eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Świadczenie usług gastronomiczno - hotelowych podczas X Międzynarodowego Kongresu Inkluzji Społecznej



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług gastronomiczno - hotelowych podczas
X Międzynarodowego Kongresu Inkluzji Społecznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uws.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uws-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług gastronomiczno - hotelowych podczas
X Międzynarodowego Kongresu Inkluzji Społecznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84362d61-5d1a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00313530/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Świadczenie usług gastronomiczno - hotelowych podczas X Międzynarodowego Kongresu Inkluzji Społecznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415752

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.89.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10954,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług hotelowo - restauracyjnych oraz usługi wynajmu sali dla uczestników Kongresu Inkluzji Społecznej, odbywającego się w dniach 12-13.10.2023 r., dla planowanej ilości 20 osób. Wykonawca w ramach zamówienia zapewni:
1) nocleg;
2) wyżywienie;
3) ubezpieczenie.
1. Wymagania Zamawiającego:
1) Ośrodek, w którym odbędzie się konferencja i miejsca noclegowe winien być usytuowany w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach.
2) Ośrodek ma posiadać doświadczenie w organizacji międzynarodowych konferencji naukowych.
3) Ośrodek winien zapewnić bezpłatny parking dla uczestników przyjeżdżających własnymi środkami komunikacji.
6) Ośrodek świadczący usługi winien posiadać salę konferencyjną mieszczącą jednorazowo ok. 20 osób,
7) Sala konferencyjna winna być wyposażona w stoły i krzesło dla każdego uczestnika konferencji oraz w sprzęt audiowizualny: rzutnik, laptop i ekran. Możliwość udziału w konferencji on-line.
8) Zamawiający nie określa stopnia skategoryzowania hotelu, w którym będzie odbywała się konferencja, przy czym Wykonawca musi zapewnić miejsca noclegowe w pokojach jedno, dwu osobowych, salę konferencyjną z projektorem i nagłośnieniem, obsługę kelnerską, zastawę stołową, stały dostęp do Internetu.
2. Obiad (12.X.2023) - 20 osób Menu usługi gastronomicznej:
Obiad:
Danie główne: kotlet drobiowy, ziemniaki, zestaw surówek/ denie wege (320g), woda, kompot, kawa, herbata, ciastka sypkie, owoce.
Kolacja dla 20 osób
Przystawki
Pasztet domowy podany z żurawiną i chrzanem (100g), Tartaletki zapiekane ze świeżą gruszką
i serem camembert (80g), Sałatka z pieczonym burakiem i świeżym mango pod lekkim dresingiem (80g), sałatka cezar (80 g.), śledź z cebulką (80 g).
Danie na ciepło
Barszcz czerwony podany z mieszanką pierogów (250 ml + 4 sztuki pierogów)
Deser:
Szarlotka z lodami (80g)
Dodatki
Pieczywo różnorodne (80g),
Dodatki
Kawa / Herbata, Woda gazowana i niegazowana, Woda z cytryną i miętą w dzbankach, Soki: jabłko, czarna porzeczka, Caca Cola / Fanta / Sprite / Tonic (nieograniczona ilość)
Nocleg ze śniadaniem z 12-13 października 2023
Kawa, Herbata
Sala konferencyjna, ekran, projektor, Internet
Zamawiający dopuszcza zmianę w menu. Wykonawca usługi może zaproponować inne potrawy. Cena usługi nie może ulec zwiększeniu w wyniku akceptacji propozycji Wykonawcy.
Opłaty za parking są wliczone w cenę usługi.
Podana liczba osób korzystających z usług gastronomicznych i hotelowych jest liczbą przewidywaną. Zamawiający nie gwarantuje, iż z usług korzystać będzie liczba osób wskazanych w niniejszym dokumencie (możliwość zmiany ilości noclegów i posiłków objętych usługą do 45%). Wykonawca zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji na 5 dni przed planowaną konferencją. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6780 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8625 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6780 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dwór Mościbrody Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 712554664

7.3.3) Ulica: Mościbrody 52

7.3.4) Miejscowość: Wiśniew

7.3.5) Kod pocztowy: 08-112

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6780 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-12 do 2023-10-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.