eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Dostosowanie edukacji branżowej do potrzeb jarocińskiego rynku pracy - wykonanie analizy kształcenia oraz koncepcji edukacji branżowej



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostosowanie edukacji branżowej do potrzeb jarocińskiego rynku pracy – wykonanie analizy kształcenia oraz koncepcji edukacji branżowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie edukacji branżowej do potrzeb jarocińskiego rynku pracy – wykonanie analizy kształcenia oraz koncepcji edukacji branżowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc03dbd8-48a0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009013/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Dostosowanie edukacji branżowej do potrzeb jarocińskiego rynku pracy – wykonanie analizy kształcenia oraz koncepcji edukacji branżowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie finansowane jest ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz z budżetu państwa na podstawie umowy Nr DPT/BDG-II/POPT/5/22 z dnia 14.01.2022 r. na dotację w ramach inicjatywy pt. „Wsparcie rozwoju miast”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385458/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.57.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 259285,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nowelizacja ustawy Prawo oświatowe z dnia 22 listopada 2018 r. kładzie szczególny nacisk
na wzmocnienie wpływu przedsiębiorców na funkcjonowanie kształcenia zawodowego, w tym przede wszystkim na jakość kształcenia zawodowego i zapewnienie adekwatności kształcenia do potrzeb rynku pracy. Celu tego nie da się osiągnąć, bez włączania wszystkich kluczowych partnerów kształcenia zawodowego w działania służące systematycznemu dostosowywaniu kształcenia zawodowego młodzieży do potrzeb rynku pracy.
Głównym celem poznawczym projektu jest uzyskanie wiedzy, jaki jest stan oczekiwań jarocińskiego rynku pracy odnośnie pożądanych kwalifikacji pracowników oraz dostarczenie informacji Jarocińskiemu Centrum Edukacji i Kariery (JaCEK) w zakresie lepszego dostosowania oferowanych usług do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy w obszarze podnoszenia umiejętności i kompetencji zawodowych. Zakłada się, że w toku badań empirycznych ze wszystkimi interesariuszami (młodzieżą, rodzicami, szkołami, instytucjami rynku pracy i jarocińskimi przedsiębiorcami) uda się zdefiniować i określić potrzeby wprowadzenia innowacyjnego branżowego kształcenia młodzieży zgodnego z oczekiwaniami jarocińskich przedsiębiorców.
Podstawową tezą projektu badawczego jest stwierdzenie, że szkoła i zakład pracy
są uzupełniającymi się nawzajem miejscami zdobywania wiedzy. Uczeń odbywający część praktyczną u przedsiębiorcy kształci się poprzez działanie. Dzięki praktyce młodzi ludzie mogą zdobywać umiejętności i doświadczenie potrzebne do funkcjonowania w przedsiębiorstwie. Dając im pierwszy kontakt ze światem produkcji na etapie nauki, daje im się zarazem ważne atuty udanego wejścia na rynek pracy. Poprzez zawodowe kształcenie dualne zwiększa się szanse młodzieży na rynku pracy.
W badaniu wysunięto do weryfikacji hipotezy, że nie można efektywnie oddziaływać
na podażowy rynek pracy bez znajomości potrzeb wchodzących na ten rynek, jak również oczekiwań i potrzeb ze strony popytowej w stosunku do wchodzących na rynek pracy absolwentów szkół kształcenia zawodowego. Dotychczasowe badania rynku pracy podaży skłaniają do sformułowania kolejnej hipotezy, że dobrze przygotowany i zrealizowany program doradztwa edukacyjno-zawodowego dzieci i młodzieży ma fundamentalny wpływ na rozwijanie ich cech i zdolności.
Mając na uwadze wymienione przesłanki, przyjmuje się, że celem projektu badawczego jest zainspirowanie wszystkich interesariuszy (czyli młodzież, rodziców, szkoły, instytucje rynku pracy i jarocińskich przedsiębiorców) do uczestnictwa w tworzeniu koncepcji awangardowej szkoły branżowej oraz wypracowania wzajemnych relacji i form praktycznego skutecznego współdziałania na rzecz młodzieży w optymalnym procesie dostosowania kształcenia zawodowego do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy.
Zakłada się, że przeprowadzony przy pomocy narzędzi socjologicznych dialog społeczny spełni trzy cele. Po pierwsze, dostarczy wiedzę o potrzebach i oczekiwaniach wszystkich uczestników procesu edukacji zawodowej młodzieży w gminie. Po drugie, wypracuje formy organizacyjne i programowe współdziałania tych podmiotów oraz po trzecie, przyczyni się do uzyskania realnego efektu współtworzenia w poczuciu współodpowiedzialności wszystkich podmiotów procesu kształcenia zawodowego młodzieży.

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie analizy kształcenia zawodowego młodzieży z obszaru gminy Jarocin, której celem jest dopasowanie oferty kształcenia zawodowego do oczekiwań jarocińskiego rynku pracy oraz stworzenie unikatowej koncepcji edukacji branżowej dla uczniów szkół ponadpodstawowych.
2. Cele ogólne zamówienia dotyczą wszystkich części i obejmują:
 Diagnoza obecnego stanu doradztwa zawodowego oraz stworzenie wytycznych dla doradców zawodowych w placówkach oświatowych na terenie gminy Jarocin.
 Stworzenie koncepcji awangardowej edukacji branżowej dostosowanej
do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy.


