Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00371403/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
- 2022/BZP 00476049/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ścinka poboczy oraz uzupełnienie kruszywem kamiennym odcinków dróg powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ścinka poboczy oraz uzupełnienie kruszywem kamiennym odcinków dróg powiatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e8883a0-4086-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013504/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Ścinka poboczy oraz uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym odcinków dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371403/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – Ścinka poboczy oraz uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym gmina: Czerwonak, Kostrzyn, Murowana Goślina, Pobiedziska i Swarzędz:• Ścinka poboczy o grubości do 20cm z wywozem urobku:
- DP nr 2029P – odcinek Murowana Goślina - DW 196 - 2.540 m2
• Uzupełnienie i utwardzenie poboczy granitową mieszanką kamienia łamanego o grubości 10 cm:
- DP nr 2029P – odcinek Długa Goślina – DW196 - 952,50 m2
- DP nr 2443P – odcinek Czerlejno - Klony - 1.120 m2
- DP nr 2411P – odcinek Strumiany - Klony - 1.310 m2
- DP nr 2411P – odcinek Ługowiny – granica powiatu - 980 m2
- DP nr 2489P – odcinek Garby – Tulce - 1.150 m2
- DP nr 2393P – odcinek Boduszewo – Głębocko - 1.070 m2
- DP nr 2407P – odcinek Wierzonka – Kobylnica - 340 m2
Nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego – p. Jarosław Czaykowski
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 241543,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – Ścinka poboczy oraz uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym gmina: Kleszczewo, Kórnik:• Uzupełnienie i utwardzenie poboczy granitową mieszanką kamienia łamanego o grubości 10 cm:
- DP nr 2440P – odcinek Bugaj - Nagradowice - 3.340 m2
- DP nr 2472P – odcinek Radzewo – Konarskie - 2.463 m2
• Ręczna ścinka poboczy o grubości do 15cm z wywozem urobku:
- DP nr 2489P odcinek Tulce – Żerniki (ścinka za obrzeżem chodnika) - 158 m2
- DP nr 2489P odcinek Tulce – Żerniki (ścinka za obrzeżem chodnika pod barierą) - 437 m2
- DP nr 2461P w m. Kamionki (ścinka za obrzeżem chodnika) - 1.170 m2
Nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego – p. Jacek Czerwiński
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 212498,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) CZĘŚĆ 3 – Ścinka poboczy gmina: Mosina, Komorniki:• Ścinka poboczy o grubości do 20cm z wywozem urobku:
- DP nr 2388P – odcinek Komorniki - Rosnowo - 1.050 m2
- DP nr 2412P – w m. Szreniawa - 615 m2
- DP nr 2460P – odcinek Sasinowo – Rogalinek - 2.775 m2
- DP nr 2464P – w m. Świątniki - 3.000 m2
Nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego – p. Kamil Marzec
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 24180,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) CZĘŚĆ 4 – Ścinka poboczy oraz profilowanie wraz z zagęszczeniem gmina: Buk, Stęszew, Dopiewo:• Ścinka poboczy o grubości do 20cm z wywozem urobku:
- DP nr 2497P – odcinek Szewce - Uścięcice - 450 m2
- DP nr 2517P – odcinek Modrze – Wronczyn - 10.335m2
• Profilowanie poboczy wraz z zagęszczeniem:
- DP nr 2739P – odcinek Wiktorowo – Buk - 5.120 m2
Nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego – p. Piotr Werner
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 50411,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 – Ścinka poboczy oraz uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym oraz profilowanie poboczy gmina: Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne:• Ścinka poboczy o grubości do 20 cm z wywozem urobku:
- DP nr 2430P – ul. Złotnicka w m. Złotniki - 1.685 m2
- DP nr 2061P – ul. Dworcowa w Golęczewie - 190 m2
• Profilowanie i zagęszczanie pobocza wraz z uzupełnieniem pobocza granitową mieszanką kamienia łamanego o grubości 5 cm:
- DP nr 2422P – ul. Długa w Górze, ul. Lipowa w Kokoszczynie, ul. Kokoszczyńska w Przybrodzie - 2.572,00 m2
• Uzupełnienie i utwardzenie poboczy granitową mieszanką kamienia łamanego o grubości 10 cm:
- DP nr 2430P – ul. Złotnicka w m. Złotniki - 1.685 m2
- DP nr 2061P – ul. Dworcowa w Golęczewie - 190 m2
Nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego – p. Krystian Przybylski
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 122778,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270136,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363552,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270136,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WA- TRANS Wiesław Wacławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751009353
7.3.3) Ulica: Kutnowska
7.3.4) Miejscowość: Piątek
7.3.5) Kod pocztowy: 99-120
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270136,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242222,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310637,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242222,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WA- TRANS Wiesław Wacławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751009353
7.3.3) Ulica: Kutnowska
7.3.4) Miejscowość: Piątek
7.3.5) Kod pocztowy: 99-120
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242222,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21962,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32029,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21962,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy Damian Wojtkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211001241
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 59
7.3.4) Miejscowość: Bożacin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE DAMIAN WOJTKOWIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE DAMIAN WOJTKOWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21962,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50730,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68471,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50730,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Damian Wojtkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211001241
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 59
7.3.4) Miejscowość: Bożacin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE DAMIAN WOJTKOWIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE DAMIAN WOJTKOWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50730,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168247,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235267,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168247,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WA-TRANS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751009353
7.3.3) Ulica: Kutnowska 82
7.3.4) Miejscowość: Piątek
7.3.5) Kod pocztowy: 99-120
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168247,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont budynków nr 1 i 2 w Poznaniu przy ul. 3 Pułku Lotniczego 6
- Wsparcie psychologa w punkcie informacyjnym w Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Laboratorium Mikrobiologii oraz Laborarotium przy ul. Długiej 1/2 i ul. Szamarzewskiego 84
- Zakup samochodu
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA SPADOCHRONOWEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 na odcinku od km 56+700 (56+790) do km 57+515 (57+605) w m. Małkinia Górna, powiat ostrowski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 125/24
- "PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI REMIEŃKIŃ"
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2024
- Budowa drogi na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Reymonta w Sieradzu
- Modernizacja infrastruktury pieszo-rowerowej w gminie Chełmno
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.