eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zapewnienie usługi hotelowej ze śniadaniem dla 25 osób.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie usługi hotelowej ze śniadaniem dla 25 osób.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/814080

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie usługi hotelowej ze śniadaniem dla 25 osób.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd436021-4be4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt "InclusEU: działania wolontariackie jako odpowiedź społeczna dla integracji w Europie"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384995

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.42.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23676,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi hotelowej ze śniadaniem dla uczestników międzynarodowego spotkania, które odbędzie się w dniach 13-16 grudnia 2023 r. w Rzeszowie (tj. trzy doby hotelowe dla każdego uczestnika) w ramach projektu „InclusEU: działania wolontariackie jako odpowiedź społeczna dla integracji w Europie” w ramach Programu Obywatele, Równość, Prawa i Wartości (CERV).

UWAGA! Hotel, w którym zakwaterowani zostaną uczestnicy spotkania, musi być zlokalizowany w Rzeszowie lub w odległości maksymalnie do 20 km od granic miasta Rzeszowa (ewentualne wyliczenie – w linii prostej na podstawie mapy Google).

- Zapewnienie usługi hotelowej ze śniadaniem dla 25 osób w dniach 13-16 grudzień 2023:
- Usługa hotelowa musi być realizowana w standardzie co najmniej dwugwiazdkowym w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie,
- Hotel musi być dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- Śniadanie wliczone w cenę usługi,
- Usługa hotelowa powinna być świadczona w obiektach, których pokoje spełniają wymogi hotelu, co najmniej dwugwiazdkowego,
- Wyposażenie pokoi musi spełniać wszystkie warunki obiektu co najmniej dwugwiazdkowy, w rozumieniu przepisów § 2 ust 2 pkt 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. z 2006 r. nr 22 poz. 169),
- Świadczenie ww. usługi hotelowej obejmuje nocleg w jednoosobowych lub dwuosobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, dostępem do bezpłatnego Internetu przez cały czas trwania doby hotelowej,
- Wykonawca zapewni rezerwację w ilości 21 pokoi jednoosobowych z prywatną łazienką, oraz 2 pokoje dwuosobowe z prywatną łazienką.
- Każdy pokój musi mieć sprawne ogrzewanie;
- Wykonawca zapewni dla wszystkich osób korzystających z usługi hotelarskiej strzeżoną przechowalnię bagażu,
- Wykonawca zapewni zakwaterowanie uczestników w dniu 13 grudnia 2023 r. od godziny 11:00, zaś wykwaterowanie w dniu 16 grudnia 2023 r. do godz. 12:00.
- Wykonawca zapewni bezpłatne miejsca parkingowe dla wszystkich 25 osób,
- Ostateczna liczba osób korzystających z usługi zostanie podana na minimalnie 14 dni przed terminem realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega jednak, że minimalna liczba osób, która będzie korzystać z usługi hotelowej ze śniadaniem to 18 osób. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób, która będzie korzystać z usługi hotelowej objętej niniejszym zamówieniem.
- Zamawiający wymaga, aby odwołanie rezerwacji było możliwe bez ograniczeń czasowych i nie skutkowało naliczeniem jakichkolwiek opłat.
- Wykonawca zapewni możliwość podjazdu samochodów oraz autokarów pod wejścia do hotelu. Uczestnicy spotkania muszą być zakwaterowani w jednym hotelu,
- Śniadanie zapewnione każdego dnia (w godz. 7.00-10.00), w formie szwedzkiego stołu, musi być podawane w tym samym budynku lub maksymalnie budynku przyległym do hotelu.
- Niezależnie od wielkości hotelu, w menu śniadaniowym powinno się znajdować:
1) kilka gorących dań, np. jajecznica, parówki/kiełbaski/frankfurterki, naleśniki, jajka sadzone, żurek, racuchy, boczek grillowany, tosty panierowane czy placki ziemniaczane,
2) warzywa: co najmniej pomidory, ogórki, cebula, papryka,
3) pieczywo: co najmniej razowe, wieloziarniste, mieszane, bezglutenowe,
4) owoce: co najmniej banany, jabłka, kiwi, pomarańcze, winogrona,
5) wędlina – co najmniej trzy rodzaje, sery żółte: co najmniej dwa rodzaje – do wyboru,
6) sałatki: co najmniej dwa rodzaje
7) napoje: soki i woda mineralna (gazowana, niegazowana) oraz herbata/kawa – bez ograniczeń – wraz z dodatkami: mleko, cukier, cytryny itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPE Martyna Górska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8561724596

7.3.3) Ulica: Dunikowskiego 38/39

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-123

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-13 do 2023-12-16

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.