedziba zgodnie z KRS ul. Kazimierza Sosnkowskiego 29, 02-495 Warszawa)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKiA.26.2.5.2022.MBS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350012,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe polegające na przygotowaniu i dostarczeniu gorących obiadów w zamkniętych naczyniach jednorazowych do mieszkań osób uprawnionych, wskazanych przez Zamawiającego, w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola oraz do siedzib ośrodków wsparcia: przy ul. Żytniej 75/77 dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy Typu AC oraz przy ul. Zawiszy 5 dla uczestników Ośrodka Wsparcia Seniorów.
2. Miejscem dostarczania obiadów będą mieszkania osób wskazanych przez Zamawiającego oraz 2 ośrodki wsparcia: Środowiskowy Dom Samopomocy przy ul. Żytniej 75/77 w Warszawie - zwanym dalej ŚDS; Ośrodek Wsparcia dla Seniorów przy ul. Zawiszy 5 w Warszawie– zwanym dalej OWS.
3. Liczba obiadów i osób:
3.1. ogólna liczba obiadów wyniesie maksymalnie: 16 700 obiadów, w tym:
3.1.1. obiady dowożone do mieszkań osób niesamodzielnych wskazanych przez OPS – 11 200, dla ok. 80 osób, z zastrzeżeniem, że większość odbiorców będzie miała przyznane obiady 7 razy w tygodniu, niektóre osoby mogą mieć przyznane 6 lub 5 obiadów w tygodniu; Ponadto dla części osób Wykonawca zobowiązany będzie w sobotę zostawić obiad na niedzielę lub w dzień przedświąteczny na święta.
3.1.2. obiady dowożone do ośrodków wsparcia – 5 500 liczba odbiorców max 50, w tym: 42 osób- uczestników ŚDS i 8 uczestników OWS.
3.2. Zamawiający zastrzega, że okres dostarczania obiadów do mieszkań/ ośrodków wsparcia może ulec zmianie w zależności od sytuacji epidemicznej i decyzji Wojewody.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku Nr 2 do Zaproszenia. Ostateczna liczba obiadów zostanie ustalona podczas negocjacji.
5. Z uwagi na zmianę przepisów w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga zgodnie z art. 68 ust. 3 w zw. z art. 35 a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083 z późn. zm.), aby wykonywanie zadań publicznych wynikających z pkt 1 tj. wykonywanie czynności dowozu gorących posiłków do osób uprawnionych/Ośrodków wsparcia, odbywało przy udziale minimum 10% pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia, spełniających wymogi ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
6. Zgodnie z definicją zawartą w art. 2 pkt 12 i 14 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych, samochód winien spełniać następujące wymagania:
6.1. „12) pojazd elektryczny – pojazd samochodowy w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, wykorzystujący do napędu wyłącznie energię elektryczną akumulowaną przez podłączenie do zewnętrznego źródła zasilania;”
6.2. Lub „14) pojazd napędzany gazem ziemnym – pojazd samochodowy w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, wykorzystujący do napędu sprężony gaz ziemny (CNG) lub skroplony gaz ziemny (LNG), w tym pochodzący z biometanu, oraz posiadający:
6.2.1. „a) silnik jednopaliwowy” albo
6.2.2. „b) silnik dwupaliwowy typu 1A, który pracuje w części gorącej cyklu testu dynamicznego ze średnim wskaźnikiem zużycia gazu nie niższym niż 90% oraz który na biegu jałowym nie zużywa wyłącznie oleju napędowego i nie posiada trybu pracy silnika zasilanego wyłącznie olejem napędowym w innym trybie pracy pojazdu niż serwisowy lub awaryjny występującym w fabrycznej instalacji gazowej, z którą homologowany jest pojazd albo, w przypadku silnika o zapłonie iskrowym, który posiada awaryjny zbiornik benzyny silnikowej o pojemności nie większej niż 15 litrów”.
7. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
7.1. 55 32 20 00 - 3 Usługi gotowania posiłków;
7.2. 55 52 12 00 - 0 Usługi dowożenia posiłków;
7.3. 55 52 10 00 - 8 Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia.

Termin realizacji zamówienia
1. Proponowany termin realizacji zamówienia wynosi 5 miesięcy od dnia 01.12.2022 r. do 30.04.2023 r. Termin wykonania zamówienia ostatecznie zostanie ustalony podczas negocjacji.
2. Jeżeli określona w pkt 3.1 Rozdziału IV Zaproszenia maksymalna liczba obiadów nie zostanie zrealizowana w terminie wskazanym w pkt. 1 lub zostanie wykonana wcześniej, termin zakończenia realizacji zamówienia może ulec zmianie na późniejszy lub wcześniejszy. W przypadku przedłużenia terminu obowiązywania umowy, zmiana będzie wymagała podpisania aneksu, a w przypadku skrócenia terminu umowy, zmiana nastąpi w drodze wymiany pism.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521000-8 - Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna KTO RANO WSTAJE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272702701

7.3.3) Ulica: Sosnkowskiego 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia 01.12.2022 r.-30.04.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.