eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warnice › "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Warnice - Etap I"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Warnice – Etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warnice 66

1.5.2.) Miejscowość: Warnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-201

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 91 561 28 90

1.5.8.) Numer faksu: 91 561 28 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@warnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9258bb22-4d68-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Warnice – Etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9258bb22-4d68-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019126/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Warnice - Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389417

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.27.2023.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 319407,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Warnice – Etap I”.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na dz. nr ewid. 288/62 obręb Warnice, gm. Warnice.
3. Zakres prac – budowy pompy ciepła z instalacją fotowoltaiczną w budynku Urzędu Gminy Warnice na dz. nr ewid. 288/62, gm. Warnice obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych i montażowych w zakresie:
a) Budowa instalacji fotowoltaicznej:
- moc 27,0 kWp.
- instalacja fotowoltaiczna zlokalizowana będzie na dachu budynku
- miejsce przyłączenia - rozdzielnica główna Urzędu Gminy w Warnicach zlokalizowana korytarzu na parterze budynku, zgodnie z rys. E-1,
- w rozdzielnicy głównej RG należy zabudować aparaty i zasilić z nich instalację fotowoltaiczną oraz urządzenia pomp ciepła zgodnie z rys. E-4
- Rozdzielnica R-AC:
Rozdzielnica R-AC zlokalizowana będzie w rozdzielnicy głównej budynku RG zgodnie z rys. E1. Zasilanie należy wykonać kablem bezhalogenowym typu N2XH-J 5x16mm² RM 0,6/1k. W rozdzielnicy R-AC należy umieścić główny wyłącznik prądu instalacji fotowoltaicznej w postaci rozłącznika bezpiecznikowego typu R321 wraz z wkładkami topikowymi 50A/gG.
- Rozdzielnica R-DC:
Rozdzielnica DC zlokalizowana będzie na zewnętrznej ścianie budynku przy inwerterze zgodnie z rys. E-1. Rozdzielnica DC zasilana będzie z inwertera ze strony DC. W skład rozdzielnicy PV DC wchodzą:
• 4 x ogranicznik przepięć PV-1000VDC, In max= 40kA, np. SPPVT12-10-2+PE
• 4 x 2 rozłączników bezpiecznikowych DC 1000V / 2p / 16A/32A
Przy rozdzielnicy DC należy zainstalować zacisk połączeń wyrównawczych miejscowych ZPWM do którego należy przyłączyć uziemienie ograniczników przepięć linką LY 1x16mm2 w kolorze żółto-zielonym. ZPWM połączyć z główną szyną uziemiającą budynku GSU linką w kolorze żółto-zielonym LY 1x25mm2. Rezystancja uziemienia Ru ≤ 10Ω
- Inwerter/falownik:
Jako falownik zaproponowano INWENTER PV SUN 2000-20KTL-M5 (inwerter 3F-400V, Pmax: 30,0kW) lub równoważny wykonany w obudowie do montażu zewnętrznego IP65 Inwerter zlokalizowany będzie na zewnętrznej ścianie budynku ok 1,8 m od powierzchni gruntu zgodnie z rys. E-1. Falownik ten za pomocą aplikacji poprzez Wifi będzie miał możliwy aktualny odczyt produkcji. Podstawowe parametry:
Wyjście DC
• Zalecana maks. moc wejściowa PV – 30000 Wp
• Maks moc DC dla pojedynczego MPPT – 7500 Wp
• Liczba urządzeń śledzących MPP – 2
• Liczbaa wejść DC na każde MPPT – 2
• Max napięcie ejściowe – 800 V
• Napięcie rozruchowe – 200 V
• Znamionowe napięcie wejściowe – 620 V
Wyjście AC
• Moc znamionowa – 30000W
• Max moc prądu zmiennego – 40000 VA
• Max prąd wyjściowy – 60,5 A
- panel fotowoltaiczny mono-krystaliczny o mocy 450Wp.
b) Budowa instalacji dot. montażu pompy ciepła:
- Wykonanie fundamentu pod zewnętrzne jednostki ciepła
- Montaż zewnętrznych jednostek ciepła
- Podłączenia elektryczne zewnętrznych jednostek ciepła
- Wykop pod przewody od zewnętrznych pomp ciepła do pomieszczenia gospodarczego
- Przejście przewodów przez ścianę piwnic
- Montaż urządzeń w pomieszczeniu gospodarczym w piwnicy
- Prowadzenie przewodów pod sufitem piwnicy do pomieszczenia kotłowni
- Montaż automatyki
- Przebudowa instalacji w kotłowni:
• montaż wymiennika płytowego
• montaż rozdzielacz śr.50mm
• montaż armatury na odejściach od rozdzielacza na obiegach grzejnych
- Próba szczelności instalacji
2) Źródłem centralnego ogrzewania będą dwie powietrzne pompy ciepła pracujące w kaskadzie, jednostki zewnętrzne zlokalizowane na zewnątrz budynku. Pompy ciepła zasilać będą 2 bufory ciepła o pojemności 300L każdy, przewody z buforów włączone zostaną do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania przed rozdzielaczem w kotłowni. Przewody zasilający i powrotny z istniejącego kotła na ekogroszek poprzez zaprojektowany wymiennik płytowy włączone zostaną do instalacji, kocioł pracować będzie jako szczytowe źródło ciepła. Zamontować wymiennik ciepła płytowy do 70kW dla kotłów na ekogroszek. Szczegóły techniczne:
a) Stal kwasoodporna 316L, lutowana miedzią 99,9% Cu
b) Moc grzewcza - do 70 kW
c) Ciśnienie robocze - do 10 bar, Przepływ - 4 000 l/h
3) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla zakresu prowadzonych robót budowlanych,
4) Opłaty za nadzory obce, badania itp. jeżeli są wymagane przepisami prawa,
5) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentów związanych z realizacją inwestycji.
4. Prace budowlane należy wykonać w wyżej wymienionym zakresie zgodnie z: dokumentacja projektową stanowiącą załącznik do SWZ, przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik do SWZ. Przedmiary robót nie są podstawą sporządzenia oferty przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny.
5. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowej zapłaty, jeżeli na etapie realizacji okaże się, iż przedmiar nie zawierał wszystkich elementów opisanych w SWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przed sporządzeniem oferty należy zweryfikować podane przedmiary i zakres prac do wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329763,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "MEGA- INSTAL" Kamil Szmit

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Szmit Wojciech "WOJTEX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542430528

7.3.3) Ulica: Brzozowa

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.