eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego od ul. Głównej do budynku "Perła" w Szczawnicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego od ul. Głównej do budynku „Perła” w Szczawnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103

1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego od ul. Głównej do budynku „Perła” w Szczawnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b583c28-5d27-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005549/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego od ul. Głównej do budynku „Perła” w Szczawnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142050,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach remontów i modernizacji infrastruktury komunikacyjnej Miasto i Gmina Szczawnica zamierza wykonać zadanie pod nazwą : „Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego od ul. Głównej do budynku „Perła” w Szczawnicy” na działkach ewid. nr: 1233/8, 1233/9, 1232/2, 1233/7, 1233/1, 1233/13, 1233/12.
Rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót:
1. Zerwanie istniejącej nawierzchni z masy bitumicznej oraz kostki brukowej.
2. Regulacja istniejących obrzeży betonowych z miejscowym uzupełnieniem lub wymianą na nowe.
3. Wyrównanie, uzupełnienie i zagęszczenie mechaniczne podbudowy.
4. Korytowanie i ułożenie warstwy dolnej i górnej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie między boiskiem sportowym a budynkiem kina „Pieniny”.
5. Usunięcia karpy po wyciętym drzewie.
6. Ułożenie obrzeży betonowych między boiskiem sportowym a budynkiem kina „Pieniny”.
7. Ułożenie kostki brukowej gr. 8cm z podziałem kolorystycznym oddzielającym umownie część pieszą od jezdnej.
8. Regulacja studni i skrzynek wodnych.
Długość odcinka przebudowy wynosi ok. 100 m, szerokość ok. 4,5-8,0m.
Przyjęto realizację przy zastosowaniu kostki brukowej wzoru NOSTALIT w kolorach jesieni na powierzchniach przeznaczonych do ruchu pieszego (przylegających do budynków) oraz koloru szarego dla części przeznaczonej do ruchu samochodowego. Wykonawca może zaproponować inny, podobny wzór kostki brukowej ale będzie wymagał zatwierdzenia przez Zamawiającego.
Wykonawca opracuje i uzgodni organizację ruchu na modernizowanym odcinku. Wykonawca zapewni przejazd samochodów osobowych w dni powszednie przed godz. 7:30 i po godz. 17:00, oraz samochodom ciężarowym w soboty lub ustali z mieszkańcami możliwy termin przejazdu w ciągu tygodnia. Umieści informację dotyczącą utrudnień w ruchu przy terenie budowy.
Roboty należy prowadzić na podstawie zgłoszenia robót BA.6743.1085.2023.EP przyjętego bez sprzeciwu dnia 11.09.2023 r. oraz ustaleń z inspektorem nadzoru inwestorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ.

Założenia:
1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
5. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy.
6. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego.
9. Nie później niż na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o sposobie fakturowania zgodnie z wariantami przedstawionymi w § 11b* projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.