Część nr 1. Analiza kształcenia zawodowego młodzieży i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79311000-7 - Usługi w zakresie ankiet

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79315000-5 - Usługi badań społecznych

79320000-3 - Usługi badania opinii publicznej

4.5.5.) Wartość części: 81866,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nowelizacja ustawy Prawo oświatowe z dnia 22 listopada 2018 r. kładzie szczególny nacisk
na wzmocnienie wpływu przedsiębiorców na funkcjonowanie kształcenia zawodowego, w tym przede wszystkim na jakość kształcenia zawodowego i zapewnienie adekwatności kształcenia do potrzeb rynku pracy. Celu tego nie da się osiągnąć, bez włączania wszystkich kluczowych partnerów kształcenia zawodowego w działania służące systematycznemu dostosowywaniu kształcenia zawodowego młodzieży do potrzeb rynku pracy.
Głównym celem poznawczym projektu jest uzyskanie wiedzy, jaki jest stan oczekiwań jarocińskiego rynku pracy odnośnie pożądanych kwalifikacji pracowników oraz dostarczenie informacji Jarocińskiemu Centrum Edukacji i Kariery (JaCEK) w zakresie lepszego dostosowania oferowanych usług do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy w obszarze podnoszenia umiejętności i kompetencji zawodowych. Zakłada się, że w toku badań empirycznych ze wszystkimi interesariuszami (młodzieżą, rodzicami, szkołami, instytucjami rynku pracy i jarocińskimi przedsiębiorcami) uda się zdefiniować i określić potrzeby wprowadzenia innowacyjnego branżowego kształcenia młodzieży zgodnego z oczekiwaniami jarocińskich przedsiębiorców.
Podstawową tezą projektu badawczego jest stwierdzenie, że szkoła i zakład pracy
są uzupełniającymi się nawzajem miejscami zdobywania wiedzy. Uczeń odbywający część praktyczną u przedsiębiorcy kształci się poprzez działanie. Dzięki praktyce młodzi ludzie mogą zdobywać umiejętności i doświadczenie potrzebne do funkcjonowania w przedsiębiorstwie. Dając im pierwszy kontakt ze światem produkcji na etapie nauki, daje im się zarazem ważne atuty udanego wejścia na rynek pracy. Poprzez zawodowe kształcenie dualne zwiększa się szanse młodzieży na rynku pracy.
W badaniu wysunięto do weryfikacji hipotezy, że nie można efektywnie oddziaływać
na podażowy rynek pracy bez znajomości potrzeb wchodzących na ten rynek, jak również oczekiwań i potrzeb ze strony popytowej w stosunku do wchodzących na rynek pracy absolwentów szkół kształcenia zawodowego. Dotychczasowe badania rynku pracy podaży skłaniają do sformułowania kolejnej hipotezy, że dobrze przygotowany i zrealizowany program doradztwa edukacyjno-zawodowego dzieci i młodzieży ma fundamentalny wpływ na rozwijanie ich cech i zdolności.
Mając na uwadze wymienione przesłanki, przyjmuje się, że celem projektu badawczego jest zainspirowanie wszystkich interesariuszy (czyli młodzież, rodziców, szkoły, instytucje rynku pracy i jarocińskich przedsiębiorców) do uczestnictwa w tworzeniu koncepcji awangardowej szkoły branżowej oraz wypracowania wzajemnych relacji i form praktycznego skutecznego współdziałania na rzecz młodzieży w optymalnym procesie dostosowania kształcenia zawodowego do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy.
Zakłada się, że przeprowadzony przy pomocy narzędzi socjologicznych dialog społeczny spełni trzy cele. Po pierwsze, dostarczy wiedzę o potrzebach i oczekiwaniach wszystkich uczestników procesu edukacji zawodowej młodzieży w gminie. Po drugie, wypracuje formy organizacyjne i programowe współdziałania tych podmiotów oraz po trzecie, przyczyni się do uzyskania realnego efektu współtworzenia w poczuciu współodpowiedzialności wszystkich podmiotów procesu kształcenia zawodowego młodzieży.

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie analizy kształcenia zawodowego młodzieży z obszaru gminy Jarocin, której celem jest dopasowanie oferty kształcenia zawodowego do oczekiwań jarocińskiego rynku pracy oraz stworzenie unikatowej koncepcji edukacji branżowej dla uczniów szkół ponadpodstawowych.
2. Cele ogólne zamówienia dotyczą wszystkich części i obejmują:
 Diagnoza obecnego stanu doradztwa zawodowego oraz stworzenie wytycznych dla doradców zawodowych w placówkach oświatowych na terenie gminy Jarocin.
 Stworzenie koncepcji awangardowej edukacji branżowej dostosowanej
do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy.

Część nr 2. Koncepcja awangardowej edukacji branżowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79311000-7 - Usługi w zakresie ankiet

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79315000-5 - Usługi badań społecznych

79320000-3 - Usługi badania opinii publicznej

4.5.5.) Wartość części: 177419 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98154,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98154,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98154,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Badań Opinii Publicznej Społeczności Lokalnej i Rynku dr Jan Ermanowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 583-013-41-69

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98154 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149814 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149814 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149814 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIP: 583-013-41-69

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 583-013-41-69

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149814 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.