eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Dostawa ładowarki przegubowej wielofunkcyjnej wraz z osprzętem



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ładowarki przegubowej wielofunkcyjnej wraz z osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI MAZOWIECKIEJ W SIERPCU

1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum w Sierpcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007010881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 64

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242752883

1.5.8.) Numer faksu: 242755820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skansen@mwmskansen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwmskansen.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mwmskansen

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ładowarki przegubowej wielofunkcyjnej wraz z osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce930a61-6001-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031735/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa ładowarki przegubowej wielofunkcyjnej wraz z osprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431000/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DzAI 281/04/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 372450 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, wyprodukowanej w 2022r. ładowarki przegubowej wielofunkcyjnej wraz z osprzętem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego zawarty jest w kol. 2 w załączniku nr 5 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 Ustawy, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych oraz wskazuje poniżej kryteria stosowane w celu oceny równoważności :
1) Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach równoważnych tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, elementy, wskazane w niniejszej SWZ,
2) Zmawiający wskazuje, iż minimalne wymagania jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w Zał. Nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w Załączniku Nr 5 do SWZ parametry techniczne.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt, stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 24 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt stanowi również kryterium oceny ofert z wagą 40 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 20 SWZ.
6. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę usterek, nie wynikających z naturalnego procesu zużycia przedmiotu umowy oraz nie powstałe z niewłaściwego używania przez zamawiającego (wraz z ewentualnym transportem, dojazdami, robocizną, wymianą części, wyłącznie na fabrycznie nowe).
7. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przeglądów i napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania sprzętu na własny koszt. W przypadku, gdy naprawa nie jest możliwa na miejscu, Wykonawca dokona odbioru i dostarczenia naprawionego sprzętu na własny koszt.
8. Wykonawca musi posiadać odpowiednie zaplecze w postaci autoryzowanego serwisu zapewniającego serwis gwarancyjny z czasem reakcji nie dłużej niż 48 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia usterki.
9. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi podstawowej dwóch pracowników Zamawiającego, które odbędzie się w ciągu 1 dnia roboczego, po przekazaniu sprzętu.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znane.
12. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34142200-6 - Ładowarki przegubowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne ROLSERWIS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740004990

7.3.3) Ulica: ul. Sierpecka 10

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.